,,Můj booože, konečně prázdniny!!" Zařvala sem přes celý barák. ,, Ale prosímtě Elis!" Zasmála se na mě mamka. ,, To je hrozně super pocit, protože už za týden jedeme do Thajska!!" Vypískla sem. ,, Jak malá." Mávl rukou Jakob. Můj milovaný bráška. ,, No aa?, ty se snad netěšíš?" Zeptala sem se ho zaraženě. ,, Jasně, že ano, ale nemám z toho druhý Vánoce!" Proukroutil oči a já se zasmála. Mám s toho opravdu dobrý pocit. V Thanjsku budeme měsíc na dovolené, je to fakt mega pocit. Šla jsem nahoru a překvíkla se do něčeho pohodlnějšího. Vzala sem si crop-top a bílé kraťasy. Sešla sem dolů, kde už se vařil oběd a taťka akorát přišel domů. ,,Čus tati!" Pozdravila sem tátu. ,, Ahoj zlato, tak jaký bylo vysvědšení?" Povzvedl obočí a usmál se. ,, Samý jedničky přece!" Mrkla sem na tátu. ,, No jo, naše šprtka!" Ozval se Jakob od lehátka. ,, Hahaha,moc vtipný!" Zakřenila sem se na něho a vzala si jablko z lednice. ,, Zachvíli bude oběd." Napomenula mě mamka. ,, Já vím, ale tohle je sváča." Mrkla sem na mamku a vyšla ven. ,, Hej ségra dem do bazénu?" Zeptal se mě Jakob. ,, Okej, tak počkej,dojdu se převlíct.
.
.
,, To bys neudělal!" Zařvala se na bratra, který mě držel nad vodou. ,, To víš, že udělal!" Mrknul na mě a u tu ránu sem byla mokrá. ,, Tohle ti nedaruju!" Vykřikla sem na něj a pozorovala ho, jak se se smíchem valí po trávě. ,, Debil" Zasmála sem se. ,, Cos řikala!?" Zeptal se mě. ,, Nic nic." Uculila sem se na něho zatím co sem plavala. ,, Děti oběd!" Křikla mamka z kuchyně. Jakob se tam nařítil jako první a už měl v puse pěkný sousto masa. ,, Jakobe, nebuť prase! Napomenul ho táta. A já se začala smát jak debil.
,, Bylo to výborný děkuju!" Poděkovala sem a odebrala se do pokoje. Zachvíli někdo zaťukal. Byla to mamka. ,, Zlatíčko..ještě ti musím něco říct." Podívala se na mě mamka a já ji poslouchala. ,, Víš, mám takového kamaráda od dětství, jmenuje se Erik, no a já sem mu nabídla, že do Thajska můžou jet s námi. Protože sem ho dlouho neviděla. A Jakobovi je už 19, no a on právě má dva syny, jsou to dvojčata. Marcuse a Martinuse. Je jim 16 jako tobě a, taky i myslím, že by jsme si mohli rozumět." Dopověděla mamka. ,, A-aha, no tak dobře." Usmála sem se na ní. ,, Myslím, že by to mohlo být super! Kývla sem hlavou a mamka se usmála. ,, Tak to je dobře, že se nezlobíš." Řekla mi máma.
.
.
Bylo asi 21:30 a já koukala na horor. Jo moc horory nemusím, ale občas se podívám. Když sem se dodívala, vypla sem počítač a šla do koupelny. Vyčistila sem si zuby a odlíčila se. Vzala sem si pižamo a šla zpátky do postele. Zajímá mě, kdo sou ti Mekus a Martinius, nebo tak nějak. Podívala sem se na insta, jestli ho náhodou nemájí. A něco sem našla. ,, Wtf???" Vykřikla sem, když sem se podívala na jejich insta. Jako jeden milion flw a ještě jsou famous. ,, Tak to zírám!!" Řekla sem si sama pro sebe a vypla sem mobil. Možná bych jim mohla zkusit napsat, nejsou zrovna k odhození. Bože co sem to zas řekla!!? Napíšu jim, že snima pojedu na dovolenou, třeba to ještě nevědí, ale třeba už taky ano.
.
.
,, Bože, já chci ještě spát!!!" Hodila sem po Jakobovi polštář. ,, Já bych taky spal ale musíme jít koupit věci na dovolenou." Řekl mi nazpátek. ,, No jo, a teď vypadni" Křikla sem něj a on odešel. Zvedla sem se z postele a vydala se ke skříni, kde sem si vzala, overál. Učesala sem si vlasy do obyčejného drdolu a vyčistila si zuby. Sešla sem dolů. ,, Dobré ráno!" Řekla sem s úsměvem. ,, Dobrý!" Odpověděla mi mamka. ,, Tady to ale hezky voní!" Dala sem mamce pusu na tvář a sedla si ke stolu, kde jedl táta a brácha. Na ty sem se je usmála a začla jíst palačinky a upíjela pomerančového džusu. ,, Dneska musíme, nakoupit něco na dovolenou, myslím, nějaký věci a můžete si koupit i nějaký nafukovadla, jestli chcete." Ozvala se po chvíli mamka. ,, Jop, jasný, já vím, a říkal mi to už Jakob ráno, že?" Podívala sem se na něho vražedně. ,, Ano." Ušklíbnul se na mně.
.
.
,, Mami, můžu si vzít tohle?" Ukázala sem jí velkého unicorna. ,, No dobře, ale potáhneš si to sama." Zasmála se mamka a já si to dala do košíku. Koupila sem si nějaký crop-topy a ještě nějaký blbiny do vody. Koupili jsme fotbalový míč a ještě míč na volejbal. Koupili jsme i pálky. Dále
jsme museli jít do DM, protože potřebujeme krémy na opalování. No teda spíš mamka. Koupila jsem si ještě jednu osušku. Když jsme měli dokoupeno. Na ceste sme se zastavili pro pizzu a jeli domů. Pomohla jsem vyložit nákup do předsíně a vzala pizzy a dala je na stůl a poté jsem i všechno připravila na stůl. ,, Dobrou chuť!"řekla mamka a všichni jsme se pustili do jídla. ,, Mami já jdu nachvíli do pokoje." Řekla jsem mamce a ta jen kývla. Šla jsem nahoru a vzala sem mobil. Napíšu jim. Šla jsem na ing. A zmačkla na tlačítko poslat zprávu.elisdroingetova- Ahoooj👍
Napsala sem a čekala na odpověď.
marcusandmartinus- Ahoj, promiň, ale my si nepíšeme jen tak s fanouškama.
Začala sem se smát. Lol.
elisdroingetova- Hele já nejsem váš fanoušek.
marcusandmartinus- A kdo teda, proč píšeš?
elisdroingetova- Jsem Elis, a jedu s vámi do Thajska. Nevím, jestli to víte.
marcusandmartinus- Ahaa,tak ty si taahle, no jasný, že to vím.😅
elisdroingetova- No ok, a pokud vím, jste dva. Kdo teď z vás píše?
marcusandmartinus- Proč bych ti to měl říkat?😂🙏
elisdroingetova- Protože to nevím, ale docela bych to chtěla vědět vole!🙄
marcusandmartinus- Tak dobře...VOLE!😂
marcusandmartinus- Jsem Martinus, můžeš mi říkat Tinus, až se uvidíme. 😉
elisdroingetova- Tak dobře a děkuju. Teď už musím jít, tak kdyžtak napíšu potom jo?
marcusandmartinus- Jasný, jojo pak napiš, papa😘
Na to už sem radši neodepsala a šla dolů.
Takže liidiii já jsem hrozně ráda, že už je léto kdo taky ne že? Takže tady je letní příběh!!😇
Doufám, že se bude líbit!!😛😛
💦💦Vaaše Týnskaaa💦💦
ČTEŠ
I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||
Adventure,, I Love you." He said ,, I love you too." I said ,, You said that you love me, but It was lie!" ,, No really, i Love you so much!!" ,, No no go away Martinus. I don't Love you anymore!" ⚠️příhěh obsahuje takové zajímavé chvíle kdy sou spolu dva...