Too good to be true

9 3 0
                                    

Έχουν περάσει 4 μέρες από την μέρα που άνοιξα τα μάτια μου.
Κάθε μέρα κοιμάμαι και ξυπνάω με την ίδια ελπίδα
Κάθε μέρα όταν ξυπνάω βρίσκω μέσα στο δωμάτιο φαγητό αλλά ακόμα δεν έχω δει το πρόσωπο αυτού που με ταΐζει.
Η μόνη μου σκέψη κατά την διάρκεια της ημέρα είναι ο Ανδρέας...μάταια παλεύω να θυμηθώ τι μας συνεβει εκείνο το βράδυ...Ούτε καλά καλά μπορώ να υπολογίσω πόσος καιρός πέρασε από τοτε.
Σηκώνομαι και αργά αργά κινούμαι προς την πόρτα του δωματίου αφού από έξω ακούω φωνές...Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι συνομιλίες κάποιο πρόγραμμα στην τηλεόραση ή κάποια χαζή εκπομπή στο Ραδιόφωνο το μόνο που ακούω στο τέλος κάθε δράσης είναι γοερά γέλια και το χτύπημα ενός ρολογιού..
Πηγαίνω στο μπάνιο και κοιτώ για πολλοστή φορά το είδωλο μου στον καθρέπτη..Πώς έχω καταντήσει έτσι...ανακατεμένα μαλλιά,πρησμένα μάτια και γρατζουνιές στο πρόσωπο..
Νιώθω σαν να έχω χάσει τον εαυτό μου και αυτή η εικόνα είναι απλά μια πολύ κακή εκδοχή του
Όταν εκείνος μου ζήτησε να τον παντρευτώ θυμάμαι πως μου ειχε πει πως ο κάθε άνθρωπος είναι όμορφος σε διαφορετικά μάτια...το μόνο σίγουρο είναι πως σε οποιανου τα μάτια ήμουν όμορφη σε αυτή την κατάσταση ήταν σίγουρα τρελός.Χαμογέλασα με την χαζή σκέψη μου και επέστρεψα στο κεντρικό δωμάτιο και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου να κοιμηθώ...

TrappedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin