-(Név)-chan!-hallottam Natsuki hangját az ajtó felől.
Persze nem csak a dátum volt más, hanem az idő is, ami majdnem ütötte a fél nyolcat. Gyorsan kipattantam az ágyból és futottam az ajtóhoz.
-H-hali!-támaszkodtam a falnak kínosan.
-Te meg mikor keltél fel?!
-Az előbb...
-Már megint egész este animét néztél?!
-Talán...-húztam el a számat.
-Öltözz fel, én addig bepakolok neked.
-Rendben, köszi!-azzal visszafutottam a szobámba és felkaptam az egyenruhám.
Mielőtt még kimentem volna Natsukihoz, elintéztem a fürdőszobában a mindennapi teendőimet. Miután ezek megvoltak, szaladtam is a konyhába. Natsuki a falnak dőlve telefonozott, mellette pedig az asztalon volt a táskám elpakolva.
-Kész vagy?-tette el a telefonját.
-Igen.-válaszoltam, majd felvettem a táskám.
-Oké, menjünk.-azzal elindultunk.
Most persze egy kicsit igyekeznünk kellett, ezért nem nagyon beszélgettünk, pedig nagyon el akartam volna mondani az álmom. Beértünk a suliba és szokás szerint szét váltunk. Befutottam a terembe, mikor pont becsengettek. Leültem a padomhoz, mint mindenki és elkezdtük várni a tanárt, aki különös módon nem volt hajlandó bejönni az osztályba. Már annyit vártunk, hogy végül mindenki elült a helyéről és folytatódott a szokásos reggeli zaj. Ránéztem Yurira, aki, mint mindig egy könyvet olvasott. Yuri után Ren-kunra néztem aki eléggé sápadt volt. Elkezdtem gondolkodni, hogy melyikükhöz menjek oda, de végül Yurit választottam.
-Ó, jó reggelt (Név)!-vett észre.
-Neked is.
-Mi a baj? Olyan sápadtnak tűnsz.-csukta be a könyvét.
-Semmi, csak nem aludtam ki magam rendesen az éjjel, ennyi az egész.
-Úgy tűnik Ren-kun se aludt valami sokat.
-Biztos.-vontam meg a vállam és a padhoz húztam egy széket és leültem.
-Egy kicsit izgulok a fesztivál miatt, te nem?
-Én is.-bólintottam.
A tanár végül nem jött be órára. Kicsengő után mindannyian lementünk az udvarra. Mint mindig megkerestem Natsukit és együtt töltöttük s szünetet. Nagyon be akartam neki számolni az álmomról, viszont valamiért mindig elhalasztottam.
*timeskip*
Miután kicsengettek az utolsó óráról is elindultam Yurival és Ren-kunnal a klubszoba felé. Beléptünk az ajtón ahol a szokásos látvány fogadott azzal a bökkenővel, hogy Sayori nem volt bent. Köszöntöttük egymást, illetve Monika kiosztotta a szerepeket a fesztiválra, ami meglepő módon ugyanaz volt. Nagyon remélem, hogy az álmom nem fog valóra válni, mivel nem akarom, hogy Sayorival történjen valami. Mindenki lefoglalta magát azzal, hogy a szerepét tanulja. A verset, viszont csak Ren-kun kapta meg, én pedig ismét átadtam a szerepem Natsukinak. Végül vége lett a klub-délutánnak és, mint, ahogy az álmomban is, most is benntartott Monika.
-Mi az?-kérdeztem, miután mindenki kiment.
-Tudod, mostanában a lányok nagyon rá vannak tapadva Ren-kunra.
-Igen?
-Azt szeretném megkérdezni, hogy veled mi a helyzet? Mármint te gondolom nem vagy érte annyira oda.
-Dehogyis! Még barátnak is alig tekintem!
-Rendben akkor-
-Monika-san, most már tényleg meg kell kérdeznem!-rontott be az ajtón Ren-kun mögötte Natsukival és Yurival.
-Mi a baj?-lepődött meg Monika.
-Ez már engem is érdekel.-mondta Yuri, miközben odajött hozzánk Natsukival együtt.
-Monika-san...-vett egy nagy levegőt a fiú.-Hol van Sayori?
-Ki?-szólalt meg Natsuki.
-Ebben a suliban senkit se hívnak így.-mondta Yuri.
-Nem tudom kiről beszélsz.-nézett rá zavarodottan Monika.
-Micsoda...-döbbent meg Ren-kun.
Mégis mi folyik itt? A lányok nem tudnak semmit Sayoriról, viszont én és Ren-kun igen. Ez akkor nem csak egy álom volt? De akkor mért járunk még a fesztivál előtt? Ezt az egészet nem értem... Mért minden olyan...
Mintha mi sem történt volna?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOT EASY LOVE
Hayran KurguReader-chan belép az Irodalom klubba, ahol 4 aranyos lány fogadja. Monika, Sayori, Yuri és Natsuki. Telnek a nyugis napok, a fesztiválra készülve, míg be nem lép egy új diák a klubszobába. Sayori egyik jól ismert barátja volt, aki be is lépett a klu...