13. Bölüm / Doğruluk Mu? Cesaret Mi?

2.6K 153 24
                                    

Sabah uyandığımda Tahir çadırda yoktu. Ne yani dün olan şeyler rüya mıydı? Tabi rüya olacak ne zannediyorsun ki. Rüya bile olsa o kadar güzeldi ki. Bana o şarkıyı söylemesi sonra çıkma teklifi etmesi hayatımda gördüğüm en güzel rüya olabilir.

Kafamdaki düşüncelerden ayrılıp giyinmeye başladım. Kamp alanında olduğunuz için rahat bişeyler giymeyi tercih ettim.

 Kamp alanında olduğunuz için rahat bişeyler giymeyi tercih ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Nefes'in giydikleri)

Giyindikten sonra çadırdan çıkıp kızların yanına gittim. Tabiki Tahirler de oradaydı. Tahir beni görüp yanıma geldi. Noluyor anlamıyorum ki niye geldi yanıma şimdi yoksa dün olanlar rüya değil miydi. Yok canım Tahir bana şarkı söyleyecek de çıkma teklifi edicek de anca rüya olabilir bu.

T: Günaydın sevgilim
Diyip yanağımı öptü. Tabi ben kaskatı kesildim tek bir yere odaklanıp oraya bakmaya başladım. Ta ki Selin yanıma gelip beni cimcikleyene kadar.

N: Selin sen gerizekalı mısın niye durup dururken cimcikliyorsun. Ne güzel rüya görüyordum of salaksın sen ya bütün rüya gitti işte!!
S: Nefes asıl sen gerizekalı mısın ne rüyasından bahsediyorsun?
N: Dünden akşamdan beri olmayacak şeyler görüyorum deliriyor muyum lan ben?
B: Ne gibi bir rüya bu Nefes?

Tabi ben o sırada bizim erkeklerin orada olduğunu unutup bütün gördüklerimi anlatmaya başladım.

N: Dün ateş yakıyorduk siz israr edince ben şarkı söylüyordum bitincede Tahir söylemeye başladı sonra geldi bana çıkma teklifi etti ben dudağını öptüm teklifini kabul ettim sonra çadıra geldik işte uyuduk sabah uyandığımda Tahir yanımda yoktu bende giyinip sizin yanınıza gelip oturdum sonra Tahir günaydın sevgilim diyip yanağımı öptü bu mal selinda beni cimcikleyip rüyamdan çıkarttı.

Hepsi benim anlattıklarıma gülüyordu. Hayır yani komik bişey mi var anlamıyorum ki rüyamı anlatıyorum bunlar gülüyor.

N: Ya komik bişey mi var niye gülüyorsunuz?
B: Bu anlattıklarının hiçbiri rüya değildi.
N: NE! Şaka yapmıyorsunuz dimi şakaysa komik değil.
T: Hayır sevgilim şaka değil bu anlattıklarının hepsi gerçek
N: Al işte bak yine rüya görü- Gerçek mi bunların hepsi?

Bütün hepsi kafasını onaylar bir şekilde sallayınca bende aniden gelen bir özgüvenle Tahirin üstüne atlayıp sarıldım. Bütün hepsi gülüyordu. Bir süre daha sarıldıktan sonra ne yaptığımın farkına varıp Tahir'den ayrıldım.

T: Sen benim gerçekten sevgilimsin rüyada falan değilsin şuan yaşadığımız herşey gerçek tamam mı Nefesim?
N: Tamam sevgilim.

Sevdiğim adama sevgilim diyince ne garip oluyormuş. Tam umudumu kaybettim derken bu duyguları yaşamak o kadar güzel ki anlatamam. Gerçekten kızlar konuş demekle çok haklıymış. Keşke daha önceden konuşmaya başlasaydım 4 yıl boyunca beklemek zorunda kalmayacaktım. Ama benim için onu beklemek bile dünyanın en güzel şeyi olabilir.

İLK VE TEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin