Κοίταξα τον εαυτό μου στο καθρέπτη του μπάνιου, τα ματιά μ είχαν αρχίσει να παίρνουν ένα κοκκινοπο χρώμα. Έπρεπε να βγω για κυνήγι όσο πιο γρήγορα γινόταν .
Η Αννι είχε δίκιο.
Εν μέρη έπρεπε να μιλήσω με τον πατέρα μου για αυτό που άκουσα αλλά δεν ήταν τόσο εύκολο .
Έβγαλα τα ρούχα γρήγορα και μπήκα στο μπάνιο ανοίγοντας το παγωμένο νερό. Το κεφάλι μου πονούσε .Σκέψεις. Σκέψεις . Σκέψεις.
Γιατί τόσα μυστικά άραγε ;
Κάνοντας γρήγορες μηχανικές κινήσεις έπλυνα το σώμα μου και πήρα μια πετσέτα από το ράφι. Άνοιξα την πόρτα ψάχνοντας την αννι. Μάλλον πήγε στο δωμάτιο της. Καλύτερα, ήθελα να μείνω μόνη μου και να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά.
Αφού φόρεσα μια φαρδιά φόρμα και μια μακριά μπλούζα άρχισα να ψάχνω το άλμπουμ με τις φωτογραφίες του αδερφού μου. Μπορεί να με περνούσε κάποια χρόνια αλλά με αγαπούσε και τον αγαπούσα . Ο θάνατος του με στιγμάτισε και πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να συνειδητοποιήσω τι είχε γίνει.
Η πρώτη φωτογραφία ήταν με εμένα τον Άντριου να είμαστε αγκαλιά κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο και να χαμογελάμε, με εμένα να μ λείπουν τα μπροστινά δόντια μου . Μα πως μπόρεσα να τον αφήσω ;
Πέταξα με δύναμη το άλμπουμ με τις φωτογραφίες στο πάτωμα και βγήκα έξω από το δωμάτιο μου αποφασισμένη να μάθω την αλήθεια.
Μπορούσα να αισθανθώ τον πατέρα μ στο γραφείο του και αυτή την φόρα μόνο του.
Άνοιξα την πόρτα κοιτάζοντας τον στα μάτια. Ήξερε γιατί ήμουν εδώ.
- Δεν ήθελα να το μάθεις έτσι παιδί μ..
- Θέλω όλη την αλήθεια χωρίς ψέματα την φορά πατέρα.
Με το βλέμμα του μου έδειξε την καρέκλα απέναντι του.
- Όταν είχαμε ακόμα πόλεμο όπως ξέρεις σου είχα πει ότι ο Άντριου δεν τα κατάφερε ….. αυτή είναι η αλήθεια μόνο που έχει και συνέχεια ….
Βλέπεις τον πήγα στο υπόγειο και κάλεσα έναν παλιό μου φίλο , τον Νταμιεν Βελιγκορ .Στο άκουσμα του ονόματος του έσμιξα τα φρύδια.
- Ο Νταμιεν στην αρχή δεν θέλησε να τον σώσει αλλά τον έπεισα λέγοντάς του πως θα του έδινα τα ότι ήθελε για να τον ευχαριστήσω. Έκοψε το δέρμα του και άφησε να σταξουν σταγόνες αίματος στα χείλια του αδεδφου σου . Όπως θα ξέρεις..ο Νταμιεν έχει τεράστια δύναμη κόρη μου Και μπόρεσε να τον αναστήσει.
Τόση ώρα που μου μιλούσε το βλέμμα του δεν άφηνε το δικο μου.
- Θα μπορούσα να το είχα κάνει ΕΓΩ στην θέση του !
- Εσύ έχεις συνέπειες μετά από ένα τόσο ισχυρό ξόρκι Ευα, αυτός πάλι όχι ! Είπε κοπανοντας το χέρι του στο γραφείο.
- Δε θα γινόταν τίποτα πατέρα είμαι αρκετά ισχυρή και εγώ ..είπα με νεύρο,
- Δε το νομίζω καλή είπε με ένα λυπημένο βλέμμα
- Θέλω να δω τον Άντριου , αύριο το πρωί να είναι ήδη εδώ. Του είπα βγαίνοντας γρήγορα από το γραφείο πηγαίνοντας στο δωμάτιο μου με φόρα.
Τα δάκρυα μου έπεφταν στο μαξιλάρι μου βρέχοντας το. Πώς γινόταν να μην με εμπιστευόταν ;
YOU ARE READING
Θανατηφόρο βλέμμα
Science FictionΔύο απαρχαιωμένες οικογένειες ενώνονται για να καταπολεμήσουν μια απειλή για δεύτερη φορά στους επόμενους αιώνες . Το συναίσθημα του φοβου υπερισχύει , και ομως υπάρχει ελπιδα. Στον κοσμο μας δεν υπαρχει μονο το ανθρώπινο είδος αν και αυτο δεν α...