Sunt în drum spre casă şi mă simt oribil.
Ajunsă acasă, îmi iau cărțile pentru şcoală şi ies.
În drum spre şcoală m-am tot gândit la seara precedentă. Câteva lacrimi își fac simțită prezența pe obraji. Le-am şters repede şi mi-am promis că nu voi mai plânge. Nu se merită.
În clasă este o gălăgie mare când intru eu, însă şefa clasei i-a mai potolit.
Era trecut cu două minute de fix, iar profesorul încă nu apăruse. Brusc, uşa se deschide, pe ea intrând Taehyung.
Când am făcut contact vizual, am simțit cum mi se topește pământul de sub picioare.
A trecut pe lângă mine ducându-se în bancă. Mai nou, el nu mai stă cu Hyun Jin, acum stă cu Cho Hee, iar banca lor este chiar în spatele meu.
~Aishh, nu pot scăpa de elll~îmi zic în minte.
Orele au trecut repede, fără să fie urmate de întâmplări ieșite din comun . Eu cu Taehyung ne-am purtat reci unul cu altul tot restul zilei.
Este vineri după amiaza. Mă plictisesc foarte tare şi nu ştiu ce să fac, așa că îi sun pe Jo Ah şi Joo Young ca să ieșim în oraș.
Stabilim să ne vedem și în jumătate de oră ne întâlnim.
ㅡHei, îi zic lui Jo Ah .
ㅡBunăă, zice şi mă ia strâns în brațe.
ㅡTrebuie să apară şi Joo Young, o informez pe Jo Ah.
Am mers toți trei la un restaurant şi am mâncat, după care ne-am dat în leagăne şi carusele.
ㅡPoftiți, fetelor, ne uitam amândouă spre Joo Young care ne cumpărase vată de zahăr şi suc.
ㅡYaa, mulţumimm, zicem amândouă odată.
ㅡM-am distrat enorm azi, zice Jo Ah în stația de autobuz.
Joo Young plecase mai devreme iar acum am rămas doar noi două.
ㅡJo Ah, hai la mine să dormi în seara asta, îi zic din senin.
ㅡHaide.
ㅡChiar aveam nevoie de o seară a fetelor, îmi zice ea în timp ce mâncăm niște jeleuri.
Mă gândeam dacă să îi zic despre Taehyung însă îmi era frică.
ㅡSo Min, trebuie să îți spun ceva, îmi zice Jo Ah.
ㅡOk, spune.
ㅡDin anul al doilea de liceul eu am o atracție mare pentru Joo Young, însă nu ştiu dacă este reciprocă, îmi spune ea sincer.
Mă uitam la ea cu gura căscată.
ㅡCeeee!ce drăguț, îți place de Joo Young Young, awww, ţip eu.
ㅡTaaaci, zice ea. Ţie îți place de cineva mă întreabă ea?
ㅡHm, poate da, poate nu.
ㅡHaide So Min, eu ţi-am spus, doar suntem prietene, zice ea rugător.
ㅡMbinee, nu sunt sigură dar cred că am câteva sentimente pentru Taehyung, îi zic şi îi zâmbesc timid.
A stat câteva secunde după care a ţipat.
ㅡUșor, ușor calmează-te, îi zic şi râd.
I-am povestit tot ce s-a întâmplat între mine şi el iar ea acum era mult prea uimită.
CITEȘTI
American Coffee
Romance"ㅡVreau un americano cu..." "ㅡAmericano cu sirop de caramel și două brioșe, comanda vine imediat." Polii opuși se atrag, cam așa este și cu cei doi, Lee So Min si Kim Taehyung. În lumina obscură a realității, își vor recunoaște sentimentele în pofi...