Title your Story Part

174 3 0
                                    

När vi lastat flyt bilen gick jag till vår vanliga bil och satte mig. Jag stoppa in hör lurarna i öronen och satte på King of the redio med The FOOO.

Dom var också anledningen till att jag inte tagit självmord musiken fick mig lugn och glad.

När mamma satt sig i bilen börja vi åka mot Stocholm och mot ett nytt liv.

Efter en timma kände jag hur ögonen sakta föll i hop och jag somna.

"Dags att vakna sömntuta." Sa mamma när vi kommit fram. Jag gick ut ur bilen och framför mig såg jag ett gigantiskt hus.

"Mamma vi kan inte haft råd med de här." Sa jag hon titta på mig och sa"guman jag eller vi ska bo i hop med min nya kille" hon titta på mig orolig och förvänta sig nog de värsta men jag log för mammas skull. " Mamma de är ju jätte bra"

"Så du är inte arg.... Jag skaka på huvudet.

"Tack så mycket guman han har en son Felix som är lika gammal som dig och en dotter som är några år äldre Felicia heter hon tror jag." Mamma fortsatte babbla på om dom pappa/styvpappa hette Toms (vet inte vad han heter så jag hitta på)

osv.... Helt plötsligt kom en man fram och pussa mamma och gick fram och hälsa på mig de var Toms han verka trevlig.

"Jo Felicia är i England som utbytes student så hon är inte hemma förens till jul och Felix är nog snart här. Men han har nog med sig sinna vänner är de okej My"

"Ja de blir väll bra" sa jag och log då sa mamma något jag inte var bered på " My Tomas vet om att du skärt dig men de gör inte Felix eller Felicia" jag titta på mamma som såg allvarlig ut och Tomas som såg med lidande ut "o..kej tror jag" jag log smått.

"Eh jag går upp och packarupp" okej gumman" sa mamma till svar.

Jag gick upp och såg ett fint stort rum med vita vägar.

En stor svart platt tv som satt på vägen sängen var King storlek allt var vitt och svart typ i rummet de fanns också två dörrar en som lede till en toalett med bubbel bad kar och en som ledde till en WIC som var halvt fylld med snygga kläder i min storlek.

Jag packa upp de lilla jag hade en söt stor nalle Björn eller isbjörn då ett par lila kuddar och en lila filt som jag la prydligt på sägen och sist minna elektriska prylar som jag la i en låda under sängen nu var de perfekt.
Ja la mig i sängen och snart hade jag somnat.

//vad tyckte ni ska försöka göra längre kapitel lovar...

(The fooo Oscar enestad) lila läpparHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin