⭐Prológus⭐

138 11 2
                                    

Sziasztok, én (TeljesNév) vagyok. Tokióban élek egyedül, mivel a szüleim üzleti úton vannak. Egy átlagos tokiói középiskolába járok, ahol tagja szeretnék lenni az irodalom klubnak. Nagyon érdekel a versírás és egy nap én is egy híres költő szeretnék lenni. A szüleim nem nagyon támogatták ezt az elhatározásomat, de végül sikerült megérteniük, hogy én ebben vagyok jó. Az irodalom klubról még annyit, hogy az egyik barátnőm, Natsuki is tag és egyébként ő hozta fel az ötletet, hogy csatlakozzak. 

Most itt állok az iskola előtt és épp rá várok, hogy megérkezzen. Idén is gyönyörűek a cseresznyefa virágai. Igazi tavaszi hangulat van. A többi diák is szépen, lassan ballag befele, én pedig csak arra várok, hogy Natsuki is megérkezzen. De szerintem már látom is.

-(Név)-chan!-futott felém.

-Siess, mindjárt becsengetnek!-sietettem.

-Mért nem vártál meg reggel? Úgy beszéltül meg, hogy a házunk előtt fogsz várni!-ért oda hozzám.

-Tudom, viszont én sem valami hamar keltem és már azt hittem rég bent vagy.

-Ja, értem. Akkor megyünk? Tudod, nagy nap ez a mai!-vigyorgott rám.

-Mért is?-indultunk el.

-Mert szóltam a klubelnöknek, hogy csatlakozni akarsz.

-T-tényleg?!-csillant fel a szemem.

-Igen és azt mondta, hogy nincs kifogása ellene, szóval már ma suli után csatlakozhatsz is!

-Úristen, köszi Natsuki!-öleltem meg.

-Nincs mit!-ölelt vissza.

Végre betehetem a lábamat álmaim klubjába! Már csak, majd be kell illeszkednem és a többi klubtagot is megismernem. Nagyon várom már, hogy leteljen ez a pár óra és teljesüljön egyik nagy vágyam!

NOT EASY LOVEWhere stories live. Discover now