Celú noc sa mi snívalo s Taem a dôvod je ten z cukrárne. Zdálo sa mi že som s ním chodila. A nakoniec prišla záchrana, Taerino budenie. Vážne to bolo trhlé,chodiť s naozaj dobrým kamarátom.
"Ďakujem za zobudenie." Hneď som vstala a šla do kúpeľne sa osprchovať. Nelíčila som sa, na to je až moc teplo. Vlasy som si vyčesala hore a zopla do copu.
Prezlečená do ľahkého overálu som ešte počkala na Taeru ktorá si brala veci.
Zišli sme a šli k nášmu učiteľovy.
"Ideme na raňajky. Hneď oproti je reštika hotelu." Prikyvli sme a šli. Dnešok každá skupina trávy zvlášť. Som vzedavá čo ideme robiť my.Keď som pri raňajkách videla Taeho, celá som sčervenela. A prečo mi začalo srdce biť rýchlejšie?.
"Dnes ti to pristane." Povedal mi keď okolo mňa prechádzal. Jin s Joonom mu na to prikývli. Červenám sa určite viac!.
"Si v poriadku?." Opýtal sa ma Yoongi ktorý došiel ako posledný.
"Prečo by som nemala?." Snažila som sa tváriť normálne.
"Si celá červená. A inač za včerajšok sa ti ospravedlňujem a jednak ďakujem."
Ten jeho gumýkovský úsmev ma ukľudnil.
Zhlboka som sa nadýchla a šla aj s ním k ostatným. Predsa to bol len sen, len výplod mojej hlavy. Stále som s Taem kamarátka."Tá včerajšia masáž bola top."
Zasmiala som s nad tým a spomenula si na to jak tam zaspal.
"Aj ja chcem masáž!." Ozval sa náš učiteľ.
"Tak čo vy na to skočiť do nejakých kúpeľov?" Zaujímavý a dosť dobrý nápad Jungkook.
"Tak ale najprv sa pôjdeme pozrieť hore na ostrov a potom keď vám ostanú sily a chuť ísť, tak pôjdeme. Len prosím zoberte si so sebou veľa vody." Prikývli sme a po naraňajkovaní sa šli pripraviť.
"V takom teple budeme kráčať na ostrov?." Taera asi z toho radosť nemá.
"Bude to zaujímavé. Ideme sa predca kochať krásou." Mám naozaj dobré presvedčacie schopnosti.
"Počkám ťa dole." Prikývla som jej na to. Nech ide s Kookiem spolu. Vzala som si ešte košelu ak by náhodou a opásala si ju okolo seba.
Vyšla som na chodbu a koho nezbadám. Dvojčata Park aj s ich gangom.
Radšej rýchlo do vťahu než byť-
"Tesa~~." Nebolo dosť že som na ňho natrafila aj večer?. Otočila som sa na Minseoka a Kaia ktorý ku mne dobehli.
"Čo ty takto sama?." Kai do mňa začal sťúchať. Minseok do mňa svojimi očami robil dieru. Keď sa už k nim pridal aj Chen a spol, dvere výťahu sa otvorili. Automaticky som cúvla a na to sa ocitla v niekoho náruči.
"Oh Taehyung. Skazil si nám zábavu." Krikol po ňom škeriac sa Chen. Tae hneď zavrel dvere výťahu
"Možno niekedy nabudúce.." otočila som sa k nemu.
"Si v poriadku? Nič ti nespravili?." Skenoval ma azda mi nič nie je.
"Som v poriadku." Povedala som a postavila sa trochu na stranu.
"Neboj sa. Pokiaľ si so mnou, nič ti nebude."
Pri počutí týchlo slov som stíchla.
Prečo ich povedal?. Alebo, prečo takým vážnym tónom? A prečo sa mi z toho rozbúšilo srdce?.
Achh~~ Tesss!! BOL TO LEN SEN! A TAE JE KAMARÁT!.Výťah zastavyl a my sme vystúpili. Naša skupinka už stála pri vchode a čakala na nás.
"Čo vám to tak trvalo?!." Hneď na nás vyštartoval Jimin s nepeknou tvárou.
"Potyčka. Stretla sa s Evil twins." Keď to Tae dopovedal všetci sa ma začali pýtať či som v poriadku.
"No tak už poďme nech sme do večera naspäť." Do večera?.
***"Necítim si nohy!." Súcitím s Hoseokom. Vážne to bolo na nás dosť. Šľiapať z mesta až k ostrovu peši po slnku nás vyžmíkalo.
"Noták! Už len kúsok a budeme tam." Povzbudenie učiteľa nikto nepočúval. Každý sa uvelebil na zem a lapal dych.
"Aishh~ sakra! Došla mi voda." Postavila sa Jennie a šla k Taemu ktorý bol pri nej najbližšie.
"Máš vodu?." Tae prikývol a podal jej svoju z batohu.
"Dám ti ju len pod jednou podmienkou." Tae sa tiež postavil a niečo jej pošepkal.
Keď sa Jennie pozrela na mňa, tušila som že hovorili o mne.
"Jasné. Samozrejme." Vzala si vodu a odišla.
Taehyung vysmiato sa zložil vedľa mňa.
Svoju hlavu si položil na moje nohy. Prekvapením som ostala obarená sedieť.
"Už ti dá pokoj." Povedal pohodoho a kril si tvár pretože na ňho slnko moc svietilo.
Nemo som sa na ňho dívala. Prečo to robil?.
"A teraz nemáš kôli tomu vodu." Šepoc som povedala svoju myšlienku na hlas.
"Mám teba a ty mi ju dáš." Odkril si tvár a žiarivo sa usmial. Pchá.
"Tak ale teraz už naozaj podme lebo sa domov budete plaziť a ešte k tomu bude tma." Dvihli sme sa a šli teda ešte kúsok aby sme videli tú krásu.
"Deje sa niečo??" Pricupitala za mnou Taera ktorá vyzerala ako keby ju dva krát zabili a opäť oživovali.
"Som v pohode. Čo ty?." Tiež odpovedala tak ako aj ja plus menšia sťažnosť na pána Jeona ktorý sa od nej nechcel oddialiť.
"To čo urobil Tae bolo milé." Ozvala sa pomimo našej debaty.
"Má ťa až moc rád kedže v tak teplom dni vymenil vodu za teba." Takto som nad tým neuvažovala.
"Taera~~~" obe sme sa otočili na kňučajúceho Jungkooka ktorý niesol Jimina na chrbte.
"Jimin si sa zbláznil?!." Bežala hneď za nimi. Bolo smiešne ako sa s tými dvoma pohrala.
"Vládzeš?" Prečo ma jeho hlas vždy vystraší?!. Otočila som sa na Yoongiho a letmo prikývla.
"Len sa mi točí hlava a bolia ma nohy." Yoongi mi podal vodu. Napila som sa a vrátila mu ju.
"A čo ty?. Nie si unavený?." Yoongi záporne zakrutil hlavou. Takže to je dobre znamenie.
"Sme tu!." Keď sme počuli túto vetu, hneď sme sa hodili na zem.
Ja vedľa Yoongiho a ostatok som ani nevidela.
Automaticky sa mi zavreli oči. Bolo to príjemne nič nerobiť len takto ležať."Vidíte tu krásu?. More okolo vás, príjemne tu vanie vánok, ahh~~" Učiteľ sa do toho asi až moc vžil. Ale áno je to tu pekné.
Vytiahla som foťák a začala to tu fotiť.
"Yoongi, usmej sa." Pozrela som sa na ňho a cvakla ho.
Náslesne som vstala a takto vyfotila všetkých.
"Toto je náš prvý výlet čo niesom fotografom ja." Poznamenal Jungkook ležiac na Taeriných nohách.
"Buď rád. Či sa chceš vymeniť?." On mi na to neodpovedal a užíval si kľud.Zrazu ma niečo, skôr niekto chytil za nohu. Poľakane som sa pozrela dolu a videla Jimina.
"Sadni si." Potľapkal po mieste kde bol on. Poslúchla som a tak aj spravila.
"Budem ti musieť niečo povedať." S kľudom v hlase som mu povedala aby začal.
"Nie teraz, neskôr. Ale tuším ty to už vieš."
Čo viem?. Že si z ničoho ťa počasie zmenilo na divného? Aj keď stále je pekný že z toho oči bolia.
"Dobre tak mi to povieš potom." Ľahla som si vedľa neho a snažila sa nič nevnímať.Dobré ránko😊
Tiež sa roztápate tak ako aj ja? 🙃. Hlavný dôvod prečo nenávidím leto
YOU ARE READING
I'm not leaving you. K.T.|
FanfictionTesa a jej nový začatok v novom meste. Nové priateľstvá, problémy a nová láska. Všetko bude iné ako kedysi a bude to takto lepšie.