9. Bölüm ~ Sen Deli Tahirsin

2.1K 116 3
                                    

Akşam sahilde uyurken kulağıma gelen Tahirin sesi ile uyanmaya başladım. Sanırım baya uzun bir süredir burada uyuyorum. Keşke hiç uyanmasam hep burada kalsak diye geçirdim içimden. Onun göğsü bütün yataklardan çok daha rahat. Şuan içimden onu evime götürüp yatak niyetine onun üzerinde yatmak geliyor. Tamam biraz fazla abartmış olabilirim.

T: Nefes. Hadi kalk evine bırakıyım seni çok geç oldu.

Gözlerimi açmaya başladım. Cidden çok fazla geç olmuştu. Hemen kalkıp üzrerimi toparladım.

N: Gidelim hadi.

Sahilden çıktık ve eve doğru yürümeye başladık. Allah'tan evim fazla uzak değildi. Yürümeye devam ederken gözüme siyah giymiş biri takıldı. Sanki bize doğru yaklaşıyordu aldırış etmeden yürümeye devam ettim. Adam hala bize yaklaşıyordu. Sonra bir anda Tahirin yanından geçti. Ben yürümeye devam ediyordum. Tahire bişey sormak için döndüğümde yanımda göremedim. Arkama baktığımda Tahir yerde yatıyordu. Direkt yanına koştum.

N: Tahir! Kapatma gözlerini sakın kapatma tamam mı? BIrakma bizi yalvarırım.

Ağlıyordum hemde çok. Hemen elimi cebime attım telefonumu çıkardım ve ambulans çağırdım. Ama Tahir çok kan kaybetmişti. Ben bir yandan elimle yarasına bastırıyordum bir yandan da ağlıyordum.

N: Tahir kapama gözlerini yalvarırım kapatma.

T: Nefes... Dayanamıyorum ... Gözlerim ka-kapanıyor.... Çok uykum geldi

N: Hayır Hayır birazdan ambulans gelicek dayan.

10 - 15 dakika sonra ambulans geldi. Hemen Tahiri yatırdılar ve hastaneye götürdüler. Hataneye geldiğimizde sedyeye yatırıp ameliyata aldılar. Bende bizimkileri gelmeleri için aradım. Bende onları beklerken duvar kenarına çökmüş hıçkırarak ağlıyordum. Çok geçmeden bizimkiler geldi.

F: Nefes durumu nasıl.

N: B-Bilmiyorum ameliyata aldılar çıkmadı doktorlar.

M: Nasıl oldu olay?

N: Biz sahilden eve dönüyorduk. İlk beni evime doğru yürümeye başladık. Sonra biri bizim karşımızdan gelmeye başladı. Başta aldırış etmedim sonra Tahirin yanından geçti ben yürümeye devam ediyordum. Bişey sormak için Tahire döndüm yanımda yoktu arkama baktım. Arkama baktığımda yerde kanlar içinde yatıyordu.

Anlattıktan sonra iyice ağlamaya başladım. Benim yüzümden orada yatıyordu. Eğer ben aldırış etseydim böyle olmayacaktı. Keşke onun yerine ben orada yatsaydım. Ben böyle düşünürken birden fazla doktor ameliyathaneye girmeye başladı.

N: NOLUYOR YA BİRİ BİRŞEY SÖYLESİN ARTIK!

B: Nefes sakin ol Tahir güçlü sağ sağlim çıkıcak oradan.

N: Çıkıcak değil mi?

B: Çıkıcak tabi. Hem gel sana yiyecek bişeyler alalım acıkmışsındır.

N: Hayır istemiyorum yemicem.

Tam 2 saat sonra ameliyathaneden doktor çıktı. Herkes doktorun yanına gitti

N: Durumu nasıl yaşıyor değil mi

DR: Ameliyat başarlı geçti fakat çok kan kaybettiği için uyanması zaman alabilir. Önümüzdeki 24 saat çok önemli eğer bu 24 saat içinde uyanmazsa kendininizi herşeye hazırlayın. Geçmiş olsun.

Diyip yanımızdan ayrıldı. Ne demekti şimdi bu uyanmazsa ölücek miydi. Hayır ya ölmez o ölmez dayanıklı o bir bıçaklanmaya dayanamayacak biri değil o. Bir anda gözlerim karardı ve sonrası yok.

Gözlerimi açtığımda hastane odasında yatıyordum. Kızlar başımda dikilmiş uyanmamı bekliyorlardı.

N: Ne oldu bana?

B: Bayıldın sadece bişeyin yok merak etme.

N: Iyiyim ben çıkmak istiyorum. Tahirin yanına götürün beni

A: Tamam sakin ol serumun bitsin çıkıcaz.

N: Hayır şimdi çıkıcam iyiyim ben

Dedim ve kolumdaki serumu çıkartıp Tahirin olduğu yere gittim. İçeri gitmek yasaktı sadece camdan bakabiliyordum o güzel yüzüne, dudaklarına, kirpiklerine.... O kadar özledim ki o ballarına bakmayı. Ya uyanmazsa ya o sesini bir daha duyamazsam ya gözlerine bir daha bakamazsam. Bunların düşüncesi bile cidden çok kötü. Şuanda içeride kontrolleri yapılıyor. Doktor çıkınca konuşmak istediğimi söyleyeceğim. Doktor çıkınca bende yanına gittim.

N: Sadece 5 dakika içeri girebilir miyim?

Dr: Tabi buyrun.

Kapı açılınca Tahirin yanına geldim ve elini tutup konuşmaya başladım.

N: Tahir hadi uyan artık. Hepimiz çok özledik seni. Burada böyle yatmak sana hiç yakışmıyor. Hem sen Deli Tahirsin sıkılırsın burada. Ayrıca seninle daha yapıcak çok şeyimiz var. Mesela ben sana resim yapmayı daha ayrıntılı bir şekilde öğreticem, derste sürekli notlaşıcaz, seninle sahilde bereber de sabahlarız ama nolur kalk burdan. Bizi sensiz Deli Tahirsiz bırakma. Yalvarırım uyan artık. Belki beni şuan duyuyorsun yada duymuyorsun yine de sana birşey itiraf edicem. Tahir ben sen-

Hemşire: 5 dakika doldu.

Senin zamanlamana ben. Neyse. Tam ayaklanıp çıkıyordum ki son anda gelen Tahire bakma isteğiyle arkamı döndüm. Bir dakika bir dakika onun parmağı mı oynadı? Evet valla oynadı. Allahım şükürler olsun. Birden bağırmaya başladım.

N: Doktor yok mu? Hemen gelin hadi ya hadi

Dr: Bişey mi oldu?

N: Parmağını kıpırdattı iyi bişey değil mi bu uyanıcak dimi?

Dr: Biz bir kontrol edelim gereken bilgiyi size vericez merak etmeyin.

N: Tamam.

Diyip yoğum bakımdan çıktım. Bizimkilerin yanına gidip herşeyi anlattım. Bir süre sonra doktor yoğum bakımdan çıktı.

Al: Nasıl dururmu iyi mi?

F: Uyandı mı?

N: İyi değil mi bir sorunu yok çıkıcak oradan?

S: Gençler bir susun da doktor konuşsun.

Dr: Tahir Bey.....

9. Bölüm sonu..


Evet bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Hadi bakalım Tahir uyanacak mı?
Yoksa başka bir şey mi olacak?
Hadi yorumlara çökün bakalım. Diğer bölümde görüşmek üzere 👋

İLK VE TEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin