İsak: Bunlardan kimseye bahsedecek misin?
Evennue: Bilmem
Bana güzel bir dans yaparsan kimseye bahsetmemİsak: eşcinsel misin
Evennue: ne
Hayır
Hayır değilimİsak: tamam sakin ol
İkimizinde birbirinde sırrı var. Kimseye bahsetmesem sen de bahsetmesen olur muEvennue: zaten söylemeyecektim
İsak: teşekkür ederim
Evennue: ne
İsak: teşekkür ederim
Beni kurtardığın içinEvennue: önemli değil ama bence hoşuna giderdi
İsak: siktir git
Evennue: orada çalışacak mısın daha
İsak: paraya ihtiyacım olduğunda
Evennue: öğrencisin amına koyayım
Ne kadar paraya ihtiyacın olabilir ki
Ev mi geçindiriyorsun sankiİsak: orada ne işin vardı Even
Eşcinsel olduğunu biliyordum <3Evennue: siktir git
Ben
Ben bi arkadaşım yüzünden geldimİsak: eminim öyledir
Evennue: yedi ceddini siktirme istersen
İsak: hangi arkadaşın söyle o zaman
Evennue: İsak kaşınma
İsak: eşcinselsin
VaovvEvennue: sikeyim
Nolan
Nolan yüzünden oradaydım.İsak: bana ibne diye bağıran arkadaşın mı
Ahahhahahahhah bunu öğrendiğim iyi oldu :3Evennue: onun kimliğini ortaya çıkarırsan seni mahvederim
İsak: siz beni tüm okulda ibne diye etiketlemiştiniz ama
Evennue: gel lan buraya
İsak: ne
Evennue: okulun kullanılmayan kütüphanesine gel
İsak: dersten çıkıp mı geleyim
Siktir git
Geleyim de beni yumrukla mıEvennue: gelmezsen tüm okula gay barda çalıştığını yayarım
İsak: siktir git Even
Beni bununla tehdit edemezsinEvennue: beş dakikan var
~~
Öğretmenden tuvalet izni isteyerek çıktım. Terleyen avuç içlerim kapüşonlumun içindeydi ve şapkam da kafamdaydı.
Ellerimin titremesini durdurmak istiyordum. Alt kattaki kullanılmayan eski kütüphaneye geldiğimde kapısında dikildim.
Yayamazdı değil mi? Yayardı. Hem de hiç utanmadan yayardı. Daha önce okulun önünde benimle dalga geçmiş insandı. O sırada yakamdan tutulup içeriye çekildim. Hiç penceresi olmayan oda kapkaranlıktı ve Even'in nefesi ensemdeydi.
Bir anda tüm vücudum uyarılmış gibi gerindi. Even beni sertçe duvara yasladığında nefesi alnımdaydı.
Vücudunu benimkine bastırdığında nefesimi tuttum. Hırıltısı kulaklarımı doldurdu.
"Benden etkileniyorsun?" dedi şaşkınlıkla. Eli erkekliğimi avuçladı ve hafidçe kıkırdadı.
"Benden baya etkileniyorsun."
"Ne-ne yapıyorsun?" dedim sesimin titremesini saklamaya çalışırken.
"Arkadaşımı söylemeyeceksin kimseye." dedi dişlerinin arasından. O sırada eli erkekliğimi okşuyordu ve bir miktar hava ciğerimde sıkışmıştı.
Boğazımdan yükselen inlemeyi bastırmaya çalıştım. Even'in telefonunun flaşını açtı ve kenardaki dolaba koydu.
Işıkla ortam daha belliydi. Even'in muziplikle parlayan gözlerini görebiliyordum. Şakakları hafif terlemişti.
"Baya baya benden etkileniyorsun." Elini çekti ve beni kendine sertçe bastırdı. Erkekliğini karnımda hissettim, boyu benden uzundu.
"Siktir git, amacın ne?" dedim zorlukla. Bakışları yüzümü inceliyor ve zevk alıyor gibiydi.
"Bir daha orada çalışmana gerek yok."
"Var" dedim zorlukla.
"Gel bana et dansını, üç katını vereyim." Suratına baktım ve hafifçe terlediğini farkettim.
"Eşcinsel olduğunu çok belli ediyorsun." dedim nefes nefese. Vücudunu benden geri çekti ve elini yumrukla yanımdaki duvara vurdu.
"Değilim lan." Geri çekilmesiyle nefes alabilmiştim.
Hafifçe eğildim, yapacağım şey için bolca cesarete ihtiyacım vardı.
Soğuk parmaklarım kemerini tuttuğunda refleksle geri çekildi. Gözlerini kapatmıştı. Bir adım yaklaştım ve ellerim kemerinin bağını buldu. Bu sefer geriye gitmedi.
"Yaparsan sonu fena olur." dedi boğuk sesiyle. Ellerim kemerinden aşağı kaydı ve oldukça sertleşmiş erkekliğini yakaladı.
Sırıttım. Ve ayağa kalktım. Kanlanmış gözlerini bana çevirdi.
"Benden baya baya etkileniyorsun," dedim gülerek. Suratında korkunç bir ifade vardı.
"Ve bu kalbine zararlı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soft love: evak |tamamlandı.
Fanfikce"Sana verebileceğim pek bir şey yok," dedim. Arkasından boğazımdaki yumruyu yok etmek için yutkundum, yani en azından yutkunmaya çalıştım. "Benim bedenim kirli, ruhum, zihnim kirli. Tek bir yer temiz." Elini tutup kalbime götürdüm, kaşlarını çatara...