När jag vaknade nästa morgon vaknade jag av att fyra ansikten titta på mig.
"Hej! Vad gör ni i mitt rum och kan någon hämta ett par torser och en tröja för de är lite obekvämt här"
"Varför då" frågade Omar
"Jag är naken" Sa jag och alla gav mig aha blicken och fick ut ett jag förstår ljud ur sig.
Oscar gick mot min byrå och tog fram en av minna mag tröjor! Och kasta den till mig. Omar bär i mot gick fram till garderoben där minna trosor låg. FAN!!!!! Jag har bara minna string trosor som inte är smutsiga yay!!!
"Titta vad jag hittat snygga" sa Omar och tog upp minna skrik rosa sting. " vill du ha dom eller ska jag ta några andra" fråga han och dom andra killarna såg på mig roat och värka tro att jag skulle bli en liv slevade tomat. Men nej jag ska vara stark....
"Ja visst ta du dom" sa jag som de var dagligt att killar såg mig i string och mag tröja. Omar kolla först lite chockat på mig sen kasta ha dom på min säng. Jag tog tröjan och trosorna och drog på mig dom.
När jag klätt på minna kläder så börja jag gå gå till köket för att äta frukost där killarna redan satt sig. De var upp dukat med pannkakor och allt annat möjligt.
"Okej vem har lagat de här? Det var inte Magnus (jag har byt namn jag vet) För han gick klockan 5 och det kan inte varigt mamma för så här gjord mat kan hon inte laga." Sa jag och tittade på den gjorda knaper stekta baconen!
"Haha det var Oscar som laga den" sa Felix med ägg i munnen samtidigt som han log åt mig.Jag gick och satte mig ner vid bordet och börja äta av den groda matten och log mot Oscar som tack..
ESTÁS LEYENDO
(The fooo Oscar enestad) lila läppar
FanficMitt namn är My. Jag har inga vänner och bor på Öckerö. Men hela mitt liv förnedras när min änka till mamma får ett jobb i Stockholm. Eller en kille men de vet jag inte.