~2~

25 2 0
                                    

Καθώς πήγαινα στην δουλειά μου, το συναίσθημα της δυσφορίας με κατέκλυσε. Δε χρειάστηκε  να κοιτάξω γύρω μου . Ήξερα πως ενας όμοιος μου ήταν κοντά  και πολύ πιθανόν να με αναγνώριζε μόνο και μόνο απο την μυρωδιά μου.. είχα βγάλει το κολιέ μ πρωτου κάνω μπάνιο και βλαστημουσα την ώρα και την στιγμή που το έκανα . Το κολιέ μου προστάτευε την ταυτότητα μου αλλα και της κολλητής μου .
Για λιγα λεπτά μπηκα στο δίλημμα να γυρίσω πισω τρέχοντας να το φορέσω  αλλα έδιωξα γρήγορα αυτή την σκέψη  προσπάθησα να τρέξω λιγάκι για να μπω στον σύλλογο , τι διάολο ούτε πέντε μέτρα μακριά δεν ήταν .
Μπηκα μεσα  στο κτήριο και πήρα μια βαθιά ανασα .Είχα προλάβει να μπω γρήγορα  χωρίς να δω περίεργα βλέμματα τριγύρω μου .
Προχώρησα προς τον μακρύ διάδρομο ανέμελα.  Εδώ ήταν το δεύτερο σπίτι μου , μπορούσα και ξεχνούσα τα πάντα .
Μπήκα γρήγορα στο γραφείο μου παρατηρώντας το. Εδώ και έναν μήνα έλεγα συνεχόμενα πως το γραφείο μου ήθελε οπωσδήποτε μια ανακαίνιση, κάτι καινούριο,  πιο φωτεινό. 
- Ηρθες πολυ πιο γρηγορα απο αλλες φορές .
Τρομαξα ακούγοντας την φωνή της Μαρας πίσω μου.
- Έχω πολύ δουλειά να κάνω σήμερα και θα ήθελα να πάω πιο νωρίς σπίτι αν γίνεται.. της ειπα χαμογελώντας πλατιά.  Αν και ηταν μια καλη εξηνταπενταρα γυναίκα δεν έπαυε να εχει ενα αυστηρό ύφος. 
-  Βέβαια καλή μου αν και δε χρειαζοταν να έρθεις τοσο νωρίς , τωρα που ηρθες ομως μπορεις να με βοηθήσεις με το σισιτιο .
Και κάπως έτσι η μέρα μ πέρασε η μέρα στην δουλειά προσπαθώντας να εξυπηρετήσουμε όλου όσους χρειάζονταν βοήθεια. 

Αν και ήξερα πως δε θα είχε φαγητό στο σπιτι απεριψα την ιδεα για ενα λαχταριστό Μπέργκερ και προτίμησα να φτιάξω μια σούπα   λαχανικών ,φαίνεται η συγκατοίκηση με την Αννι με είχε αλλάξει αρκετά.  Αφού έφαγα και άφησα ένα πιάτο σούπα στον πάγκο για την κολλητή μου ,που σίγουρα θα καθόταν στην δουλειά έως το βράδυ , πηγα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα στο υπερδιπλο κρεβάτι μ ευχαριστώντας τον Θεό που είμαι μια απο τις πιο αρχαίες οικογένειες και δεν χρειαζεται να βγω για κυνήγι σημερα το βραδυ .
Και με πηρε ο υπνος.

Θανατηφόρο βλέμμα Where stories live. Discover now