1.Fejezet: Üdv a klubban

88 12 3
                                    

Bementünk a suliba, majd elindultunk a termeinkhez, mivel külön osztályban vagyunk, sajnos. Beléptem az osztályterembe, ahol a szokásos hangoskodás volt. Leültem a padomhoz és kipakoltam a cuccaimat. A csengő nemsokára meg is szólalt és a tanár is bejött, majd elkezdődött az óra. Mint mindig teljesen szétuntam magam, így hát rajzolgattam és rövid versecskéket írtam. Persze néha odafigyeltem, hogy miről is van szó, viszont kis idő múlva ismét elkalandoztak a gondolatim, míg végül annyit vettem észre, hogy kicsengetnek. A tanár még leadta a leckét és ki is ment. Mi sem tettünk máshogy az osztállyal, lassan kiballagtunk. A következő órában a tanár megengedte, hogy kint lehessünk. Persze, én, mint midig egyedül voltam, mivel Natsukin kívül nem vagyok sok mindenkivel jóban. Miután becsengettek, leültem az egyik fa mellé és könyvet olvastam. Később egy lány jött oda hozzám az osztályból, akinek konkrétan a nevét se tudtam.

-Egyedül vagy?-kérdezte.

-Ja, mint mindig...-válaszoltam gondterhelten.

-Mi jót csinálsz?

-Könyvet olvasok, mint látod.

-Csatlakozhatok? Tudod, én se szoktam mást csinálni.

-Persze.-azzal leült mellém.

-Egyébként bocsi, de még kérdezhetem a nevedet?

-Persze, (Név). Te?

-Yuri.-mosolygott rám szerényen.

Elkezdtünk együtt olvasgatni, illetve beszélgetni. Elég jól megismertem és gyorsan barátnők is lettünk. Később végül a második óráról is kicsengettek.

-Figyi, meg kell keresnem az egyik barátnőmet, te is akarsz jönni?-álltam fel.

-N-nem, nekem is mennem kell, mivel fontos dolgom lenne a klubban.

-Te tagja vagy egy klubnak?-lepődtem meg.

-I-igen, de majd akkor órán tali, szia!-azzal bement.

Kicsit furcsálltam, hogy így el sietett tőlem. Végül vállat vontam rajta és indultam megkeresni Natsukit. A folyosón találtam rá, egy másik lánnyal sétálva. Pár percig megálltam és megvártam, míg ide jönnek, viszont Natsukit közben észre vett és futott felém.

-Na de jó, hogy itt vagy!-érkezett meg hozzám.

-Mi az?-ráncoltam össze a szemöldökömet.

-Bemutatom neked a klubelnököt!-mutatott a mögötte lévő lányra.

-Helló! Monika.-mosolygott rám.

-Hali, (Név) vagyok.-mutatkoztam be.

-Akkor biztos vagy benne, hogy csatlakozni akarsz a klubhoz?

-Persze! Ez az egyik álmom!-lelkesedtem fel.

-Rendben, akkor mostantól már hivatalosan is az irodalom klub tagja vagy! Suli után lesz a klubdélután, amit semmiképpen nem hagyhatsz ki!

-Sose!

-Rendben, úgy legyen!-azzal otthagyott minket.

-Gondolom boldog vagy.-mosolygott rám Natsuki.

-Nem is tudod mennyire!

-Majd az utolsó óra után megkereslek és együtt bemegyünk, jó?

-Rendben.-indultunk el az udvarra beszélgetni.

Nem sokkal később becsengettek, ezért elköszöntünk egymástól és mentünk be a termünkbe.

*timeskip*

Miután vége lett az utolsó órának, indultam is megkeresni Natsukit. Meg is találtam és szó nélkül elindultunk a klub felé. Natsuki bekopogott, majd be is lépett az ajtón. Mögötte én is besurrantam és már láttam is két lányt a terembe, ahogy beszélgetnek.

-Na szóval!-hívta magára a figyelmet Natsuki.-Meghoztam az új klubtagunkat!-mutatott rám.

-Sz-sziasztok!-kezdtem el integetni félénken.

-Hali (Név)! Ő itt Sayori!-mutatott Monika a mellette ülő lányra.

-Szia!

-Hali!-mentünk közelebb hozzájuk.

-Várunk még valakire?-tette fel a kérdést Natsuki.

-Yuri még nincs itt.-jelentette ki Sayori.

-Yuri?-lepődtem meg.

-Ő is egy tag, majd ha megérkezik bemutatunk neki is!-magyarázta meg Monika.

-Rendben.-azzal leültem és elkezdünk beszélgetni.

Az a Yuri az osztályomból is tag? Említette, hogy tagja egy klubnak, de nem fejtette ki bővebben. Viszont lehet valaki más, akinek szintén Yuri a neve. Majd meglátjuk...

-Bocsi a késésért!-lépett be egy lány.

-Na végre!-állt fel Monika.-Hol voltál?

-Egy tanár megkért, hogy segítsek neki.-lépett beljebb a lány, aki egyben az egyben az osztályomból való volt.-(Név)?-lepődött meg mikor rám nézett.

-Te is tag vagy?-fordultam felé.

-Ezt én is kérdezhetném!

-Ismeritek egymást?-kérdezte Monika.

-Igen, egy osztályba járunk.-magyaráztam meg.

-Értem. Akkor Yuri, kerülj beljebb és akkor kezdjünk valamit magunkkal.-azzal leült hozzánk.

-Felolvashatjuk egymásnak a verseket, amiket írni kellett tegnap?-kérdezte Sayori.

-Nem lenne jobb, ha holnap mondanánk fel és akkor (Név)-chan is tudna írni!-ajánlotta Natsuki.

-Jó ötlet!-bólintott Monika.-Akkor, majd holnap felolvassuk.

-Rendben.-egyezett bele mindenki, majd elindultak és lefoglalták magukat.

Natsuki barátnőm, mint mindig mangát olvasott. Yuri ugyanazt a könyvet, amit második órában olvasott mellettem. Sayori és Monika pedig beszélgettek. Leültem Natsuki mellé, az ablak alá, majd egyből idenyújtott egy mangát, hogy olvassak bele. Természetesen elfogadtam és elkezdtem olvasgatni. 

Szerintem nem bántam meg, hogy ehhez a klubhoz csatlakoztam. Vagyis így gondoltam, míg a következő nap ki nem derült valami és pár nap múlva egy új diák lépett be...

NOT EASY LOVEWhere stories live. Discover now