Zdržalo nás to, pretože Taera sa s nimi dala do debaty ohľadom snáď všetkého.
"Tvoji rodičia sú naozaj milý. A teším sa na sobotu už teraz.~~" mama a otec povedala aby som v sobotu všetkých priesla že budeme mať na dvore menšiu grilovačku.
"Chlapci sa potešia." Prikývla som a šli sme už na miesto kde nás čakali.
"Čo vám to tak trvalo??" Otázal sa na oko naštvane Jin.
"Kluď. Snažila som sa urobiť dobrý dojem na jej rodičov a za to sme v sobotu u nich pozvaný na grilovačku.!" Chlapci od radosti zajásali. Musela som sa nad tým zasmiať.
"Wow tak to sa už teším." Ozval sa Yoongi spokojne.
"No fájn, a čo ideme robiť?." Opýtala som sa.
"Kedže si nováčik, necháme to ma tebe."
To nie.. ani v minulosti som to nerada robila.
"Achh.." snažila som sa na niečo prísť..
"Čo tak zábavný park?." Ostatný prikývli len Jin a Hoseok skameneli.
"Čo im je?." Opttala som sa zo smiechom.
"Boja sa." Pošepkal mi do ucha Taehyung.**
Už sme stáli v rade na horskú dráhu a trvalo to kým sme sa tam dostali.
"Sedíš s Jungkookom." Šepla som Taere do ucha a tá len na mňa vypulila oči.
Jasné ako prvý keď sme sa tam dostali si sadol Jungkook. Ja som hneď vedľa neho dala Taeru a ja som si sadla za nimi. Vedľa mňa si sadol Tae ktorého od srtachu hodil Hoseok a Jin ktorý sadli za nami. Jimin a Yoongi boli za Hoseokom a Jinom no a Namjoon sedel s nejakým dievčatom.
Stroj sa pohol a Hoseok už v tedy začal vyšilovať. Tae sa ho snažil upokojiť a ja som tiež mala čo robiť aby som nezačala vrieskať od strachu.
Ani neviem prečo, ale asi od strachu som sa chytila Taeho ruky a silno ju stisla.
"Neboj sa, bude to v pohode. Som tu s tebou." Prikývla som a zhlboka sa nadýchla.
Taera v predu s Kookiem si to užívali a obaja sa len smiali. Rovnako sa držali za ruky a zdalo sa ako keby už spolu chodili. Túto moju výziu prerušilo Jinove a Hosokovo kričanie ktoré asi bolo počuť až u nás v San Francisku.
**
"Konečne sme z toho dole!." Zajásal Hoseok a Jin bozka zem.
"Už nikdy!." Zasmiali sme sa na tom všetci okrem nich dvoch.
"Kam teraz?." Opýtal sa šťastne vysmiatý Jungkook.
"Dáme pyrátsku loď?." Ozval sa Taehyung a ja pri pohľade na tú obrovskú vec som už teraz opustila tento svet.
"Noták nebudte vystrašené babenky!" Jungkook tiahol za ruku Taeru a tá už ani nemohla namietať pretože už šli do rady.
Taehyung sa nechcel dať premôcť a tak zatiahol aj mňa.
"Ja sa bojím." Šepla som nervózne keď sme si už sadli. Šli sme na samý vrch pravej strany.
Nikto ďalší neprišiel.
Tae ma chytil za ruku a pozrel sa mi do očí.
"Nepustím ťa."
Jeho vážny výraz ma v tom ubezpečoval.
Keď sa to spustilo, prv som sa kontrolovala. No keď už aj Taera mala problém a cela sa triasla v tedy som začala kričať.
"Poď sem." Tae ma objal a stále ma držal. Okom som spadla na Jungkooka a Taeru a tý boli v rovnakej pozícií.
Ale mne ani Taeho objatie nepomáhalo. Kričala a volala na všetkých svätých aby to prestalo.
Keď sme zišli, bola som to teraz ja tá ktorá bozkala zem.
"Nikoho tak nebolo počuť ako Tesu." Jimin si odomňa vyslúžil prepaľujúci pohľad. Mal si to vyskúšať.
"Kam ideme teraz?" Opytal sa Yoongi.
"Jedlo." Povedali sme s Jinom v rovnaký čas.
"Aspoň jedno z mojích deti ktorý vedia čo je dobré." Prišiel ku mne a vzal ma na chrbát. Vyzerala som ako jeho dcerka. A to doslova.
Všetci sme šli k stánkom s jedlom a kúpili si kto čo chcel.Sadli sme si na lavičku a dívali sa na park v ktrom bolo ľudí ako smetí.
"Bola to zábava. Hlavne ten Hoseokov krik." Poznamenal Namjoon.
"Ccc ty sa ozývaš. Aj ty si kričal ale krotil si sa kôli tomu dievčatu vedľa teba." Zasmial sa mu do očí Yoongi.
Namjoon už bol ticho radšej.
"Jedine Jungkook a Tae si to užili." Povedal Jimin jediac jeho párok v rohlíku.
"Ja hej." Povedak Kook a pozrel sa na Taeru.
"Čo vy dvaja medzi sebou?." Ozval sa podozrievavo Jin..
Taera sčervenela a aj Jungkook.
"Čo, čo my dvaja?." Ozvala sa Taera.
"Sestri, nehraj to." Ozval sa Jimin.
"Dobre všetci vieme ako sa na ňu Kookie pozeráš. Nie ako na kamarátku." Povedal Yoongi.
Jungkook sčerveňel viac a Taera ostala prekvapením šokovaná.
"Asi by sme tých dvoch mali nechať teraz o samote." Dvyhol sa Namjoon a my s ním.
"Mám ťa na očiach." Varoval Jimin Jungkooka a odišli sme.
"Kam pôjdeme teraz?." Opytala som sa.
"Čo si taka skleslá?." Zodvyhla som pohľad k Jinovy a len mykla ramenami.
"Nevrav že si sa zamilovala do Jungkooka a teraz ti je kôli nim smutno." Vydesene som sa pozrela na Jimina.
"Ti hrabe?. Vedela som od pvého okamihu že tý dvaja po sebe idú. Tie ich pohľady tomu naznačovali." Posadila som sa na nejaký múrik ktorý tu bol.
"Tak čo teda?." Sadol si ku mne Hoseok.
"Ale níč." Popravde mi je smutno. Za Mikeom, znova."Je ti smutno za tvojím ex?." Ozval sa rázom Yoongi. Všetci na nho hodili prekvapené pohľady.
"Čo je?." Braniac sa zasmial.
"Poďme ešte niekam." Zatiahla som Hoseoka opäť na tie atrakcie.
"Kto ide so mnou?." Opýtala som sa.
"Vy sa bojite?." Ozvala som sa znovu.
"Ja idem!" Postavil sa ku mne Tae.
"Tak si to užite. My ideme k jedlu!" Zamával nam Jimin a odišli.
S Taem sme vyberali atrakciu a nakoniec sme sa rozhodli pre autíčka.
Nasmiala som sa tam. Vždy sme do seba s Taem narážali. Je to naozaj fajn chlapec.
Keď sme sa už dohrali šli sme hľadať ostatok no, ich nebolo. A už vieme prečo. Pršalo.
Tahyung im zavolal a oni povedali že sú v bare naproti.
S Taem sme chceli ísť no ten dážď neustával.
Čakali sme teda v jednom alánku.
Tam sme sa s Taem bavili, trochu som sa mu vyspovedala pretože ho to zaujimalo a aj on mne, nejak sme debatovali a potom si všilmi že dážď ustál. Šli sme teda do toho baru a našli ich ako sedia hotový v kútiku baru.
"Opili ste sa z tak mála?." Pozrela som sa na stôl kopec zelených flašok niečoho.
"Čo je to?." Dvyhla som fľašku k očiam.
"Soju." Povedal Taehyung. Nejaký druh alkoholu?.
"Pomôž mi s nimi." Prikývla som. Hodila som cez seba Jimina.
"Bože ty si ťažký!." Tae mal na chrbte spiaceho Yoongiho, okolo ramien držal Namjoona a Jin šiel spolu s Hoseokom.
"Takto to vyzerá keď necháš deti osamote."Všetkých sme ich odniesli k nim domov. Teraz už viem kde všetci bývajú. Nakoniec som odprevadila Taeho pretoze býval na rovnakej ulici ako Jimin.
"Toto je nezvyk že mňa odprevádza dievča." Smiali sme sa na tom.
"No vieš, doba je iná." On prikývol. Rozlúčili sme sa a ja som sa vydala svojou cestou.
Rekapitulovala som si tento deň a smiala sa na ňom.
Zvláštne že s nimi mi je lepšie ako bývavalo s predošlimi kamarátmi.
Už sa teším na zajtrajšok.!!Zdravím opäť😚
KAMU SEDANG MEMBACA
I'm not leaving you. K.T.|
Fiksi PenggemarTesa a jej nový začatok v novom meste. Nové priateľstvá, problémy a nová láska. Všetko bude iné ako kedysi a bude to takto lepšie.