UÇURUMUMDA SEN

34 6 0
                                    

Bölüm şarkısı;

Rope - Mayıs4 (Lyric Video) #Mayıs4

************************************************************************************************

[04/05/2009

(EVAM TAŞKAYA'DAN)

-Bazen huzur bulurum diye düşünüp evden kaçar ve hemen umut uçuruma giderdim. Buraya bu ismi ben koymuştum daha önce kimseye anlatmadım bunu. Hep seni bekledim burda belki gelirsin diye ama hiç gelmemiştin. Artık gel istiyorum çünkü artık delirdim her yerde seni görüyorum. Sadece bir fotoğrafın var bende hergün ona bakıp konuşuyorum bazende böyle burda seni görüyorum ve sonra biraz durup gidiyosun. Biliyorum şimdide bura değilsin,gerçek değilsin. Ama lütfen biraz daha kal sana iftiyacım var. Nolur gitme artık deliriyorum hergün seni görüyorum ama hala özlüyorum çünkü gerçek değilsin. Lütfen tekrar gerçek ol benimle konuş.

Yine beni dinleyip el salladı ve o sarı saçları rüzgarda sallanırken uçurumdan düşüp gitti. Artık alışmalıydım belki ama olmuyodu her zamanki gibi o gittikten sonra bağırıp arkasından atlamak istiyordum ama o bana hep yaşa nolursa olsun yaşa demişti. Ama ben ona verdiğim sözü tutamayıp beş altı kere intihara kalkışıp bileklerimi kesmiştim hap içmiştim ama hiçbir işe yaramamıştı hep son anda biri gelmişti ve beni kurtarmıştı.Ama bir gün çok yaklaşmıştım. Evde kimse yokken kendimi asıyordum ki sen çıktın seni gördüm ve bana o  an ilk ve sonkez benimle tekrar konuşup sana verdiğim sözü hatırlattın ve bana hep yaşa ne olursa olsun yaşa demiştin...

Sanal AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin