Tesa
Kúpele sme mali zvlášť. Chlapci v pravom krídle a my na tom ľavom. Síce mi trochu bolo smutno že sa dlhú chvýľu s chalanmi neuvidíme ale tak za to som sa viac spriatelila aj s ostatními spolužiačkami.
Taera jasné stále so mnou. Trochu ma odradilo to že do tej vody sme mali ísť nahé. Prv sme sa každá zdráhali ale nakoniec ani neviem ako sme to dokázali. Bola to sranda. Po kúpeloch sme šli na masáže. A musím povedať, nič lepšie v živote som nezažila. Ruky toho muža boli šikovné a moja chrbtica, krk, všetko vďaka nim je uvoľnené.
Budem sa tu vraciať len kôli tomu."Teraz následuje voňavá masáž." Prikývla som a oného muža vystriedala nižšia čiernovlasá žena. Ťažko u nich určiť vek, ale vrások na tváry mala o niečo viac, takže súdim je už staršia paní.
Opäť som si ľahla na to lehátko a nechala svoje uvoľnené telo do jéj rúk. Taera bola o miestnosť vedľa. Tá mala iný program než ja.Mne sa môj páči.
Naozaj tie oleje krásne voňali. Cítim sa ako nejaká princezná.
"Máte naozaj bledú pokožku." Ozvala sa tá paní. Zasmiala som sa nad tým.
"Ja viem. Aj keď som z Ameriky tak nejak stále mám takú pokožku." Odpovedala som a ďalej sa nechala unášať jej putujúcimi rukami po mojom tele.
"Na to že je bledá je dobre vyživovaná." Poďakovala som sa za to, aj keď nevenujem telu aku takú prehnanu pozornosť."Mohli by ste ma to naučiť?." Otočila som sa na paní ktora sa na mňa nechápavo pozrela.
"Naučiť vás čo?." Jej čierne oči sa zasmiali keď som jej povedala čo ponej chcem.
"Veď si máte odpočinúť."
"Som odpočatá, uvoľnená a vyvoňaná, čo viac si môžem priať?." Pani sa na mňa usmiala a vzala ma do vedľajšiej miestnosti.
Niečo ukázala svojej kolegini a ona odišla.
Tu ležala Mina.
"Ak to vašej spolužiačke nebude vadiť, naučím vás to na nej."
"Robte si čo chcete, máte povolenie." Poďakovala som sa Mine a pozorne začala pozorovať paní ako to robí.Taehyung
Moje telo je v ráji. S chalanmi sme teraz v saune a pomali ani nevnímam dej okolo seba. Pred chvýľou som mal vonnú masáž a pred tým ešte som ležal v bahne.
Hoc to smrdelo, bolo to dobré.
Ani sa z tade to nechcem vrátiť na hotel.
"Jin, para." Prikázal som a Jin poslušne poslúchol. Už sa teším na masaž aj keď to už bude posledná.Po saune sme šli ešte opäť do vody a nakoniec prišla ta masáž.
Nechal som svoje telo v ich rukách."Ďakujeme a dovidenia~" lúčili sme sa a už len čakali na dievčatá. Je ich síce len päť ale čakať za nimi je ako čakať na spásu sveta.
"Ja chcem ešte~" zaknučal Jimin. Súcitíme s ním totálne všetci.
"Bože čo im to tak trvá?!-" Jungkook hneď stíchol keď už videl vychádzať Taeru. Jeho hnev hneď vystriedal hraný úsmev.
"Tak tu ste." Zaradovali sme sa aj s učiteľom.
"Počkať, kde je Tesa?." Opytal sa učiteľ, ahm.. no fakt neni tu.
"No ona, ona vravela že sa učí masírovať že príde potom." Odpovedala Mina. Masírovať?.
"Sama?." Učiteľovi sa to nepáčilo a ani mne.
"Nemôžme na ňu počkať vo vnúrty zatiaľ čo si dáme ešte raz všetko??" Aj ja by som to bral, a aspoň by Tesa neprišla na hotel sama.
"Všetci by sme radi ale mali sme len jednu celodňovú skupinovú poukážku. Takže nie."
Ahh, takže nič z toho.
"Ale noták neblbnite, nenecháme ju samú." Taera má pravdu. Počkáme-
"Taehyung tu na ňu počká." Ukázal na mňa Jimin. Ja som chcel dokončiť svoju myšlienku že počkáme ju všetci a nie len ja.
"Čože??" S prekvapením som sa na ňho pozrel. A potom sa máme sami vrátiť nocou na hotel?.
"Oh tak to je od teba milé Tae. Budte opatrný a hlavne dôjdite v poriadku." Oni ma fakt nechajú?.
Keď mi začala Taera mávať a Jimin ukazovať palce na hor, došlo mi že ma nechali naozaj.Sadol som si na lavičku vonku a čakal.
Čakal som prv päť minút.
Ubehlo dalších desať. Je už deväť večer.
Ďalších desať ubehlo. Potom ešte ďalších pätnásť.
"Veľmi pekne ďakujem." Počul som konečne jej hlas. Stála v miestnosti s nejakou paní ktorá jej dávala nejakú taštičku.
"Som veľmi vďačná za vaš čas." Rozlúčili sa a vyšla von. Konečne. Myslel som že už prejdem všetký levely hry ktorá bola nudná a jediná v mojom mobile.
"Taehyung?." Prekvapene no s úsmevom sa na mňa usmiala. Usmial som sa tiež a postavil sa.
"Nemáš za čo." Ešte raz sme sa rozlúčili s tou tetkou a odišli.
"To čo máš v tej taške?." Zaujimalo ma to.
"Vonné olejčeky." Wow tie čo po nich ešte do teraz voniam?!.
"Aww~~ hádam ti ich dali veľa pretože ja som si ich zamiloval!." Tesa sa len na tom začala smiať.
"Ja to myslím vážne!." Ona sa snažila ukldiniť no moc jej to nešlo, z nej som sa začal smiať aj ja.Tesa
Umieram. Takto sami vedľa seba a ešte v tichosti, snažim sa nájsť téma na ktoré by bola dlhá reč, no nič ma nenapadá. To kôli nemu!. On si tu vedľa mňa vykračuje len v čiernom tričku a čierných kraťasoch. A oni vedia že ja mam pre čiernu slabosť a musím povedať že Tae v čiernom oblečení je niečo čo mi ničí rozum a srdce. To ešte ani Mike tak sexy v čiernom oblečení nevizeral ako Taehyung.
Raz keď sa Jungkook obliekol vonku do čierného Tara a ja sme na ňho oči mohli nechať. Aj keď Taera ... no ona je to jej frájo.
"Takže čo všetko ťa naučila?." Ukončila som svoje slintajúce myšlienky a pozrela sa na ňho.
Aishh, len som to zhoršila.
"No..-" odvrátila som radšej pohľad.
"Naučila ma základy a neskôr aj niečo zložitejšie. Niekedy ti to môžem ukázať." Tsehyung začal radostne prikyvovať keď v tom-
"Taehyung čo to bolo?." Nepáčilo sa mi to, niekto zakričal. A fakt že sme boli v nejakej uličke, tmavej uličke mi viac sťahoval žalúdok.
"Čo bolo čo?." On to nepočul?
Chytila som ho za ruku,.bolo to reflexne.
"Niekto kričal." Taehyung sa na mňa nechápavo pozrel.
Keď sa ten krik ozval a neprestával s Taem sme sa rozbehli. Táto uličká sa mi nezdá byť bezpečná! A tuším sme tade to ani ráno nešli.
"Tuším to ide od tiaľto!." Podľa Taeho som bežala na ním ruka v ruke. Dych sa mi zrýchľoval a tep rovnako.
Bol to ženský krk z cela jasna.
Keď Taehyung prudko zastavil až som sa mu udrela do chrbta, asi sme na mieste.
"Čo sa tam deje??" Zvedavosť bola väčšia než strach a predrela som sa cez Taeho ktorý bol tiež v šoku.
"Nedívaj-" neposlúchla som a hneď na to začala lapať po dychu.😙Krásny Piatok vám prajem
ESTÁS LEYENDO
I'm not leaving you. K.T.|
FanficTesa a jej nový začatok v novom meste. Nové priateľstvá, problémy a nová láska. Všetko bude iné ako kedysi a bude to takto lepšie.