6. Bölüm|Bir BerFat Meselesi

2.4K 128 6
                                    

Nefes'ten;
Hepimiz soran gözlerle Berrağa bakıyorduk. Bir anda telefonunu çevirip bize ne olduğunu gösterdi. Tabi ya Fatih yazmıştı ne olabilirdi ki başka.
B: Kızım Fatih buluşalım mı diyor şaka gibi ya rüyada falan değilim dimi.
A: Hayır rüyada değilsin. Bildiğin Fatih senle buluşmak istiyor.
N: Ayy evet darısı Nazarın başına.
Na: Benden önce sen varsın unutma.
N: Hee aynen rüyamda. Neyse konumuz bu değil. Berrak hadi cevap ver.
B: He doğru yazmadım daha.

Berraktan;
Nefes öyle diğince telefonu elime aldım ve yazısına cevap verdim.

Mesajlaştıktan sonra telefonu kapatıp kızlara döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mesajlaştıktan sonra telefonu kapatıp kızlara döndüm.
B: Kızlar ben diyorum ki yarın buluşmada açılayım.
N: Valla bence açıl fırsat bu fırsat.
A: Aynen bence de
Na: Bence de
S: Belki de o açılmak için çarğırıyordur. Bir süre sonra da açılmazsa sen söylersin.
B: Aynen o zaman öyle yapıyım.

Bir kaç ders daha işledik ve okuldan çıkıp evlere dağıldık.

Çok heyecanlıyım. Acaba Selinin dediği gibi açılmak için mi çağırıyor. O yüzden çağırmasa bile yarın açılıcam ben. Böyle düşünürken uyuma kalmışım. Sabah alarmın çalmasıyla uyandım. Üzerime çok şık olmasada güzel bişeyler giydim.

(kolyeler yok) Kendimi hazır hissettiğimde evden çıktım ve okula gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kolyeler yok)
Kendimi hazır hissettiğimde evden çıktım ve okula gittim. Resmen kalbim yerimden çıkıcak. Belkide bir kaç saat sonra sevgili olucaz. Düşündükçe içimden gelen mutlulukla sırıtıyorum. Beni böyle gören deli falan der herhalde. Sınıfa doğru yürüdüm ve kızların yanına geldim

A: Heyecan var mı?
B: Olmaz mı? Var tabiki.
N: Valla seni ilk defa bu kadar özenerek giyinirken görüyorum. Fatih yarayacak sana.

Okul bitince kızların yanından ayrıldım ve okulun girişinde bekleyen Fatihin yanına gittim. Cafeye doğru yürümeye başladık. Yol boyunca da hiç konuşmadık. Bir süre yürüdükten sonra Cafeye geldik. Bir masaya oturduk ve siparişlerimizi verdik. Siparışleri de verdiğimize göre artık konuşma vakti diyip konuya girdim.

F: Berrak ben seninle bişey konuşacağım.
B: Fatih seninle bişey konuşacağım.
Dedik aynı anda. Tabiki ilk onun söylemesini tercih ederim. Gülümseyip.
B: İlk sen söyle.
F: Tamam. Şimdi söyle... Eee... Of çok zor bişey bu... Ben..
B: Sen?
F: B-Ben senden h-hoşlanıyorum. Yani hoşlanmak kadar değil. Yani çok seviyorum. Tabiki ben seni zorlayanam sevmi-
Cümlenin devamını bildiğim için sözünü kestim.
B: Bende seni seviyorum
F: Yani düşün hayır deme lüt- seviyorum mu dedin sen ben yanlış anladım yada rüyada falanım. Beni bir cimcikle bişey yap
B: Hayır rüyada değilsin. Gerçek herşey.
F: Nasıl yani ş-şimdi biz sevgili miyiz?
B: Evet sevgiliyiz.
Ayağa kalktı aynı şekilde beni de ayağa kaldırıp kucağında döndürmeye başladı.
B: Fatih dur düşücez
F: He tamam unuttum onu.
Diyip yere indirdi. Biraz daha oturup sohbet ettik ve hesabı ödeyip kalktık. Yolda yürümeye başladık. Yan yana olduğunuz için ellerimiz birbirine deyiyordu. Hiç beklemediğim bir anda elimi tuttu. El ele tutaşarak yolda yürümeye devam ettik. Bir süre sonra evimin önüne geldik.

B: Geç olmadan giriyim ben. Teşekkür ederim buraya kadar getirdiğin için.
F: Teşekküre gerek yok. Sonuçta sevgilimi kapının önüne getiriyorum.
B: Doğru. O zaman yarın görüşürüz sevgilim.
F: Görüşürüz.
Diyip yanağımı öptü. Gülümseyip evime girdim. Hemen Nefesi aradım sonra da bizimkileri konuşmaya ekledim.

B: Kızlar şimdi bişey sormayın direk anlatıyorum.
Bütün olanları anlattım. Hepsi birden konuşmaya başladı.
B: Ya teker teker konuşun anlamıyorum hiçbir şey.
N: Şimdi siz bildiğin sevgili oldunuz.
B: Evet
A: Ya cidden çok mutlu oldum. İnşallah hep mutlu olursun kuzum.
Na: Darısı Muratla benim başıma.
S&B&N&A: Ne dedin sen?
Na: Muratla benim başıma dedim.
N: Ne yani Muratı sevdiğini kabullendin mi?
Na: Evet.
A: Çok şükür.
S: Sonunda
B: Kızlar benim kapatmam lazım yarın görüşürüz.
Kızlar: Görüşürüz.
Telefonu kapatınca pijamalarımı giydim ve uyudum.

Nefes'ten;
Sabah uyandım ve rutin işlerimi hallettim. Hemen kısa bir duş aldım. Dolabının karşısına geçip her zamanki gibi 5 dakika kıyafetlerle bakmıştım ve kendime kıyafet seçtim.

(gözlük yok) Hazırlandıktan sonra evden çıktım ve okula geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(gözlük yok)
Hazırlandıktan sonra evden çıktım ve okula geldim. Sınıfıma geldiğimde Tahiri gördüm. Yine yanıma oturmuştu. Bende bişey olmamış gibi sırama oturdum.

T: Günaydın.
N: Günaydın.
T: Şu resim öğretme işini ne zaman hallederiz.
N: Bilmem sen ne zaman istersen.
T: Yarın olur mu?
N: Olur.

Şimdi ben yarın Tahirle buluşup ona resim yapmayı öğreticem. Ay şaka gibi. İnşallah çizerken heyecandan falan ellerim titremez.

Okul bitince evime gittim ve yarın olucakları düşünürken uyuya kaldım.

6. Bölüm sonu.

Bakalım buluştuklarında neler oluncak. Sizce yakınlaşma olsun mu?
Yorumlara yazarsanız çok sevinirim.

Sınır:
~19 vote
~9 yorum

İLK VE TEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin