Capitolul 20

34 3 0
                                    

Intru, şi, spre uimirea mea, văd un domn îmbrăcat la costum.

Era..tata.

ㅡSerios, tată? zic şi mă sprijin de tocul uşii cu mâinile încrucișate la piept.

ㅡSo Min, draga mea, scuze că nu te-am anunțat, a fost totul pe fugă, îmi zice tata în timp ce mă luă în brațe.

ㅡM-ai speriat răuu de tot, tată! Dar, cum de ai venit?

ㅡAfaceri, îmi răspunde sec. Cred că pot sta aici câteva zile până rezolv lucrurile la muncă.

ㅡNormal că poți sta, îi zic şi îl iau în brațe. Mi-a fost tare dor de el.

ㅡEu o să plec la companie acum, îmi spune şi mă pupă pe cap.

Mi-am făcut un duș şi din nou, am uitat de semnele de pe gât care vor dura cam o săptămână.

ㅡOh serios, mai este şi tata, sper să nu le vadă.

M-am dus în cameră şi mi-am învățat pentru a doua zi.

Mă trezesc peste câteva ore cu dorința de a mai continua somnul, dar mă duc în bucătărie şi îl văd pe tata lucrând la birou.

ㅡDraga mea, am veşti bune. Ia loc! Tata radiază de fericire și nu pot să nu mă întreb ce îi determină această stare.

ㅡSpune.

ㅡO să mă mut în Seul, așadar, vom sta împreună.

Mă uitam la el şi de fericire am început să plâng ca un copilaș. A venit şi m-a luat în brațe, împărtășind amândoi același sentiment. Nu ne vom mai simți singuri.

Mi-a spus că a reușit să închirieze vechea noastră casă, și, momentan vom sta în casa mea.

ㅡCam într-o săptămână ajung aici toate lucrurile mele şi câteva lucruri de ale tale rămase acasă, mă informează tată.

Aveam parul pe spate, iar semnele erau acoperite. Ştiu bine că tata nu este de acord cu aceste semne și dacă ar afla despre ele atunci ar crede că am prieten şi cred că va accepta ideea, însă eu nu am prieten. Trist.

Seara a trecut repede, eu sfârșind să adorm pe canapeaua din camera de zi.

Când m-am dus în bucatarie am văzut o farfurie cu clătite, ceea ce nu am mai văzut de mult.

Tata era la baie şi se pregătea.

ㅡScumpo, te duc eu la şcoală azi, strigă tata.

ㅡOk, vezi să nu întârzii cum faci tu de obicei, îi răspund.

M-am pregătit şi eu de şcoală, iar spre surprinderea mea, tata era deja gata.

ㅡHaide, îmi zice și deschide ușa să plecăm.

***

Intru în şcoală şi mă duc spre dulapuri.

ㅡAzi avem sportul, îmi zice Jo Ah de nicăieri.

ㅡDe unde ai apărut? o întreb şi o îmbrățisez.

Penultima oră aveam sportul, ne-am dus în vestiar şi ne-am schimbat în echipament.

ㅡAzi ne antrenam pentru proba la viteză, ne spune o colegă.

Toate am scos sunete de dezamăgire.

Mi-am prins părul, iar semnele mele erau ascunde sub multe straturi de fond de ten.

Pe la jumătatea orei am luat o pauză scurtă.

American CoffeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum