-Hol lehet már?-idegeskedett Ren-kun.
-Neked tudnod kéne, mivel te vagy az a nagy barátja!
-Hol nem néztük még?-váltott témát.
-A szertárban!-jutott eszembe.
-Akkor vezess, hogy merre van!-azzal elindultunk.
Útközben nem tudtam mire gondolni, hogy mért tűnt el. Viszont, ha a szertárban sem lesz, akkor át kell vennem a szerepét és Ren-kunnal elmondani a verset. Remélem nem esett baja, vagy ilyenek.
-Amúgy, ha hirtelen nem lenne, meg Sayori-chan, akkor egyedül mondanám fel a verset?
-Nem, azt mondta Monika, hogy nekem kell beugranom azoknak a helyükre akik nem lennének itt.
-Ó, szóval veled kéne elmondanom a verset?
-I-igen, de csak, ha Sayori nem bukkan fel.
-Értelek.-mosolyodott el.
-Most meg mi van?
-Kitudja, talán az a közös versmondás összehoz minket.-nevette el magát.
-Te meg miről beszélsz?!-kezdtem el ütögetni egy kicsit.
-Csak viccelek, csak viccelek!-próbált védekezni.
-Ilyet még egyszer ne merj mondani, ez még viccnek is rossz!-vágtam be a durcát.-Inkább menjünk tovább.
-Jól van, de utána ne könyörögj majd.
-Képzeld, te lennél az utolsó ember, akinek valaha is könyörögnék...
-Kit tudja.-vonta meg a vállát.
Nem szóltam vissza, csak mentem tovább, ő pedig utánam. Kicsit kínos volt vele menni, mivel lehet, hogy már az egész tömeg, meg mindenki aki itt van a fesztiválon azt hiszi, hogy mi együtt vagyunk. Az tmeg még nagyobb ráadás lesz, ha Sayori nem lesz meg és Ren-kunnal kell elmondanom a verset. Végül odaértünk a szertárhoz. Rátettem a kezem a kilincsre, majd óvatosan elfordítottam, viszont nem volt nyitva.
-Most mi lesz?-kérdezte Ren-kun.
-Nézzük meg, hogy az ablak nyitva van e.-azzal elmentünk az épület másik oldalára, az ablakhoz.
-Ez sincs nyitva.-jelentette ki Ren-kun, miközben próbálta volna felhúzni.-Sayori-chan, nem lehet itt, ha be van zárva minden, mivel nem tud bejönni. Nem lehet a kulcsot elkérni, vagy valami?
-Kétlem, hogy pont nekünk adnák ide. Másrészt, ez a szertár nem szokott zárva lenni.
-Mégse nyílik az ajtó.
-Akkor szerintem hagyjuk, tuti nincs bent. Menjünk vissza és akkor, majd ketten elmondjuk a verset.
-Rendben.
Elindultunk vissza a színpad mögé, ahol már Natsukiék is ott voltak.
-Megtaláltátok?-kérdezte idegesen Monika.
-Nem.-válaszoltam.
-Ren-kun, neked nem mondott reggel semmit a fesztivállal kapcsolatban?-kérdezte Yuri.
-Igaz, reggel lementem hozzá, hogy még tanuljuk a verset, viszont elég furán viselkedett. Azóta nem láttam.
-Remek...-sóhajtott fel Monika.-Akkor (Név) beszáll Sayori helyére. Na nyomás!
*Fellépés után*
Miután vége lett a fellépésünknek, elindultunk a standunkhoz. Néhányan odajöttek, de nem volta az a hatalmas nagy tömeg. Kezdtem jobban aggódni Sayoriért, így úgy gondoltam, hogy felhívom. Elmentem ahhoz a szertárhoz, ahova nem tudtunk bemenni, mivel ott eléggé nagy csönd volt. Felhívtam, mikor annyit vettem észre, hogy valami csörög odabent abban a szertárban. Először egy kicsit megijedtem, viszont akkor lepődtem meg leginkább, mikor a hívás abbamaradt és a bent csörgő hang is elhalkult.
-(Név)-chan!-futott felém Ren-kun.-Nemsokára megyünk és segítened kéne pakolni.-ért oda hozzám.
-Sayori még nem jelentkezett?
-Nem, mért?
-Szerintem nyitva van ez a szertár.
-És?
-Gyere.-fogtam meg hirtelen a karját és az ajtóhoz húztam.
-Mi az?
-Az előbb felhívtam Sayorit és itt hallottam, hogy itt csörög valami, mármint egy telefon.
-És?
-Mikor vége lett a hívásnak, mivel nem vette fel, akkor abbahagyta. Ezzel most azt mondom, hogy Sayori telefonjának itt kell lennie.
-Hát menj be, oszt nézd meg!
-Gyere te is!
-Tán félsz bemenni?
-Te lennél az a nagy férfi!
-Istenem...-sóhajtott egyet és elindult az ajtó felé.
Rátette a kezét a kilincsre, majd elfordította azt. Meglepődésünkre nyitva volt. Lassan kinyitotta az ajtót, miközben én lassan mögé mentem és a válla fölött átnéztem, hogy jobban lássak. A látvány sokkoló volt... Nem tudnám leírni azt az érzést és látványt, ami odabent volt...
-Ez meg...-képedt el Ren-kun.-Sayori?
-Ez nem lehet...-léptem mellé.
Sayori a mennyezettből lelógó erős kötélen lógott élettelenül. Mind a kettőnkben egy csomó kérdés gyűlt fel, köztük legtöbbször az, hogy "Mért?".
Mintha csak egy rémálom lett volna az egész, elfehéredett előttem minden és az ágyamban találtam magam. Gyorsan elővettem a telefonomat, hogy megnézzem mi van Sayorival. Meglepődésemre a dátum megváltozott. Mintha az a nap meg se történt volna. Kezdtem azt hinni ez tényleg csak egy rossz álom volt. Elkezdtem Sayorit keresni a névjegyek közt, hogy felhívhassam, hogy minden rendben e vele. Viszont ekkor... nem találtam sehol.
Mégis mi történt?
BINABASA MO ANG
NOT EASY LOVE
FanfictionReader-chan belép az Irodalom klubba, ahol 4 aranyos lány fogadja. Monika, Sayori, Yuri és Natsuki. Telnek a nyugis napok, a fesztiválra készülve, míg be nem lép egy új diák a klubszobába. Sayori egyik jól ismert barátja volt, aki be is lépett a klu...