ოცდარვა

102 9 32
                                    

(2)
ყველანაირად ეცადა,მშვიდი გამომეტყველება შეენარჩუნებინა მამასთან საუბრის დროს,მაგრამ ბატონი მინიოკი, რომელიც ისედაც აღრენილ ხასიათზე დაბრუნდა, ამის საშუალებას არ აძლევდა. კაცს უცხო თვალიც კი შეატყობდა, რომ რაღაც რიგზე ვერ იყო: თვალებს ქვემოთ უპეები უძილობისგან ერთიანად ჩაშავებული ჰქონდა, ყოველთვის მოწესრიგებული ვარცხნილობა ახლა თივის ზვინს მიუგავდა, სახეზე კი სასოწარკვეთილების გარდა არანაირი ემოცია აღარ ეკითხებოდა.

-მამა, გახსოვს მაინც ბოლოს როდის ჭამე ნორმალურად? შენს თავს შეხედე, იმ რაღაც კამპანიის გამო ადამიანს აღარ ჰგავხარ.

-ჩემზე ნუ ნერვიულობ, შენ ის მითხარი მოსამართლესთან როგორ მიდის საქმე?-ნაძალადევად გაუღიმა და პიჯაკი გაიხადა.

-რამდენიმე დღეა აღარ მივსულვარ,-აღიარა გოგომ და მამას ჯიქურ შეხედა.

-რატომ?

-იმიტომ, რომ არ მინდოდა.

-ჰარუ, ბავშვივით ნუ ლაპარაკობ და წესიერად ამიხსენი,-ხმაში ბრაზი დაეტყო კაცს.

-ასახსნელი არაფერია ,შენ თუ იმას აკეთებ რაც გინდა, მე რატომ არ უნდა მოვიქცე ასე?

-იმედია არ მჭირდება აგიხსნა, რომ სიტუაცია განსხვავდება,- მთელი დიალოგის განმავლობაში პირველად შეხედა შვილს თვალებში.

-ჰო მართალი ხარ. მე კანონისკენ ვარ, შენ კი თავით მიექანები უკანონობისკენ.

-პაკ ჰარუ!-კაცმა გამეტებით დასცხო ხელი მაგიდას და გიჟივით წამოფრინდა სავარძლიდან.

-გისმენთ, ბატონო პაკ,-მშვიდად წამოდგა და მაგიდას მიუახლოვდა.

-ჩემს მოთმინებას ნუ ცდი.

ჰარუმ მოსაცმელის ჯიბიდან კონვერტები ამოიღო და კაცის წინ დაყარა.

-როდის აპირებდი ამ ყველაფერზე მოყოლას?

-ეს..სად იპოვე? ხომ ვუთხარი ნანას,რომ იქ არ შეეშვი…

young,wild and freeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora