🎡E🎡

195 10 0
                                    

İsakie: lütfen eski kütüphaneye gel
Lütfen
Even
Acil

Telefonumu cebime koymamla kapı sertçe açıldı. Even şaşkın bakışları ile içeriye girdi, ellerim titriyordu. Duvarda kırmızı sprey boyayla yazılmış yazıyı gösterdim.

"HER ŞEYİ GÖRDÜM"

Yanıma yanaştı ve ellerini beline koydu. Sıkıntıyla baktığı duvar yazısı içimi karartmıştı.

"O gün..." dedim sesim titrerken titreyen elim duvarı gösterdi.

"Sıçtık."

"Sikeyim." İkimizin ağzından aynı anda çıkan kelimeler ile birbirimize baktık. Kısa süre geçmeden bir sigara yaktı.

"Bunu sonra hallederiz." dedi elini sırtıma koyarken.

"Hadi çık."

~~

İsakie: Even
Even
Even
Evennue
Evennue
Lan cevap versene kıro
Maviş

Evennue: hastanede telefon yasaktı

İsakie: sonunda amk
Ne hastanesi
Gecenin 11inde ne hastanesi oğlum
Korkutma

Evennue: Sorun yok, kontrole geldim. Kalbim biraz yorulmuş da

İsakie: kalbini yerim :3

Evennue: sikeyim
Keşke karşımda da böyle özgüvenli olsan
Kedi gibi oluyosun amına koyayım ahhahahahha

İsakie: siktir
Sen siktir
He aynen
Yanında da böyle davranayım yapıştır ağzıma yumruğu

Evennue: aferin
Neyse ben yatıyorum
Yoruldum baya

İsakie: öptüm burnunun ucundan (:*) (:^)

~~

Nolan yanıma yaklaşırken hafifçe gerildim. Bakışlarım okulun bahçesinden Even'i buldu. Baya uzaktaydı ve bana bakıyordu.

Keyifsizce önüme döndüm. Nolan yaktığı sigarasını yüzüme üfledi ve yanıma oturdu. Even'in bakışları hala buradaydı.

"Ufaklık." dedi bana bakarken. Yüzüne bön bön baktım.

"Şu raddeye gelmişken nasıl özür dilerim bilmiyorum ama özür dilerim." Şaşkınlıkla ona baktım.

"Even mi yolladı seni?" dedim merakla. O da bana şaşkınca baktı.

"Even'i sikeyim, beni o mu yönlendiriyor? Kendi isteğimle geldim." Dudağımın kenarı hafifçe yukarı kıvrıldı. Samimice baktım.

"Sanırım ileri gittim." dedi. Sesi samimiydi. "Even gaza getirdi ama, piç." Yarım ağız gülerken bakışlarım Even'e kaydı. Bana bakmaya devam ediyordu.

"Sorun değil. Onu affettim, seni de affederim." Bakışlarım Even'deyken o da yavaşça döndürdü ve Even'e baktı.

"Sahiden Even'e mi aşıksın?" Utançla yanaklarım kızardı.

"Evet. Eşcinsellik utanç verici bir şey değildir," dedim uyarıcı bir sesle. Bana garipçe baktı ve önüne döndü.

"Ben utanıyorum demedim ki." dedi. Sonra dehşetle bana döndü ve ayaklandı.

"Neyse, hoşçakal." Hızlı adımlarla yanımdan uzaklaşırken daha bitmemiş sigarasını yere fırlattı. Even yerinden kalktı ve yanıma geldi, çoğu bakış bizdeydi.

"Okul içinde böyle yanıma gelme."dedim kafam yere eğikken. Çenemden sertçe tuttu ve kaldırdı.

"Sebep?" Kaşları çatıktı.

"Üzerime yapıştırdığın ibne etiketinden dolayı benimle takılmamalısın, seni de böyle sanmasınlar." Etrafa baktı ve çenemi bıraktı.

"Hepsinin zihnini, senin de ruhunu sikerim." Beni kaldırdı ve herkesin içerisinde dudaklarımdan öptü.

Onu ittirmeye çalıştım ama beni omuzlarımdan kendine bastırdı. Delice çarpan kalbini hissedebiliyordum. Etraf sanki sessizleşmişti. Benden ayrıldı ve muzipçe etrafa baktı.

"İsak benim seks kölem." diye bağırdığında şokla omzuna vurdum. Gür kahkahası etrafta dolaştı ve beni kolumdan yakalayıp okul çıkışına doğru koşturmaya başladı; beni de peşinden sürükledi.

soft love: evak |tamamlandı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin