1. Ja

24 4 0
                                    

Nazywam się Marek i jestem ... Inny ?
Mam siedemnaście lat , od września będe chodził do nowej, " elitarnej " szkoły, a konkretnie do liceum z internatem . Będe musiał znaleść sobie nowych znajomych i przyjaciół. Gram w overwatcha. Mam nadzieje , że nikt nie będzie się mnie pytał o dzieciństwo , bo...nie pamiętam nic, sprzed dwunatu lat. Mam amnezje, rodzice opowiadali mi o tym, że niby brałem udział, w  wypadku samochodowym. Jechałem wtedy z mamą na zakończenie roku szkolnego, siedziałem na przednim siedzeniu i nie zapiąłem pasów.  I inny  samochód wyskoczył zza zakrętu na tuż przed maską, matka nie wychamowowała i przy zderzeniu wyleciałem przez szybe. To ich wersja, nie wierzę w to, a umiem wyczuwać kłamstwa. Mam jasną cere, ciemne włosy, metr siedemdziesiąt wzrostu, szesćdziesiąt kilo,  soczewki korekcyjne i bliznę pod lewym uchem. Mam zamiar, zostać programistą  gier, dlatego wybrałem kierunek informatyczny. Co mnie zdziwiło, tam są wszystkie kierunki ! Od biologicznego, przez fizyczny do właśnie informatycznego. Tą szkołe znaleźli moi genialni rodzice, a szkoła , od razu mnie przyjeła ! Sam chciałem iść do szkoły informatycznej w Bydgoszczy - niedaleko rodzimego Torunia, gdzie poszedłbym razem z moim najlepszym przyjacielem Oskarem. Pomyślałby ktoś, że  jestem zwykłym dzieciakiem, ale ja mam dar .

Mam nadzieję , że się nie zanudziliście na śmierć , obiecuję , że akcja się rozkręci w kolejnej części.
Pozdrawiam bbartas

Nie





Zapomnij











O








Gwiazdce

Inny?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz