Bilinmeyen: Hata yaptın.
Mavi: Ne?
Bilinmeyen: Sana ihtiyacım var çok.
Mavi: ben...
Mavi: anlamıyorum
Mavi: kimsiniz?
İçimdeki korku yükseldikçe yükseldi. Okuldaki zorbaların dalga konusu olmuş olabileceğimden korkuyordum. Çünkü hiçbirinin acıması yoktu. Sessizdim ancak ilgilerini sessiz birisi olarak çekmiş olabileceğimden ciddi anlamda korkuyordum.
Bilinmeyen: Etrafına öyle endişeli bakma, Mavi'm.
Bilinmeyen: Sadece senelerdir beni kendinden mahrum bırakışının şerefine,
Bilinmeyen: Artık seninle konuşmak istiyorum.
Bilinmeyen: Ve şey...
Bilinmeyen: Seviyorum seni.
Bilinmeyen: Bayılıyorum sana.
Kesinlikle dalga geçiliyordum! Kimse beni böyle sevemezdi. Dalga konusu olmak istemiyordum. Ellerimin titrediğini hissettim. Birilerinin bana bulaşmasını istemiyordum. Birilerinin ilgisini bu yüzden çekmek istemiyordum.
Mavi: İstemiyorum
Mavi: gidin ve dalganızı başkasıyla geçin
Bilinmeyen: Ne?
Bilinmeyen: Şaka değil bu.
Bilinmeyen: Beni küçümsüyorsun şu an.
Bilinmeyen: Sevgimi de.
Bilinmeyen: Biliyorum insanların seni sevmeyeceğini düşünüyorsun,
Bilinmeyen: Şu anki durum sana pekte mantıklı gelmiyor.
Bilinmeyen: Ama yemin ederim seni seviyorum Mavi'm.
Bilinmeyen: Bunu bilmene ihtiyacım var.
Mavi: Üzgünüm.
Mavi: Olmaz.
Bilinmeyen: Başka birisi var.
Telaşla etrafıma bakındım yine. Biliyor muydu yoksa sadece tahmin mi etmişti? Kafamı çevirdim ve sana baktım Evren'im. Göz göze geldik ve ben yine heyecanlandım. Ancak bunun devam etmemesi için başka yöne baktım. Sana anonimlik yaparken, aynısı benim başıma geliyordu ve bilinmeyen, muhtemelen bunu bildiği için yapıyordu şu an bunu.
Sana ihtiyacım vardı. Deli gibi.
Bilinmeyen: Sana yemin ederim, bir karmaşaya girmeyeceksin.
Bilinmeyen: Sadece bana şans ver.
Karmaşaya girmemek mi? Ben Evren'ime deli gibi aşıkken karşıma başkası çıkıp bana aşık olduğunu söylüyordu. Karmaşanın daniskası!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yarım kalp•texting
Short StoryBilinmeyen: Sana yazıyorum bugün, Bilinmeyen: tüm o siyah satırlardan bıkmış, siyah klavyede gezdiriyorum parmaklarımı, Bilinmeyen: ruhum siyah, sen siyah, Bilinmeyen: dayanamıyorum Evren, Bilinmeyen: dayanabileceğim tek kişi sensin ve ben sana da...