Tahir'den (Bu bölümün hepsini Tahirin ağzından yazıcam bilginize) ;
M&F&A: Kim bu şanslı kişi
T: Nefes.
M: Hadi lan ordan ne alaka Nefes
T: Bilmiyorum Murat bir kaç gündür bu durumdayım işte. Aşk ne abi bana bir açıklayın.
F: Aşk onu her gördüğünde türlü türlü bahaneler bulup onunla konuşmak istemektir, onu her gördüğünde içinin kıpır kıpır olmasıdır, onun mutlu olduğunu görüp mutlu olmaktır. Sadece onun kokusuyla huzur bulmaktır aşk, onun kılına zarar gelmemesini hissetmemtir aşk.
A: Aşk kuşumuz da konuştu. O değilde Tahir sen ne düşünüyorsun?
T: Lan ben bu kıza aşık oldum sanırım. Yani Fatihin anlattıklarına göre aşık oldum.
M: Açılacak mısın peki?
T: Bilmiyorum ki sizce açılayım mı?
A: Bence açıl.
M&F: Aynen.
T: Neyse hadi yatalım yarın okul var
M: Sana noluyor se gelmiceksin ki
T: İyiyim ben gelicem okula da
Tamam gidip odadan çıktılar. Ben biraz bizimkilerin konuşmasını düşünüp uyuya kaldım.
.
.
.
.
.
.
Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Kalkıp rutin işlerimi hallettim. Elime gelen kıyafeti alıp giydim ve ayakkabılarımı giyip evden çıktım.Okula geldim sınıfına çıkıp yerime oturdum. Çok geçmeden Nefes geldi ve yanıma oturdu. İstemsizce içimde bir heyecan oluştu.
T: Günaydın.
N: Günaydın. Nasılsın daha iyi misin?
T: Iyiyim iyiyim kötü olsam okula gelmezdim zaten.
N: Haklısın.
Diyip güldü. O nasıl bir gülüş diye içimden geçirdim. Bir tarafım açıl bişey kaybetmezsin diyor. Bir tarafım ya sevmiyorsa diyor. Kafam karıştı yine ya of.Teneffüs olunca bizimkilerle bahçeye çıktık. Herzaman oturduğumuz banka geldik ve oturup sohbet etmeye başladık.
M: Tahir şu Nefes değil mi?
Kafamı çevirip Muratın dediği yere baktım. Nefesin yanında bir çocuk vardı. Kimdi ki o? Acaba evde Asiyeye sorsam söyler mi? Söyler tabi kardeşiyim sonuçta. Şeytan diyor git azını yüzünü kır ama olmaz ki Nefes anlar bu sefer. Sevgilisi değildir herhalde. Yani bana söylerdi yada ben kimin ki söylemez bana. Of kafayı yiyicem.
F: Tahir o yanındaki kim onun?
T: Bilmiyorum. Sevgilisi değildir ama dimi.
A: Değil lan biliyorum ben.
T: Nerden biliyorsun kardeşim.
A: Şey... Eee... Tahmin ettim yani Nefes bakmaz ona.
T: Ali sen bişey mi biliyorsun. Bak biliyorsan söyle.
A: Abi Selin ağzıma s*çar
T: Ben Seline çaktırmam hadi söyle.
A: Tahir nolur olmaz zamanı gelince öğrenirsin.Ali neyden bahsediyor şimdi. İçim daha bir kötü oldu ya. Gerçi Ali haklı Nefes bakmaz ona. Aynen aynen bakmaz. Arkadaşıdır.
T: Fatih sen Berrağa mı sorsan kim diye.
F: Sen niye bu kadar taktın ki çocuğu.
T: Hiç yani öyle önemli bir neden yok.
M: Fatih ben sana kısaca açıklayayım. Bizim Deli Tahir gitti yerine kıskanç Tahir geldi.
T: Ne alakası var lan kıskanmadım ben.
*Yav he he bari yalan söyleme lan* Susar mısın iç ses
M: Aynen aynen kesin öyledir.
T: Murat kaşınma istersen. Neyse ben sınıfa gidiyorum
Bişey demelerine izin vermeden sınıfa çıktım. Zaten çok geçmeden zil çaldı. Kısa bir süre sonra da Nefes geldi.N: Şey Tahir ben bu ders başka bir yerde otursam sorun olur mu?
T: Y-Yok sorun olmaz.
N: Tamam o zaman diğer ders görüşürüz.
T: Görüşürüz.Göz ucuyla Nefes'in gittiği yere baktım. Teneffüsteki çocuğun yanına gidip oturdu. Of Ali ya şimdi söylesen böyle mi olucaktı. Hem kiminle oturduğunu bilecektim hemde burda kıskançlıktan kendimi yiyip bitirmeyecektim.
Ben böyle düşünürken derse Okul Müdürü girdi. Hepimiz ayağa kalkıp selam verdikten sonra yerimize oturduk. Müdür de konuşmaya başladı.
O.M: Çocuklar 2 gün sonra 12. sınıflar için kamp düzenliyoruz. Gelmen isteyenler sınıf başkanına adını yazdırsın. Bu arada herkes sıra arkadaşıyla kalıyor.
Ne yani ben şimdi Nefesle mi kalıcam. Tahir olum sen bu fırsatı değerlendirip açılabilirsin. Sonucu ne olursa olsun açılabilirsin.
Bizimkilerle konuşup gitmeye karar verdik. Hepimiz gidip sınıf başkanına ismimizi yazdırdık. O sırada kızlar da gelip adını yazdırmaya geldi.
.
.
.
.
Bir kaç derse daha girip evlere dağılmaya başladık. Eve gidince yemek yiyip odama çıktım ve Nefesi düşünmeye başladım. Uzun bir süre düşündükten sonra kendimi uykuya teslim ettim.11. Bölüm sonu...
Herkese yeniden merhaba. Bu bölüm neden Nefes'in ağzından yazmadın diyecekseniz ben Tahirin de duygularının ortaya çıkmasını istedim. Sonuçta Nefes açılmıyor en azından Tahirin duygularını belirleyip ona açılmasını istedim. Neyse diğer bölümde görüşmek üzere👋👋
Kampa ne olmasını istersiniz?
Tahir Nefese açılabilsin mi?
Sizce Tahir nasıl açılsın?
Yorumlara yazarsanız çok mutlu olurum🌷
Sınır~
20 vote
18 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK VE TEK
Teen FictionPlatonik bir kızın hikayesi... Ama belki de platonik değildir....