Učitelia nám dali takú hodinku na odpočinok no a potom sme sa mali zísť dole u recepcií. Prezliekla som sa do nejakých trakových overálových kraťás a k tomu vzala tričko ktoré odomňa Taera chcela keď ho na mne videla. Dám jej ho, samozrejme až ho vyperiem. Ona sa rovnako prezliekla a zišli sme. Vzala som si nejaký batoh a vo vnútri bol mobil, penaženka a foťák, dôležité veci. S chlapcami sme sa stretli až tam. Oni sú vo vyššom poschodí ani neviem v akom ale viem že nad nami.
Už tam bol Hoseok s klobúkom na hlave, Namjoon ktorý si pri nasadzovaní zlomil okuliare takže tým pobavil všetkých. Chudák tie okuliare. Postupne sa sem premiestnili všetci. Učiteľka od štvrtákov sa postavila medzi nami a povedala dnešný plán. Celkom sa mi to páčilo. Najprv si prezrieme mesto a ostatné dni to už bude len a len na nás čo chceme robiť.
"Predsa len tento výlet bol robený pre vás aby ste si oddýchli a neskôr sa pripravili na vaše skúšobné obdobie." Pri posledných slovách sa pozrela na svoju triedu. My sme tu aby sme sa zabavili. Prečo nie..
Vyšli sme do ulíc a všetko si to tu prezerali. Naozaj pekné. Naša trieda aj s naším učiteľom sme sa oddelili a šli niekam do nejakého obchodu. Jin si potreboval kúpiť jedenie. A zvyšok vodu.
"Ták čo si kúpime?" nemohla som si odpustiť túto vetu. Každé ráno sa ju pýtam Hobiho, takže to už ide samo. Hoseok pri začutí mojej otázky sa len zasmial a pricupital ku mne.
"Dnes spravíme výmenu." Keď som sa na ňho nechápavo dívala naklonil sa ku mne a pošepkal mi do ucha že prehral stávku s Jiminom takže mu musi niečo kupiť.
Stávka s Jiminom?. Aká stávka?.
"Tae! Poď sem.!" Zvýskla som a on prišiel.
"Vieš niečo o tej stávke medzi Jiminom a Hoseokom?." Tae pokrčil ramenamy v znak nemám o tom ani páru.
"Prečo?." Otázal sa. Odbila som ho slovamy aby si niečo kúpil. Zaplatím mu to.
"Nepozeraj sa na mňa ako na záchrancu tvojho života." Taehyung sa začal smiať a hneď o sekundu na to som sa ocitla v jeho náruči.
"Ďakujem." Pekne voňal.Nakoniec sme odišli aj s Jinovým spokojným vyrazom v tváry.
"Kam pôjdeme teraz?." Opytala sa jedna z naších spolužiačiek učiteľa ktorý nás niekam odviedol.
Každý pohľad na Taeru a Jungkooka vám pridával na tlaku a cukrovke.
"Tak zlatý!~~." Vytiahla som foťák a začala ich fotiť.
"Aj ja chcem!." Prišli Hoseok a Taehyung skákajúc cez Yoongiho ktorý bol vedľa mňa.
"Žiadne také!. Tesa fotí mňa.!" Yoongi ma stiahol k sebe a im vyplazil jazyk.
"Si zly hyung." Taehyung nahodil smutnú tváričku nad ktorou sa mi srdce roztopilo.
Po hodinách kráčania, obzerania konečne nastal čas kedy Jin bozkal zem.
Boli sme sa najesť v jednej cukrárni, bolo to fájn, hlavne časť kedy si Jungkook uťahoval z tiredneho a tým bavil celu skupinku.
Ako stále tak aj teraz Jennie a jej bandička museli byť čerešničkou na torte. Stále niečo robili a tým pútali pozornosť a nekomentujem keď Lisa začala spievať pesničku z rádia. Prišlo mi to naozaj divné,.na verejnosti v cudzom meste.
"Aké je to tvoje?." Štuchol do mňa Namjoon a svoj pohľad presmeroval na môj pohár so zmrzlinou.
"No, ochutnaj a zistíš." Joon neváhal a vzal si plnú lyžičku.
"Am, nemyslela som tym vyžer mi to." Joon ospraveslňujúc sa zaškeril a stejne si to celé vzal. Jemu jeho nestačilo?.
Každý jedol len ja nie. Fakt dík Namjoon. Teraz chcem jesť aj ja.
"Že sa podelíš??" Pozrela som sa psími očami na Jina.
"Mám ťa rád, ale prepáč nie. Jedlo je jediná vec ktorú nerad dávam nikomu. A nie ešte to zmrzlinu." Ach~.. oprela som sa o operadlo lavičky a snažila sa ignorovať ten fakt že Joon mi vyžiera zmrzlinový pohár.
"Ja sa podelím." Otočila som sa s nádejou v očiach na Taehyunga. Myslí to naozaj?.
"Naozaj??" Prikývol!!!
Vzala som si svoju lyžičku a prisunula sa k nemu a začala si brať. Kedže ten pohár Tae držal blízko seba tak som sa na ňho musela lepiť.
"Awww~~ vyzeráte spolu tak zlato!~." Otočila som sa s lyžičkou v puse a obzrela sa. To isté spravil aj Taehyung. Myslela som že to učiteľ povedal na Jungkooka a Taeru pretože tí dvaja.. no.. veď viete ako to vyzerá. No ale on to povedal nám, mne a Taemu.
"Čože??" Prebrala som sa ako prvá a ozvala sa. Nikto k tomu nič nepovie?.
"My sme len kamaráti." Ozval sa Taehyung na čo som zbesilo prikyvovala.
"Takže stále mám šancu." Jimin zajásal. Wft čo sa to s ním robí?!.
"Jimin klud." Skludnil ho Jin s lyžičkou po čele. Ďakujem.
Keď sme dojedli šli sme von. Učiteľa napadlo ísť sa pozrieť do jednej galérie tuna na blízku. Tak sme šli."Čo si o tom myslíš?." Hypnotyzujúc ten veĺký obraz predo mnou som sa opýtala Hoseoka ktorý stál vedľa mňa.
"Je to zaujímavé." Odpovedal a ďalej sa na to skúmavo díval. Naozaj, maliar zvolil netradičnú cestu maľovaia toho. Vedľa nás sa prisunul Namjoon.
"Vyzerá to ako grcanina natretá na plátno."
"Veď to." S Hoseokom sme si na to spravili názor hneď keď sme to videli. Tiež nám to tak pripadalo.
Boli tu aj iné, krásne obrazy. Páčili sa mi tie nezvyčajné ako napríklad aj tá grcanina.
Smola že si ich nemôžeme fotiť. Tú grcaninu by som mohla skusiť aj sama spraviť.
**
"Pán učiteľ!! Ja som unavený!! Vraťme sa!."
Yoongiho zúfale volanie z konca nášho radu bolo konečne vypočuté. Vraciame sa!
"Zapózuj si." Ukázala som na Taeru aby sa postavyla a aby som ju mohla vyfotiť. V tych šatách vyzerá krásne.
"A my sa nevyfotíme?." Prišiel za mnou Jimin. Povie mi niekto čo mu je?. Celý čas sa na mňa usmieva, divne sa chová.. To naozaj ho mení to počasie alebo prostredie?.
"Dobre. Môžme." Prikývola som a dala foťák Yoongimu ktorý nás cvakol.
"Hej vy tam v zadu!." Zakričal na nás učiteľ a my sme k nim dobehli. Yoongiho som sanovala. Chudák on.
"Nechaj, vezmem ti to." Vzala som z jeho ramena jeho batoh a dala si ho cez ten môj.
"Veď som to pohode niesol." Chytila som sa jeho ruky a šla veľmi pomaly, je na ňom vidieť že by spal najradšej aj tu na ceste.
"Si umavený, je to na tebe až vidieť." Yoongi uhol pohľadom a rukou si pretrel tvár.Ostatný tam boli skôr než ja s Yoongim, nevadilo mi to. Yoongi so zavretími očami došiel. Jeho oči som bola ja. Držal sa ma a len nohy my pracovali. Zavolala som Jinovy. Neviem kde ma Yoongi izbu.
"Je s nami. Izba 135." Zložila som a Yoongiho ruku si dala cez rameno. Došli sme k výťahu a vyšli do ich poschodia."Otvor! To som ja!." Buchala som nohou do ich dvier. Prišiel mi otvoriť Namjoon a Yoongi sa akurát v tedy prebral takže do postele došiel po svojich. Konečne aj ja už môžem ísť do postele.
"Ale ale!. Tes~." Zastavil ma Jin. Zľakla som sa pretože si dával dole tričko a šiel ku mne.
"Hádam si nezabudla na svoj sľub." Čo som mu sľúbila?.
"Tak poď a pekne ma pomasíruj." Aha. Ešte že tak.. zabudla som.
Opäť som šla do ich izby a postavyla sa Jina a začala ho masírovať.
*
"Môžeš presrať vzdychať?." Zaknučal spiaci Yoongi. Jin naozaj vzdychal a robil hluk.
"Keď ono je to tak príjemne!~" pretočila som nad tým očami. Príjemné určite. Ale mňa začínajú bolieť ruky!.
"Ahh~~." Ak si ešte budem niekedy cítiť ruky, tak len budem ďakovať bohu.
***
"Čo to za zvuky boli počuť až na chodbu?!." Vleteli do izby Jungkook a Taera.
"Tesa masíruje Jina a ten sa tomu úplne poddal." Vysvetlil v skrátkosti Namjoon.
"Páni.~~."
Nechce ma niekto vystriedať?. Tie jeho široké ramená, na to je potreba stroj."Kde sú ostatný?" Opytala som sa Taeri ktorá si sadla vedľa Namjoona a Kooka ktorý sa dívali na nejaké video.
"U Taeho. Hrajú hry." Závidím Yoongimu.
"Jin už si necítim ruky." Posťažovala som si.
"Jin?." Bol stále ticho. Prestala som a obišla ho aby som ho videla. Vlasy mu padali do tváre a krk mal sklonený. Spal.
"Zaspal." Šepotom som povedala a chlapci ho hodili na posteľ.
"Aj my by sme už mali isť." Taera prikývla a dvyhla sa. Rozlúčila sa s Jungkookiem ktorý už tiež šiel do jeho a Hoseokovej izby.
Je už niečo po pol desiatej a tento deň bol moc dlhý.
Uvidíme zajtrajšok.
"Tesa-" prekvapene som sa otočila.Tak trocchu meškám😓😓 ale sorry mali sme jarmok a tomu nemôžem odolať takže časť až teraz🤣
(Túto časť sa už snažím publikovať nejakú tu pol hodinu a hovno mi to ide. Takže keď sa podarí *dvýham ruky do nebies*
ESTÁS LEYENDO
I'm not leaving you. K.T.|
FanficTesa a jej nový začatok v novom meste. Nové priateľstvá, problémy a nová láska. Všetko bude iné ako kedysi a bude to takto lepšie.