|8|

411 34 8
                                    

"Zlato!" Zobudila som sa na mamin hlas.
Otvorila som unavene oči a pozrela sa na ňu.
"Dobré poobedie spiaca Rúženka." Poobedie?. Koľko je hodín?.
"Prečo ma budíš?." Neochotne som sa dvyhla z postele do sedu.
"No dnes je sobota a ak si nezabudla, pozvali sme tvojich kamarátov." No hej..
"Dobre ale to neznamená že ma musíš budiť. Veď to bude až večer." Mama ma odkrila a zasmiala sa.
"Nechcem byť tá zlá,  Tes ale je už niečo po štvrtej hodine po obede." Toto ma prebudilo. To toľko som spala?. Achh.. nechala som sa usniesť tou drámou včera asi až moc. Proste no, dostalo ma to.
"Dobre za chvíľu som dolu." Mama prikyvla a nechala ma takto.
Včerajší deň nebol nijak zvláštny. Presedeli sme ho v parku a následne keďže Taera a Kook spolu už chodia tak tí potom sa od nás na chvíľu oddialili a my sme boli u Namjoona na dvore. Len tak sme tam sedeli a kecali.

Len som si opláchla tvár a prezlečená z pižama do mikini až pod stehná a čiernimi nohavicami som zišla dole.
"Ach aka si bledá." Poznamenal hneď otec len čo ma videl.
"To je prirodzená farba mrtvého človeka." Vzala som pohár a naliala si džúsu.
"Takže, ideme to prichystať?." S mamou sme prikyvli a višli na dvor.
"Tes! Skoč do obochu niečo nakúpiť." Hodil po mne otec kľúče od auta a jeho penaženku. On má nechá šoférovať samú?. Páni.
"Miláčik naozaj ju nechávaš ísť samú autom?" Pretočila som očami nad maminimi slovami a radšej zdrhla než si to otec rozmyslí. Nasadla som do autíčka a vyšla.
Najbižší supermarket ktorý tu máme ani neni taký velký. Nevadí.
Vystúpila som, behom niekoľkých minút som nakúpila veci ktoré sa na grilovačku hodia a ktoré su nevyhnutné a šla zaplatiť.
Domov som sa vrátila jak Santa Claus.
S taškami v rukách som to tam odniesla a sadla si na lavičku.
"Zavolaj im. Už môžu prísť a ak chcú môžu zavolať aj rodičov." Prikývla som a každému zavolala.
**
"Zlato podaj mi tie klieštiky." Dvyhla som sa a šla k pultu aby som ich mohla podať otcovy len v tom ma ten dym tak zaslepil že som namiesto klieštikov vzala nôž z opačnej strany a porezala sa.
"Sss~~" síkajúc som sa pozrela na ruku. Celá dlaň v keli.
"Stalo sa niečo?!" Pricupital otec.
"No pekne.. Teresa prinies lekárničku!."
Zvolal otec a mama hneď odbehla do domu.
"Nemáš to moc hlboké. Vičistíme ti to a bude to dobré." Prikývla som.
Oči ma ešte stále pálili a teraz som plakala nie len kôli bolesti očí ale už aj kôli štípanu pretože mi to otec začal čistiť.
"Dobrý večer Pán a Paní Grayovy." Začula som z predu Jinov hlas.
"Už sú tu." Upozornila som ich no oni sa stále venovali mojej dlani.
"Nehýb tou rukou. Chcem ti to už obviazať." Ozvala sa mama a ja som poslúchla.
"Stalo sa jej  niečo?." Otázali sa.
"Porezala si ruku, nechtiac." Konečne som to mala hotové. Štípalo to ale tak, nehody sa stávajú.
"K-krv?." Taera nejako zbledla pri pohľade na otca.
"Dajte jej niekto vodu inac omdlie!" Pribehla mama s pohárom a dala ho Taere. Otec mal na mikine moju krv keď mi to ošetroval.
"Pôjdem sa prezliecť." Všetci sme prikývli.
"Prepáčte že ste mali takéto privýtanie. Som Teresa, mama Tesi. A môj manžel je William." Predstavila sa mama a ostatný sa jej predstavili tiež.
"My sa už poznáme že Taehyung, Jimin, Taera." Mama sa na nich žiarivo usmiala a oni jej odsúhlasili.
"Takže si posadajte, a ... rodičia neprišli?." Opytal sa otec posmutne.
"Nomm...." všetci sa odmlčali.
"To nevadí. Ešte bude čas." Ozvala som sa ja a šla k Taere.
Yoongi a Namjoon pomáhali otcovy pri grile, Taera a Jin  mame so zeleninou no a zvišok ktorý sme tvorili ja, Kookie, Taehyung, Hoseok a Jimin sme sedeli a dívali sa na nich.
"A jak sa ti podarilo sa takto porezať?." Vzal moju ruku so svojích Taehyung.
"No, oslepla som dymom a namiesto klieštikov vzala nôž z opačnej strany."
Kookie trochu vyprskol smiechom. Jemu to je smiešne,.veď aj hej. Kto by sa hneď porezal že?.

Celé to bolo dobé, všetko dopadlo dobre, nikto sa nezranil, všetci sme sa najedli do sýtosti a keď padla noc rodičia nás nechali na dvore samých. Otec tu nechal gitaru a tak sa každý vystriedal a užívali si tu atmosféru pri ohni, aj keď to bolo len na dvore.

"Takéto večery si musíme robiť častejšie!." všetci sme prikývli na Hoseokov návrh. To ticho a len náš smiech na okolo bolo niečo čo sa mi veľmi páčilo. Také niečo som v San Francisku nerobila. 

"Zajtra by sme mohli tiež niečo také podniknúť." ozval sa rázom Jin. Bolo by to fájn. A nie je to také neobyčajné. Takto ich viac spoznávam a mám ich čím viac rada.                                                    "My s rodičmi zajtra ideme k starým rodičom." ozvala sa Taera ktroá bola celý čas na Kookovom rameni ako nejaká koala. Sú spolu zlatý, mám z nich radosť. 

"Oh, budete tam celý deň?" opýtala som sa a pozrela sa smutne na Taeru. Tá len nemo prikývla. Začala mi byť zima, aj keď som na sebe mala mikinu. A tiež sa mi nechcelo ísť do domu si pre nejakú teplejšiu. Páčilo sa mi sedieť medzi Yoongim ktorý hypnotizoval oheň a medzi Taehyungom ktorý po celý čas fotil Kooka a Taeru. 

"Ochladilo sa že?=" narat sa ozval Tae a ja a Taera sme prikývli. Obe sme sa na seba kvôli tomu zasmiali. Hneď o minútu na to som na mojích ramenách pocítila niečo čo ma zakrilo. Keď som sa otáčala našla som sa smiacého sa Taeho a jeho mikinu na sebe. 

"Oh?-" nechápavo som sa na ňho pozrela ale cez to som sa usmiala. On len so slovami "Trasieš sebou." zahanbene som sa pozrela do zeme a radšej nič nevravela. 

"Nezahráme si dáku hru?" navrhol Namjoon a tak každý predniesol nejaký návrh na hru.                  Nakoniec sme hrami strávili celý čas až do času kedy Yoongi skoro zaspal na mojom rameni a Namjoon radšej usúdil že by už mohli ísť pretože potom by bolo ťažké ho vzbudiť. Že nechce byť vystavený zlému ja ktoré Yoongi má.

Takto sa teda skončil dnešný pekný večer. Pomalým ospalým krokom som sa dostala až k sebe do izby. Zasvietila som svetlo až mi to skoro vypálilo zrak a šla do kúpeľne. V zrkadle som si pri pohľade na seba uvedomila že som Taemu nedala jeho mikinu.

"Do frasa.." hodila som ju do koša na prádlo. Aspoň mu ju vyperiem keďže smrdí po dyme. Ja som skočila pod sprchu a následne zaľahla.





Dnes pridávam ešte jednu časť za to že som mala pekný deň tak ho vám spravím tiež❤❤

I'm not leaving you. K.T.| Where stories live. Discover now