Obe sme vyšli z dver a šli k výťahu.
"Myslíš že tie plavky nie sú až moc vyzývavé?." Opytala som sa Taeri keď sme vošli. Mne sa zdajú moje plavky priveľmi pútavé.
"Neboj sa. Veď stejne, máš čo ukázať."
Zasmiala som sa nad tým,.veď to aj ona má čo ukazovať.
"Taehyung zošalie keď ťa uvidí. No to nie len on, ale všetci." Tak toto sa mi nepáči. Nerada pútam pozornosť.
**
"Takže sme tu všetci že?" Učiteĺ prechádzal okolo nás a spočítal nás všetkých.
"Dobre takže sme všetci. Ostatné skupinky sú už tam. Takže sa k nim jednoducho pridáme." Prikývlo sa a išli sme.
"Trochu sa bojím. Voda tam je moc hlboká." Prizala sa mi Taera.
"Toto si mi nemala vravieť. Ja plávať neviem." Plávanie a ja no ono to ide ale len vo vode kde viem že je to bezpečné. Napríklad tak po ramená ešte pôjdem.
"Nevieš?." Neverila mi. No pravda je taká.
"Neviem. Nikdy nebolo času sa to naučiť." Zasmiala sa nad tým.
"Jungkook vzal by si mi vak?." Jungkook prikývol a zval jej ho. Kedže on nič nemal a my sme toho mali viac.
"Chceš pomôcť aj ty?." Pricupkal ku mne Joon.
"Ja som v pohode." Usmevom som sa mu poďakovala za jeho ochotu.
"Keby že si nevládala, som tu." Prikývla som.
Je také teplo že už za ten čas, čo ho veľa neprešlo od kedy sme vyrazili, už nemám vodu.
"Môže mi niekto dať vodu?." Opytala som sa a čakala kedy sa kto ponúkne.
Hneď o minútu na to som na svojom rameni pocítila studenú fľašu. Radostne som sa otočila a zobrala som ju. No keď som videla koho tá voda je,.. bola Taeho.
"Ď-ďakujem." Napila som sa a hneď ju mu vrátila a kráčala ďalej.
"Nebuď tak nápadná." Pošepkala mi Taera do ucha.
"Keď ono sa to nedá." Odpovedala som a opäť v tichosti kráčala.
"Už sa nemôžem dočkať. Toto je náš posledný deň a tak si ho treba užiť." Zajáskal Yoongi ktorý v slamovanom klobúku vyzeral strašne kjut.
"Pravda. Zajtra večer sa vraciame..." poznamenal smutne Jungkook.
Zajtra opúšťame tuto nádheru.
"Ale prv než odídeme s Taerou sa pôjdeme prejsť k majáku." Dal jej pusu na čelo.
"Už sa teraz teším.~~" Závidím Taerino šťastie.
Už je to mesiac čo niesom s Miekom. A nejaký čas čo som prepadla Taemu.
****
"Vy ostanete a ja pôjdem zakúpiť nejaké stamy." Prikyvli sme a zložili sme sa vedľa spolužiakov.
"Konečne ste dorazili!" Zamávala nám učiteľka ktorá bola už vo vode.
"Ideme?" Opýtali sa chalani navzájom seba.
"Tak aspoň- kto bude posledný je smradľava ponožka.!!" Vyštartoval Jin a hneď všetci za ním. S Taerou sme sa na nich smiali pretože sa všetci predbiehali a slákali na seba. Nakoniec Jimin Jina zhodil na zem takže bol posledný.
"Chudák smradľavá ponožka." Taera sa nemohla prestať smiať.
"Noták ženy poďme!!" Zakričal na nás Jungkook. Obhliadla som sa okolo nás a všetci boli vo vode. Jak druhá časť tretiakov tak aj štvrtáci.
"Ideme?." Pozrela sa na mňa Taera. Váhavo som sa dívala na vodu. Ale prikývla som.
Vyzliekla som si šortky a tričko pod ktorími som mala plavky. To isté urobila Taera."Čo som ti vravela?." Pozrela som sa smerom kde sa pozerá Taera. Všetci sa na nás dívali.
Začala som sa červenať.
"Noták poď. Lebo inač aj ty budeš smradľavá ponožka." Podpichla ma smejúc sa.
"Pff to určite." Rozbehla som sa a ju nechala za sebou.
"To nebolo feer!!." Zzknučala ked za mnou dobehla."Páni dámi tak vy viete čím mužom vypaliť zrak." Taera udrela svojho brata no ten na oplátku ju stiahol do úplne do vody.
**Blbli sme a užívali si. Hrali sme pretláčanú. Ja, Hoseok vs Jungkook a Taera. Namjoon Jimin vs Jin a Yoongi.
My sme prehrali s Taerou a Jungkookom,.no najväčšia sranda bola sa dívať na Jimina ako.bojuje s Yoongim.
"Noták Yoongi!!" Povzbudzovala som a smiala sa na nich.
"Prečo podporujete len jeho?!" Zakričal Jimin smutne.
"Pretože teba nemá nikto rád." Skočil na nho Yoongi. A kedže Jin ich neudržal tak spadli.To ako to s nimi cáklo nás obrízgalo.
"Fuj, tuším som sa napil vody." Jinov ksicht ktorý značil že tá voda nebola zrovna najlepšia nás všetkých rozosmiala.
"Poďte s nami si zahrať volejbal!" Zavolali nás tretiaci z druhej časti.
Keď som tam videla Chanyeolovú bandu, nechcela som ísť.
"Tak ideš?" Prehovoril na mns Taehyung.
"Am.. hej.." prešli sme k ich strane a začali hrať.
Voda tam bola o niečo hlbšia a mne už bolo nad slnko jasné že toto nezvládnem."Takže kto ide proti komu?." Vytvorili sa tími a hralo sa. Ja s Taerou sme zatial stáli na boku pri ostatných ktorý nehrali.
Hrali proti sebe chalani. Jin, Tae, Jungkook, Yoongi vs Kai, Sehun, Chanyeol a Yixing.
Jasne že som držala palce naším chalanom.
Zatiaľ zo začiatku sa darilo druhej časti.
"Pošlite vyležnutú ponožku do stredu!." Zakričala som na čo ma Jin spálil pohľadom.
"Tesa má pravdu. Choď tam!." Prikázal mu Yoongi. No aspoň že tak.***
Hralo sa to dhlo. Aj ja som hrala. Ale mala sedela som na Namjoonových ramenách.
Každý sa vystredal a hrali sme viac hier.
Kôli tomu že sme hrali s ostatnimi, nepáčilo sa mi že som stále v prítomnosti Chanyeola."Nepôjdeme si už sadnúť?." Opytala som sa Taeri. No ale tá sa akurát mazlila s Kookiem.
"Hm?.." pozrela sa na mňa. Akurát som ich len vyrušila.
Nevadí, pôjdem sama. Keď som sa už otáčala a šla naspäť k brehu niečo ma stiahlo pod vodu. Dusiala som sa a kopala. Jak nohami tak rukami.Taehyung
Akurát som skončil závod o dlhšie zadržavanie dychu pod vodou s Jiminom a Yoongim keď v tom som si všimol že Tesa tu nie je.
A následne ako sa niekto topí. Hneď som tam šiel.
"Ježiši to je asi Tesa!!." Zakričala Taera poľakane.
"Robte niečo nevie plávať!!." Ponoril som sa a vytiahol ju.
Zalapala po dychu a vypľula vodu.
"Kto to spravil!?'rozčulene som sa obzeral."Myslel som že vie plávať a boto to len zo srandy.." priznal Minseok stájuc vedľa. Vrelo to vo mne. Toto robiť zo srandy?!
Šiel som k nemu a jednu mu vrazil do nosa.
"Aj toto bolo zo srandy." Vrátil som sa k Tese a vyniesol ju von z vody."V poriadku?." Opýtal som sa jej a starostlivo si ju prezrel. Mala červené oči z vody a stále sa jej ťažko dýchalo.
Minseok za to ešte zaplatí.
Nakoniec z vody vyšli aj ostatný.
"Tesa si v poriadku?!." Taera ju zababušila do osušky a Hoseok jej dal napiť sa čistej vody.
"Som len ma strašne páli nos.""Kľuď Tae.." položila mi na rameno ruku Taera. Ukľudnil som sa a sadol si na okraj deky.
"Chcú vojnu?. Majú ju mať!." Postavil sa nohy Jungkook. Toto ma zaujalo.
"Čo chceš spravit?." Zaujate som poslúchal.
"Začali si oni. Veď oni uvidia aké to je zažiť 'srandu' pod vodou." S Jungkookom som si na to podal rukou.
"Noták neblbnite." Ozvala sa Tesa.
"Oni začali. Jungkook ma pravdu." Postavil sa aj Jimin."Ale my to spravíme až večer." Užijeme si.
*Tesa
Sedela som sa deke s Taerou a čítala si knihu. Taera sa dívala na vodu a tušila som že by tam tiež najradšej bola.
"Veď choď. Nemusíš tu so mnou sedieť." Odložila som knihu a pozrela sa na ňu.
"Nenechám ťa samú." Tiež sa na mňa pozrela.
"Nie nie nie... máš si užiť. Je to posledný den. Tak choď. Stejne Kook je tam sám. Choď za ním." So smutným pohľadom sa na mňa pozerala.
"Budeš v pohode?." Prikývla som a odtlačila ju aby šla za nimi.
Vzala som do rúk opäť knihu s začala čítať.**
"Prišiel som sa ospravedlniť za Minseoka." Poľakane som sa otočila. Stál vedľa mňa Chanyeol.
"Čože?." Nepočula som čo povedal pretože som bola zažraná v knihe.
"Prišiel som sa ospravedlniť za Minseoka."
Sadol si vedľa mňa.
"Aha..." dala som cez seba opäť deku a posunula sa ďalej.
"Už ti nebudú robiť problémy. Jasne som im povedal aby ti dali pokoj." Prekvapilo ma to.Taehyung.
Celú dobu som sledoval Tesu zatiaľ čo bola sama na brehu. Len sa sekundu som z nej pohľad nechal a už sa k nej dostal Chanyeol.
Hneď som vybehol z vody. Nemienim im dovoliť jej ublížiť.Keď si k nej ešte sadol s videl výraz jeho tváre, zrýchlil som.
"Tes.." vyžiadal som si jej pohľad a jeho svojim sprážil.
"Takže už by som mal ísť." Dvyhol sa a pohľadom ako keby sa mi vysmial.
"Neboj sa. Prišiel som sa len ospravedlniť." Povedal za chôdze.
"Si v poriadku?." Sadol som si vedľa Tsesi a keď sa na mňa ďakovane usmiala ukľudnilo to moje srdce.
"Vďaka za záchranu. A prepáč že ti robím starosti. Teda nie len tebe ale všetkým."
Pohľadom som padol na jej trasiace sa telo.
"Kľud. Nič ti nespravia pokiaľ sme tu my, ja.."
Jej úsmev je niečo čo nahrádza slová.
"Večer ťa zoberiem do vody. Keď si máme užívať tak všetci. A zoberiem si ťa na starosť."Snažila som sa, takže dúfam že sa páčilo😙😙
ESTÁS LEYENDO
I'm not leaving you. K.T.|
FanficTesa a jej nový začatok v novom meste. Nové priateľstvá, problémy a nová láska. Všetko bude iné ako kedysi a bude to takto lepšie.