Aşağıya indim ve gördüğüm şeyle şok oldum. Tahir... Tahir bir kızla sarılıyordu. Neden? Neden ben sürekli acı çekiyorum? Şuanda o kızın yerinde ben olabilirdim. Ama benimki hayal işte. Biz imkansızız ayrıca onun bir sevgilisi var. Yanındaki güzel kızı bırakıp bana mı bakıcak. Allah aşkına Nefes unutmak zorundasın bu adamı. Başka çaren yok. Üzülen, acı çeken sen olucaksın. Neyse daha fazla bakarsam belli olucak. Of iç sesim sus artık.
Derin düşüncelerden çıkıp kafamı çevirdim ve bizimkilerin yanına gittim. Kızların yanına oturdum. Asiye anlamıştı kötü olduğumu.A: Nefes sen iyi misin kuzum.
B: Aynen Nefes iyi misin?
N: Iyiyim niye sordunuz?
Na: Durgun gibisin
N: O kadar mı belli oluyor ya.
A: Evet. Noldu niye durgunsun?Kızlara Tahirin masasını gösterdim.
S: Boşver kızım. Sana erkek mi yok.
N: Selin biliyorsun ne kadar aşık olduğumu nasıl boşveriyim.
S: Olsun yine de takma belki de çok yakın bir arkadaşıdır. Sevgilisi yok biliyorsun. Ama ben yine de Ali'ye sorarım var mı diye. Üzme kendini.
Na: Selin haklı Nefes. Boşuna kendini kahretme
N: Tamam tamam. Selin sen yine de bir sor Ali'ye.
S: Tamam kardeşim sorarım derste.Zil çaldı ve biz sınıfa gidip direkt yerimize oturduk. 5-10 dakika sonra Ali ve Selinin konuştuğunu gördüm. Şimdiki dersimiz de herzaman ki gibi boştu.
Selin'den;
-Ali ve Selin konuşması-
S: Ali sana bişey sorucam.
A: Sor tabi. Kötü bişey yok dimi?
S: Yok yok.
A: He tamam gönder gelsin sorunu.
S: Şimdi şey... Biz aşağıda Tahirle bir kızı sarılırken gördük de Tahirin sevgilisi olmadığına emin misin?
A: Bende gördüm onu. O kız Tahirin arkadaşı. Ama kız Tahiri seviyor diye biliyorum. Gerçi Tahir onu sevmiyor. Kızın canı bişeye sıkılmış olabilir. Tahir de o yüzden sarılmıştır. Ayrıca bunları sen niye soruyorsun?
S: Bizim Nefes Tahiri seviyor da o yüzden.
Hii naptım ya ben off Nefes beni öldürücek. Dondu kaldı çocuk ya.
S: Ali?
A:.......
S: Ali orda mısın?
A: Heh şey... Sen daha demin Nefes Tahiri seviyor mu dedin yoksa ben hayal mi gördüm?
S: Hayır görmedin. Ali lütfen Tahire bişey deme. Nefes öldürür beni.
A: Tamam demem.
S: Söz ver.
A: Söz. Ali Kara sözü. Bu arada Nefes ne zamandır Tahiri seviyor?
S: 4 yıldır.
A: Oha. Niye açılmamış ki bu zamana kadar.
S: Çok utanıyor. Ayrıca istemezse diye de korkuyor hep sevgisini içine atıyor.
A: Neden korkuyor ki?
S: Biliyorsun Tahir okulda çok popüler. Tahirin haricindeki diğer pöpüler öğrenciler Nefesle uğraşıyor. Tahirin de öyle olucağından korkuyor.
A: Ben Tahiri tanıyorum o öyle bişey yapmaz. Ayrıca Nefes güzel kız Tahirin bakma ihtimali var.
S: Haklısın ama Nefese anlatamıyoruz ki sürekli çekiniyor ve kaçıyor ondan. Belki de kaçmasa muhabbet etse böyle olmayacak.
A: Acaba biz mi bişeyler yapsak.
S: Ne gibi?
A: Mesela ikisini başbaşa tuvalete kilitleyebiliriz.
S: Olmaz. Nefes oradan çıkınca öldürür bizi.
A: Tamam o zaman başka bişey düşünelim.
S: Benim kızların yanına gitmem lazım sen biraz düşün bulunca bana dersin tamam mı?
A: Tamam derim.
S: Görüşürüz.
A: Görüşürüz.
Diyip yanından ayrıldım ve hemen Nefes'in yanına gittim.Nefes'ten;
N: Selin Ali ne dedi? Sevgilisi var dimi? Biliyordum ben sevgilisi var. Of daha da imkansız olduk işte.
S: Lan bir sus dinle beni Allah Allah ya.
N: Tamam dinliyorum.
S: O kız Tahirin sevgilisi değilmiş
N: Oh be rahatladım.
S: Sus ya lafımı bölme valla anlatmam.
N: Tamam sustum
S: Tahir onun yakın bir arkadaşıymış. Yani Tahir o gözle bakıyor ama kız öyle değil. Neyse. Kızla sarılmasının sebebi de başka bişeymiş.
N: Neymiş sebebi?
S: Kız kendini kötü hissetmiş olabilir Tahir de merhametli biliyorsun teselli etmek için ona sarılmıştır yani kötü düşünme. Bide ben çok kızacağın bişey yaptım.
N: Ne yaptın?
S: Ali'ye Tahiri sevdiğini söyledim.
N: Ne yaptın ne yaptın?
S: Ali'ye Tahiri sevdiğini söyledim.
N: Aferin sana Selin. Ya gidip söylerse ona ne yapıcam ben? nasıl yüzüne bakıcam Tahirin?
S: Saçmalama Nefes sevmek kötü bişey değil ki. Hem zaten o da anlayışa karşılardı belki de severdi ama sen karşısına geçip 'Seni seviyorum' demiyorsun ki. Ayrıca illa ki bir yerde beraber olucaksınız belki de kaçacağın bir yer olmayacak. O zaman ne yapıcaksın?
N: Tamam haklısın ama ne yapıyım utanıyorum ve korkuyorum. Ya benimle dalga geçerse ya onu bir daha hiç görmezsem. O zaman ben ölürüm, yaşayamam. Bu yüzden en iyisi böyle en iyisi söylememek.
S: Sen bilirsin ister söyle ister söyleme ama benim sana tavsiyem sevdiğini itiraf etmesen bile onunla konuşman sohbet etmen belki konuşursan sevicek seni. Biraz da olumlu düşün. Çocuk senin adından başka bişeyini bilmiyor doğru düzgün tanımıyor. Ayrıca Ali'ye söyledim ben Tahire söyleme diye. O da söz verdi. Biliyorsun Ali sözünden dönmez.
N: Tamam düşünücem konuşmayı. Bu arada sana da teşekkür ederim Aliden birsürü bildi öğrendin. Çok saol kardeşim.
Dedim ve sımsıkı sarıldım. Bir kaç ders daha geçti ve evlerimize dağıldık.Evet yeni bölüm de geldi. Bölümü sonunu olaysız yaptım. Neden bilmiyorum. Neyse diğer bölümde görüşmek üzere. 👋🌻
~Sınır~
- 10 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK VE TEK
Teen FictionPlatonik bir kızın hikayesi... Ama belki de platonik değildir....