-Ki az a Sayori?-kérdezte Yuri.
-Ne már, hogy nem ismeritek! (Név)-chan, legalább te tudd már, hogy kiről beszélek!-nézett rám kétségbeesetten Ren-kun.
-Lányok, ti tényleg nem ismeritek Sayorit?-fordultam feléjük.
-Sose hallottam még róla.-válaszolt Natsuki.
-Na jól van, szerintem menjünk, (Név), neked meg majd holnap elmondom amit mondani akartam.-azzal a lányok elhagyták a termet.
-Mért nem emlékeznek rá?-jött közelebb hozzám Ren-kun.
-Nem tudom...
-Nem találom se Facebook-on, se Instán, meg sehol! Ez nekem magas...-dobta le magát a mellettem lévő székre.
-Én sem értem ezt az egészet...
-Öhm... (Név)-chan, feltűnt az neked, hogy most a vállamra hajtottad a fejed?-vörösödött el.
Micsoda?! Nem figyelek, máris közel kerülök hozzá. Na jó, ez nagyon gáz...
-B-bocsánat!-álltam fel mellőle, full vörös arccal.
-Figyelj...-állt fel ő is.-szerintem utána kéne járnunk, hogy mi is történt Sayorival, vagy legalábbis emlékeztetni a lányokat, hogy ki is ő.-jött közelebb hozzám.
-Rendben. K-kivel kezdjük?
-Kezdjük Yuri-channal szerintem.-lépett még közelebb, mikor már konkrétan éreztem a mellkasát az enyémnél.
-J-jó...-egyeztem bele, miközben próbáltam hátrébb jönni tőle, de a lábam nem mozdult.
A kezével a fülem mögé tette a tincseimet, amik a szemembe lógtak, majd mélyen belenézett a (SzemSzín) szemeimbe. Így néztük egymást, csöndben, míg végül elmosolyodott, felvette a táskáját és megszólalt.
-Az én szemeim szebbek.-vettet egy beképzelt mosolyt felém, majd elhagyta a termet.
Nem értem mi van ezzel a sráccal... Egyszer komoly, máskor idióta, utána pedig beképzelt, meg nyalizós. Nem értem, hogy a lányok mért vannak annyira rátapadva.
Felvettem én is táskámat, majd kirohantam a teremből Natsukihoz, abban reménykedve, hogy megvárt. Csalódottan vettem észre, hogy Natsuki már rég elment, így hát egyedül mentem haza.
*Következő nap, a suli után*
Szokásosan Yurival és Ren-kunnal mentünk a klubszoba felé, mikor észrevettünk egy cetlit az ajtóra ragasztva.
Ma nem lesz klub-délután, mivel néhány dolgot el kell intéznem a fesztivállal kapcsolatban, szóval vasárnapig tanulgassátok a szövegeteket! A fesztiválon a színpad mögött találkozunk!
Monika.
-Nincs kedvetek elmenni valahova?-szólalt meg hirtelen Ren-kun.
-Felőlem.-válaszolt Yuri.
-Oké, de szerintem Natsukit is hívnunk kéne, mert utána meg megharagszik.-mondtam.
-Rendben, akkor (Név)-chan keresd meg, mi addig kint a kapunál várunk titeket.
-Rendben.-azzal elindultam Natsuki terme felé, a Yuriék pedig a kijárat felé.
-Natsuki?-nyitottam be.
-Igen?-lepődött meg a rózsaszín hajú lány.
-Ma elmarad a klub-délután és arra gondoltunk, hogy akkor elmegyünk valahova. Te is jössz?
BINABASA MO ANG
NOT EASY LOVE
FanfictionReader-chan belép az Irodalom klubba, ahol 4 aranyos lány fogadja. Monika, Sayori, Yuri és Natsuki. Telnek a nyugis napok, a fesztiválra készülve, míg be nem lép egy új diák a klubszobába. Sayori egyik jól ismert barátja volt, aki be is lépett a klu...