|17|

353 34 3
                                    

Tesa

Už sa to začalo. Ich vojna. Už je dosť veľká tma takže začali s tým čo chceli ešte pred tým než odídu opäť na hotel.
Taera a ja sme zatiaľ pomálahi učiteľovy so stanmi a ohňom.
Keď sme s Taeou začulu hlasné špliechanie zasmiali sme sa.
"Ty s Kookom idete teraz k majáku?." Opýtala som sa Taery ktorá nemo s úsmevom prikývla.
"Jungkook je docela romantik." Povedala som a zasmiala sa u toho.
"Takto nahlas vysloviť niečo pánovy Jeonovy by malo byť zakázané." S Taerou sme sa zasmiali nad učiteľovými slovami.
Nakoniec sme dokončili rozkládanie stanov. Bolo ich nejako málo.
Päť stanov.
A nás tu je okolo pätnásť.
"Nie je tu nejako málo stanov?." Učitel sa vyhovoril že nemal na kúpu viac penazí.
"Nejak sa potlačíte." To už radšej budem spať vonku.
*
"To už odchádzate?." Opytal sa učiteľ účitelky druhej triedy.
"Dievčatá sa sťažujú a chalani robia problémi, takže ideme." Uniklo mi zachcechtnutie.
"Peknu cestu naspäť." Popriali im naši chalani. Kedy sem prišli?.

"Tak čo?. Aká je voda.?" Otázal sa ich učiteľ.
"Výborná." Odpovedal Jimin.
"Ohh tak to by sme ju mali ísť vyskúšať." Postavil sa a všetci okrem Jungkooka a Taeho šli s ním.
"My už ideme." Rozlučili sa s nami Jungkook a Taera.
"Aj my ideme. Do vody." Z tých dvoch som svoj pohľad presunula na neho.
"Čože?? Nieee.. do vody už nikdy!." Bránila som sa. Bojím sa.
"Budem tam s tebou a slubujem že budeš v poriadku." Stejne som trvala na svojom až ma Taehyung nezobral do náruče.
"Dobre idem~~!. Nechaj ma!" Smejúc ma položil na nohy.
Pomaly sme vkročili do vody.  Šli sme viac do hlbokejšiej vody.
"Cítiš ešte zem?." Odpovedala som že áno.
Nemuseli sme ísť dlho ani pretože moja výška už stratila zem pod nohami.
Začala som kričať.
"Chyť sa ma." Poslúchla som. Skočila som mu na chrbát.
"Nemyslel som zrovna takto ale dobre."
Zasmial sa a ja som mala čo robiť aby som neplakala.
**
"Ty ešte cítiš zem?." Divila som sa pretože už sme došli ďalej než sú dokonca ostatný.
"Nie." Začala som panikáriť a dopadlo to až tak že som z neho spadla.
Tae sa hneď pre mna ponoril a vytiahol ma.
Obmotala som svoje nohy okolo jeho pásu a objala som ho.
"Nepúšťaj ma prosím. Bojím sa.!" Zamrmľala som do jeho hrude. Aj som sa hanbila a bála som sa aby nepočil moje srdce ako splašene bije kôli nemu.
"Pozri sa na mňa." Váhavo som svoj zrak dvyhla k nemu.
"Nikdy by som ťa nepustil. Som tu s tebou a držím ťa." Táto situácia, to ticho okolo nás a jeho slová ma lákali, priamo nútili k tomu aby som ho pobozkala, a on sa skláňal tiež.
Preto omámená ním celým som to spravila..
Ten moment bol ten najkrajší no potom mi došlo čo sme to spravili ale neodtiahla som sa.

"Ahmm nechcem rušiť." Začula som vedľa nás Jiminov hlas.
Rýchlo som od seba Taeho odstrčila, ale to som nemala pretože opäť som spadla do vody. A opäť ma Tae vylovil.
"Žiješ?." Smejúc sa ma opýtal.
Od hanbi som si krila tvár. Jimin nás uvidel.!!
"Kde ste tolko trčali?" Hneď na nas vyštartoval Jin. S Taem sme si vymenili zmätené pohlady.
"Učil ju plávať." Ozval sa za nás Jimin.
Oni chápavo prikývli. Vyšli sme z vody a sadli si k ohňu.
Snažila som sa uhnúť Taehyungovmu pohľadu a Jiminovému tiež.
"Soravíme si rámen?." Ponúkol Učiteľ a mi sme prikývli. Ja som si za ten čas nejako uterákom vysušila vlasy.
"Mohla by si aj mne?" Opytal sa Yoongi a tak som spravila aj jeho vlasy.
"Chce ešte niekto?." Hmm?? Nikto?.. no oni si to okrem Yoongiho urobili hned ako vyšli z vody. Ale Tae to nespravil. Až mu z nich kvapkala voda na tvár.
"Ch-chceš aby som ti to osušila?." Stajúc vedľa neho som na jeho "Ak by si mohla." Šla viac k nemu a osušia mu vlasy.
"Ďakujem." Chytil mi ruky. Opäť mi to zachvelo srdcom a ako obarená som tam len tak stála.
Keď sa na mňa pozrel a usmial, skoro som sa roztopila.
"Hotovo!!." Učiteľov vykrik ma prebral a odišla som si sadnuť naproti nemu.

**
"Taera a Jungkook hádam tam nechcú ostať celú noc." To dúfam tiež.
"Tak asi by sme už mali ísť spať." Učiteľ sa dvyhol a šiel do svojho stanu na konci. Jennie a jej banda, Mina, Yen a Taeyein a plus nejaký chlapci šli už tiež spať.
"Koľko ostalo stanov voľných?." Opytal sa Jin.
"Dve." Odpovedala Mina ktorá už bola v jednom z nich.
"Do kelu. Najviac sa v tych stanoch zmestia traja. A my sme deviati zvyšni."
"Moc nad tym premýšľaš Hobi." Zahnal ho Yoongi a šiel do stanu aj on.
"Oni dorazili!~" zajásala som keď som videla Taeru a Kookieho.
"Hej hej, sme tu a vy čo robite za hluk?."
Otazal sa Kook sadajuc si.vedľa mňa.
"Delime sa do stanov. Máme už len dve voľne." Odpovedala som.
"Mne je jedno kde budem len nech som s mojou láskou." Toto je už moc. Tuším z nich mám cukrovku.
"Je pekné že sa máte radi až na tolko ze sa obetujete." Povedala som a vstala a šla do voľného stanu. Vzala som si deku a urobila si tam pohodlie.

Taehyung

Keď Tesa šla spať šli už aj ostatný. Nejak sa tam tí piati zmestili.
Uhasil som oheň a šiel k ich stanu.
"Zmestim sa tam ešte??" Opytal som sa no Jin ma poslal.preč pretože oni tam už sú natlačený jak sardinky.
"Tae! Poď k nám." Zavolal na mňa Jungkook.
Vzal som si deku a šiel do vnutra.
Nechcem byť na tej strane kedže oni sa asi budu tuliť k sebe.
Opatrene som sa dostal na stranu kde už spala Tesa.
Srdce mi splašene bušilo pretože sa mi pred očami odohrala tá najkrajšia chvýľa v mojom živote.
Aj keď to netrvalo dlho, netrvalo to ani krátko.
Neviem prečo som to spravil a viac ma prekvapilo že sa ona neodtiahla.

Keď sa pomrvila prestal dom dýchať.
Otočila sa mojím smerom a objala ma.
"Už som si myslela že ma tu necháš s nimi osamote." Zasmial som sa nad tým čo povedala a nechal ju sa pritúliť bližšie.



Toto je pred posledná časť 😏😏..
Hádam sa páčila❤❤
Ďakujem za votes a komentáre v predošlích častiach ❤❤❤

I'm not leaving you. K.T.| Donde viven las historias. Descúbrelo ahora