Ξύπνησα απο το δυνατό σπρώξιμο της Αννις προσπαθώντας να με ξυπνήσει . Ανοιξα τα μάτια μου ενοχλημένη καθώς ξέρει πως ο ύπνος και το αίμα είναι η μοναδική μου ευχαρίστηση σε αυτή την ζωή .
Την κοιτάζω έντονα.- Τι είναι τοσο σημαντικό που χρειάστηκε να με ξυπνήσεις ;
- Είδα όραμα .. είπε κοιτάζοντάς με με τα μεγάλα πράσινα μάτια της .
Η Αννι ήταν παρά πάνω απο όμορφη ,με μακριά ξανθά μαλλιά που έπεφταν ίσια λιγο πιο πανω απο τους γλουτούς της και τα σαρκωδη χείλια της μπορουσαν να σαγηνεψει όλων των ειδών αντρών αλλα και γυναικών.
- Γαμωτο έπρεπε να μου το είχες πει νωρίτερα , πες μου τι εγινε ;
Γνωριζόμασταν πολλά Χρόνια και μπορούσα να καταλάβω απο το προσωπο της αρκετα. Φαινόταν αρκετα συνχησμενη..
- Αννι πες μου ότι και αν είναι ξέρεις πως εδώ και καιρό μας προστατεύω και θα συνεχίσω να το κάνω μόνο πες μου τι ειδες!
Της πήρε λίγο χρόνο μέχρι να απαντήσει, μα στο τέλος λύγισε.
- Ηταν αρκετα σκοτεινά, άρχισε να λεει δειλά δειλά με την περιέργεια μου να κορυφώνεται στα ύψη, και υπήρχαν πολλές σκιές που έτρεχαν και δεν σταμάτησαν πάρα μόνο όταν είδαν ενα μικρό κοριτσάκι με κατάμαυρα μαλλια να στέκεται στην μέση ενός λιβαδιου κρατώντας κόκκινα λουλούδια
Για λιγο κομπιασε κοιτάζοντάς με στα μάτια και ήξερα πως προσπαθούσε να τρυπώσει στο μυαλό μου χωρίς επιτυχία όμως.
- Συνέχισε Αν.. ειπα αναστεναζοντας
- Βλέπεις αυτο το κοριτσάκι το έχω ξανά δει άπειρες φορες .. και είσαι εσύ απο τα παλλια χρόνια Εβελινα.. Τότε που δεν είχαμε προβλήματα και παίζαμε ανέμελα στο δάσος , θυμάσαι ;
Και καθως μιλουσα το μονο που εβλεπα ηταν τα ματια της , σε καθε της λεξη ολο και πιο πολυ φωτίζονταν.
- Δεν ξεχνιούνται τέτοιες εποχές Αν ..
Ήξερα πως έπρεπε να επικοινωνήσω με τον πατέρα μου άμεσα για το όραμα . Την τελευταία φορά που η Άννι είχε δει όραμα υπήρξε πόλεμος. Τίποτα και κανένας δεν μας εγγυοταν πως δε θα μπορούσε να συμβεί ξανά το ίδιο .
Σηκωθηκα άγαρμπα απο το κρεβατι μου , πηγενοντας προς το καθιστηκο ψαχνοντας το τηλέφωνο. Μολις το βρηκα αρχισα να πληκτρολογώ γρηγορα το νουμερο .
- Μπαμπα , ειναι επείγον..
YOU ARE READING
Θανατηφόρο βλέμμα
Science FictionΔύο απαρχαιωμένες οικογένειες ενώνονται για να καταπολεμήσουν μια απειλή για δεύτερη φορά στους επόμενους αιώνες . Το συναίσθημα του φοβου υπερισχύει , και ομως υπάρχει ελπιδα. Στον κοσμο μας δεν υπαρχει μονο το ανθρώπινο είδος αν και αυτο δεν α...