Dr: Tahir bey hayati tehlikesini atlattı. Uyanması onun elinde olan bişey. Ayrıca birazdan da normal odaya alınacak. Geçmiş olsun.
Diyip yanımızdan ayrıldı. Hepimiz çok mutlu olduk. Bir süre sonra Tahiri odaya aldılar. Herkes çok yorulmuştu bende eve gitmeleri için ısrar ettim. İlk istemeseler de sonradan kabul ettiler. Fatih de onlarla gitti Tahire kıyafet alıp geri gelicekmiş. Bende onlar gidince Tahirin yanına geri geldim. Sandalye çekip yanına oturdum ve onu izlemeye başladım. O kadar güzel uyuyordu ki melek gibi. Yüz hatları, dudakları, kirpikleri, burnu her şeyiyle mükemmel bir insandı. Hem kişilik onlara hem de görüntü olarak. Onu karşılıksız sevmek bile hayatımda yaptığım en güzel şeylerden biri olabilir. Artık uyanması lazım. Çünkü benim o bal gözlerini görmeye ihtiyacım var. Yanımdaki saate baktığımda akşam olduğunu gördüm. Tahiri biraz daha izledim. Çok uykum gelmişti ama benim uyumamam lazım. Bir anda gözlerimin kapanmasıyla uyuya kaldım.
Tahir'den:
Artık uyanmam gerektiğini anladım ve gözlerimi açmaya çalıştım. Yavaş yavaş gözlerim açılmaya başladı. Elimi kaldırmaya çalıştım ama kaldıramadım. Elime baktığımda Nefes'in elimin üzerinde uyuduğunu gördüm. İster istemez yüzümde bir gülümseme oluştu. Bir insan uyurken bile bu kadar masum olabilir mi? diye düşünmeden edemedim. Son zamanlarda ne oluyor bana gerçekten anlamıyorum. Niye sürekli böyle düşünüyorum? Niye sürekli onu görmek istiyorum? Gerçekten aklım almıyor. Ama kesinlikle bunun bir açıklaması var ama ben bunu bilmiyorum. Acaba bizimkilere mi sorsam? Aynen sorucam. Sürekli böyle ikilemde kalmaktan sıkıldım artık. Hem öğrenmiş olurum nasıl duygularımın olduğunu. Madem ben fark edemiyorum. O zaman onlar fark ettirsinler duygularımı.
Ben böyle düşünüp Nefesi izlerken o kıpırdanmaya başladı. Geriye doğru esnemeye başladı. Esnerken o kadar tatlıydı ki. Of Tahir sırıtmayı bırakıp kendine gel.Nefes'ten:
Uyandığımda Tahirin uyandığını gördüm. O kadar sevinmiştim ki. Ama biraz daha böyle yüzüne bakarsam herşey ortaya çıkıcak. Bu tarz düşüncelerden ayrılıp konuşmaya başladım.N: Tahir uyanmışsın.
T: Uyandım tabi kimseyi bırakmaya niyetim yok.
N: Bırakma zaten sen lazımsın bize.Hay senin azına Nefes. Saçma sapan konuşuyorsun. Şimdi toparla toparlayabilirsen.
N: Yani şey h-herkes seni seviyor ya hani o yüzden dedim. Herkese lazımsın o yüzden şey ettim ben. Şey neyse ben hemşire çağırayım serumun bitmek üzere.
Bişey demesine izin vermeden odadan çıktım. Karşımda Fatih bana doğru geliyordu.
F: Tahir uyandı mı?
N: Evet.
F: Sen niye çıktın?
N: Serumu bitmek üzereydi de hemşire çağıracaktım.
F: He tamam ben yanına gidiyim de kıyafetlerini veriyim.
N: Tamam.
Diyip hemşire çağırmaya gittim. Hemşire gelince beraber Tahirin odasına gitmeye başladık. Biraz yürüdükten sonra odaya geldik. Hemşire gelip serumu değiştirdi.Sabah olduğunda doktor Tahirin kontrollerini yaptı ve iki güne çıkabileceğimizi söyledi. Sonra bizimkiler geldi vakit geçirdik. İki gün sürekli bu şekilde geçti. Tahir günden güne iyileşiyordu. Bu da beni oldukça mutlu ediyordu. Artık hastaneden çıkma zamanı gelmişti. Çıkış işlemlerini halledip Tahiri evine götürdüler.
Tahir'den:
Eve geldiğimde beni yatağıma uzandırdılar. Bizim bütün erkekler burdaydı. Bence artık sorma zamanı geldi diye düşünüp onları yanıma çağırdım. Yanıma oturduklarında bişey mi oldu der gibi yüzüme bakıyorlardı.T: Beyler benim yardımınıza ihtiyacım var.
A: Hangi konuda kardeşim.
T: Aşk konusunda.
F: Aşık mı oldun?
T: Bilmiyorum. Sanırım aşkın ne demek olduğunu bilmiyorum. Çok garip duygular içerisindeyim.
M: Ne gibi duygular?
T: Şimdi şöyle ben sürekli onu görmek istiyorum, onun her zaman yanımda olmasını istiyorum, sürekli bana baksın, kokusunu içime çekiyim istiyorum.
M&F&A: Kim bu şansı kişi?
T: Nefes.10. Bölüm sonu...
Bölümün biraz kısa olduğunun farkındayım. Bu aralar pek müsait olamıyorum. Gerçekten kusura bakmayın.
Bu arada artık Tahir duygularının farkına varsın mı ne dersiniz?
Yoruma yazarsanız çok mutlu olurum. Ayrıca satır arası yorumlarınızı da görürsem çok daha fazla mutlu olurum. Neyse diğer bölümde görüşmek üzere 👋Sınır ~
18 vote
10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK VE TEK
Teen FictionPlatonik bir kızın hikayesi... Ama belki de platonik değildir....