Nefes'ten ;
Bismillahirrahmanirrahim Tahir mi o? Yok canım ne Tahiri iyice sapıttın Nefes. Çocuğun hayalini görüyorsun. Kızlar da yokki beni cimciklesin. Dur ben kendimi çaktırmadan cimcikleyim. Aha vallaha Tahir of Allahım yardım et. Biraz daha böyle bakmaya devam edersen anlayacak kendine gel Nefes.N: Tabi olur
Çok şükür kekelemedim. Ay şimdi o elini belime alıcak eli elime değicek falan inşallah kalbimin sesini duymaz.Elimden tuttu ve beni piste çıkardı. Tam da tahmin ettiğim gibi sıcacık elini belime attı ve elimi tuttu. Şuan tek bir dileğim var 'elimin terlememesi' ama terli olsa bişey derdi dimi. Derdi herhalde. Aklımdan düşüncelerimi sildim ve gözlerine baktım. Ben bakınca göz göze geldik ne yani bana mı bakıyordu kaldırdığından beri.
T: Nefes?
N: Efendim.
T: Bişey sorucam.
N: Tabi sor.
T: Neden sürekli benden kaçıyorsun?
S*çtı Cafer bez getir. Ne diyeceksin şimdi. Düşün Nefes düşün. En iyisi safa yatmak.
N: Ben mi senden kaçıyorum?
T: Evet.
N: Sen yanlış anlamışsındır. Ben kaçmıyorum senden.
T: İyi peki inandım. O zaman benden kaçmıyorsan sık sık konuşuruz.
N: Hı hı tamam konuşuruz.
Of ne yapıcam ben şimdi ya. Her türlü belli ederim ben sevdiğimi. Hele bakışlarımdan iki güne belli olur.Bir süre sonra şarkı bitti ve yerimize oturduk. Berrak sürekli bana bakarak sırıtıyordu. Niye sırıtıyordu ki. Şimdi de kaç göz hareketiyle 'yanına bak' diyordu. Kafamı çevirmemle Tahiri görmem bir oldu. Of niye yanıma geldi ki şimdi. Tabi ya kendi dedi sık sık konuşuruz diye. Hemen mi yani biri dansın etkisinden çıksaydım. Buraya bir ambulans rica ediyorum. Birazdan kalp krizinden ölücek bir hasta var. Bozuntuya verme Nefes böyle yaparak daha çok belli ediyorsun. Sakin ol.
N: Berrak bir benle dışarı gelebilir misin.
B: Tabi Nefes sorun mu var?
N: Yok yok.
Berrak ayaklanınca bende ayaklandım ama maalesef ki Tahirin bacaklarından geçemiyorum.N: Şey Tahir bacaklarını biraz çeker misin geçemiyorum.
T: Tabi buyur geç.
Diyip bacaklarını çekti. Bende çıktım.
Hızlı adımlarla Berrağı dışarı çıkardım.B: Kızım noldu anlatsana çatlicam meraktan.
N: Tahir beni dansa kaldırdı.
B: NEE! Ne zaman!
N: Ya sus bağırma. Siz dans ederken tabi ruhunuz bile duymuyordu. Aptal aşıklar.
B: Bunu sen mi söylüyorsun Nefes.
N: Haklısın.
B: Ee anlat tam olarak ne oldu.
N: Şimdi şey kaldırdı beni dansa. Biraz dans ettik sonra bana dedi ki sen benden neden kaçıyorsun.
B: Ay sende söyledin dimi seviyorum dedin dimi?
N: He Berrak rüyamda. Neyse sözümü kesme de dinle. Sonra işte bende safa yattım ben senden kaçmıyorum sen yanlış anlamışsındır dedim. O da dedi ki o zaman bundan sonra sık sık konuşuruz.
B: Şaka yapıyorsun. Ee sen ne yapıcaksın. İki güne belli olur aşık olduğun.
N: Aynen bende o yüzden onun bulunduğu ortamlarda bulunmayacağım.
B: Nasıl olucak o aynı sınıftasınız.
N: Off ben onu unuttum.
B: Dua et de yanına oturmak istemesin.
N: Bence siz yine de okulda bir ambulans bulundurun ne olur ne olmaz.
B: Saçmalama Nefes böyle yaparak daha çok belli ediyorsun.
N: Haklısın. Hem söylememe ee yardımcı olur belki. İlk arkadaş oluruz sonra da açılırım.
B: Aynen. Neyse hadi içeri geçelim daha fazla belli olmasın.İçeri girdik ve tekrar yerimize oturduk. Bir süre daha oturduktan sonra saat 1'e geliyordu biz de kızlarla kalmak istedik. Biz kalmak isteyince erkekler de kalktı. O an bir ses duydum. Sanırım kalp krizi geçirdim.
4. Bölüm sonu.
Herkese tekrar merhaba küçük bir şey açıklamak istiyorum. Hikayeyi Nefes'in ağzından yazıcam sonuçta Platonik olan o. Tabiki diğerlerini de koyucağım ama çok nadiren. Neyse diğer bölümde görüşmek üzere.👋😊
~ Sınır;
- 13 vote
- 3 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK VE TEK
TienerfictiePlatonik bir kızın hikayesi... Ama belki de platonik değildir....