8.Fejezet: Yuri

68 7 2
                                    

-Yuri, mért csinálod ezt?!-hallottam Ren-kunt vitatkozni Yurival, miközben próbáltam kinyitni a szemeimet.

-Nem egyértelmű? Azért, hogy együtt legyünk! Ezt akartam mondani neked.-válaszolt Yuri, tökre nyugodtan.

-De... ezért nem kellett volna megölnöd (Név)-t...

-De most már nincs az utunkban! N-nem is örülsz?

-Én... én (Név)-val/vel akartam lenni...

Micsoda? Ez meg mégis miről beszél? M-mért kezdett el ilyen gyorsan verni a szívem?

-M-miért? Én nem vagyok jó neked? Mi baj van velem?-esett kétségbe a lány.

-Megölted (Név)-t... Ez a baj veled...

-De ezt csakis érted meg értem tettem!

-Yuri... ez így nem helyes... Nem csinálhatod ezt.

Ezután Yuri nem szólt vissza, csak maga elé nézett. Miközben mindketten elcsendesültek, próbáltam felállni és nagy nehezen sikerült. Ren-kun észrevett, viszont nem szólt semmit, csak lassan odajött hozzám segíteni. 

-Jól vagy?-kérdezte halkan.

-Voltam már jobban is...

-(Név)...-szólalt meg hirtelen Yuri.-mért nem hagytál minket magunkra Ren-kunnal?

-Tényleg nem akartam hallgatózni, csakis azért voltam ott, hogy megnézzem, hogy emlékszel e Sayorira.

-Sose fogok rá emlékezni, mivel nem is ismerem. Ezt már mindannyian elmondtuk.

-Yuri, tényleg nem ugrik be semmi?-kérdezte Ren-kun.

-Nem.

-Sayori a fesztivál nap#đ$@&...

Mégis mért nem tudom elmondani, hogy mi történt vele? Ez az egész olyan fura...

-Mi van a fesztivállal?

-Nem tudom elmondani...

-Hát, köszi és így várjátok el, hogy emlékezzek.

-Yuri... mit akartál mondani?-szólalt meg ismét Ren-kun.

-Mért akarsz vele lenni? Mért nem velem?

-Nem tudom, mióta beléptem az osztályterembe egyből (Név) lett a mindenem. Ezen nem hiszem, hogy tudnék változtatni. Sajnálom Yuri.

-Azt akartam mondani, hogy szeretlek... Igazából velem is így van. Mióta beléptél a terembe csak rád tudok gondolni. Én tényleg bármit megtennék azért, hogy együtt lehessünk. Bármit!

-Nem lehetünk együtt. Én mást szeretek. Ő pedig itt van mellettem. 

-Ren-kun...-kezdtek folyni le az arcán a könnyei.-Hát legyen...-sóhajtott fel.

Felvette a földről a kést, amit belém döfött, majd maga elé tartotta, élével maga felé.

-Yuri...-lepődött meg a fiú, velem együtt.

-Sajnálom (Név)...

Még egyszer ránk mosolygott, mikor a szeme ismét kezdte felvenni ugyanazt a kinézetett amit akkor vett fel, mikor engem szúrt le. Vett egy nagy levegőt, majd egy az egyben szíven szúrta magát. Lesokkolva néztük az előttünk heverő élettelen lányt. 

-Srácok!-jelent meg Natsuki, mire mindketten felé néztünk.-Mi történt itt...-vette észre Yurit a földön.

Nem szóltunk semmit, csak a földet szemlélve hallgattunk.

-Úristen, (Név)-chan, jól vagy?!-futott oda hozzám.

-Nem éppen...

-Gyertek gyorsan! A szomszédok kihívták a rendőröket és, ha itt maradunk, akkor azt fogják hinni, hogy mi voltunk!

-Rendben, (Név) tudsz futni?

-Nem hiszem...

Azzal fogta magát és a karjaiba vett amitől biztos elpirultam. Elindultunk kifelé, amikor Natsuki közölte, hogy Monika küldte őt és, hogy látni akar minket a suliban. Mikor odaértünk a suliba elkezdtük követni Natsukit, mivel csak ő tudta, hogy hol van Monika. Végül a klubszobában kötünk ki, viszont nem volt odabent Monika. Ren-kun letett az egyik székre, majd elkezdtük várni Monikat.

Azon ez estén történt, az amire akkor még sose számítottam... Az az éjszaka volt az, amikor minden kiderült... 

NOT EASY LOVEWhere stories live. Discover now