Sabah uyandım ve rutin işlerimi hallettim. Her zamanki gibi dolabımın karşısına geçip kıyafet seçmeye başladım. Bugün biraz daha özenle giyinmeye çalıştım.
(Çanta ve bilezik yok)
Hemen okula giderken götürdüğüm çantayı hazırlayıp evden çıktım.Okula geldiğimde direkt sırama oturdum. Benden 5 dakika sonra da Tahir geldi ve yanıma oturdu.
T: Günaydın.
N: Günaydın.
Tam bişey diyecekken hocamız geldi ve gelir gelmez ders anlatmaya başladı. Diyeceği şeyi acayip merak ettim. Ne diyecekti acaba. Kesin nerede buluşucaz falan diye sorucaktır.
Ders işlertek Tahir alttan bana kağıt uzattı. Bende açıp ne yazdığını okudum.Tam nerede buluşucaz diye sorucaktım lanet hocamız girdiği için soramadım.
Bende kalemi alıp cevap yazdım
Okulun karşısındaki kafede olabilir. Bu arada sen çizebilmek için defter falan getirdin mi?
Kağıdı ona verdim ve yazmasını bekledim. Çok geçmeden kağıdı tekrar verdi.
Getirdim. Bir de şey çıkışta beraber gidelim tek gitme.
Ben kağıdı tekrar ona vermeden tamam anlamında kafamı salladım. Sonra tekrar derse döndük. Tabiki tamam yazıp kağıdı ona verebilirdim ama kağıdın bende kalmasını istedim. Sonuçta ilk defa sevdiğim çocukla derste mesajlaşıyorum. Bu kağıdı ne yapıcaksın diye sorarsanız onun eşyalarını sakladığım bir kutu var bu kutuyu sadece Berrak biliyor. İçinde onun olan eşyalar var. Tabiki çalmadım. Bir keresinde aşağıda otururken okuldan birisine şişe kapağı fırlattı ve kapak bana geldi bende o sınıfa çıkınca kapağı aldım. Uzun süredir de saklıyorum. Sonuçta en son ona deydi. Bunun gibi daha bir sürü şey var. Bu kağıdı da o kutunun içine koyucam.
.
.
.
Okulun bitmesine 1 ders kaldı. Zaman azaldıkça heyecanım daha da artıyordu. Kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama olmuyor. Arada kalbimi yokladığım bile oluyor. Eğer kafede de böyle yaparsam çok belli olucak onu sevdiğim.Son ders de bitmişti. İkimiz de kitaplarımızı topluyorduk. Benim işim bitince onun bitirmesini bekledim. O da bitirince bana döndü ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve çıkışa doğru yürüdük. Okuldan çıkınca kafeye yürümeye başladık. Yom boyunca da hiç konuşmadık. Kafeye geldiğimizde bir masaya oturduk. İlk önce içecek birşeyler sipariş ettik.
T: Başlayalım mı artık.
N: Olur başlayalım.Çantamdan kalemkutumu çıkardım. O da defterini falan çıkardı. O defterini çıkarınca bende nasıl çizileceğini anlattım. Bir kaç nesne söyleyip çizmesini bekledim. O çizmeye başladığında bende onu izlemeye başladım. Hayran hayran onu izliyordum. Arada göz göze geliyorduk bende utanıp kafamı çeviriyordum. O çizerken bende sıkılıp birşeyler çizmeye başladım. Kalemimin ucunu açmak için kalemlutuma yöneldim o sırada o da kalemkutuma yöneldi ve ellerimiz birbirine deydi. Elleri o kadar yumuşaktı ki. İlk defa ellerine deyiyordum. Sevdiğim çocuğun ellerine deymek gerçekten çok eşsiz çok mükemmel bir duygu. Ben daha fazla uzatmadan elimi çektim.
N-T: İlk sen al.
T: Sen al ben beklerim.
N:Tamam.
Diyip açıcağı aldım ve kalemimi açtım. Tahire uzatıp.
N: Şey bunu mu alıcaktın.
T: Evet.
Dedi ve açıcağı aldı o da aynı şekilde kalemini açtı. Tekrar çizmeye başladı.T: Nefes şurayı çizemiyorum yardım eder misin?
N: Tabi ederim.
Sandalyemi ona yaklaştırdım ve çizemediği yeri anlatarak çizmeye başladım. Anlatırken bana olan bakışlarını hissedebiliyordum. Anlatmayı bitirince anlamadığını söyledi.
T: Nefes anlamadım bir daha anlatır mısın?
N: Anlatayım.
Tekrar anlattım. Anlatırken göz teması kurmayı sevdiğim için ona döndüm. O da bana bakıyormuş ki aramızda çok az bir mesafe vardı. Kalbimin sesini duymasın diye dua ediyordum. Nefesi yüzüme deydikçe mayhoşlaşıyordum. Yine kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Biraz daha böyle kalmaya devam edersek kalp krizinden şuracıkta ölebilirdim.N: Şey... S-Sen anladıysan çizmeye devam et anlamadığın yeri sorarsın.
T: T-Tamam
Kafamı çevirip kendi çizimime odaklandım. Bir dakika bir dakika kekeledi mi o? Niye kekeledi ki? Ben de kekeledim ayrıca ben onu seviyorum o niye kekeledi ki yoksa? Saçmalama Nefes o seni sevicek. Güleyim bari.Biraz daha çizdikten ve anlamadığı yerleri anlattıktan sonra o çizimini bitirdi. Gayet güzel olmuştu. Bana kalırsa çizime yeteneği var onun.
Saat çok geç olunca kalkmak istedim o da onayladı ve beni evime bıraktı.T: Bugün için teşekkür ederim Resim Öğretmenim. Daha sonra tekrarlayalım bunu.
Resim öğretmenim demesine güldüm. Ve cevap verdim.
N: Tabi olur tekrarlarız. Gözürüşürüz o zaman.
T: Görüşürüz.
El sallayıp arabadan indim ve eve girdim. Pijamalarımı giyip yatağıma uzundım ve bugün olanları düşünüp tebessüm ettim. Bir süre sonra da uyuya kaldım.7. Bölüm sonu...
Arkadaşlar öncelikle bir açıklama yapıcam. Dolunay gecesini silmeyi düşünüyorum zaten 1 bölüm yazdım. Gel göğsüme sığ yarimi de bir kaç bölüm sonra final yapmayı düşünüyorum. Sadece İlk ve Teki yazmak istiyorum. Gerçekten 3 hikaye yazmak zor oluyor. Neyse.
Sınırı bekleyemedim bölüm yazmak istedim. Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve diğer bölümde olmasını istediklerinizi yoruma yazabilirsiniz. Diğer bölümde görüşmek üzere 👋~Sınır;
-17 Vote.
-7 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK VE TEK
Teen FictionPlatonik bir kızın hikayesi... Ama belki de platonik değildir....