Pohled Elis
Když se Tinus vrátil domů, bylo asi 21:38, takže jsme do žádného akvaparku nešli. Škoda. Martinus se samozřejmě vrátil s Marcusem, který byl úplně na mol. Měl v sobě hrozně moc alkoholu. Nedivím se, že nedostal kocovinu. Marcuse jsme uložili do postele a čekali, jestli se nezbudí. Když se po hodině nevzbudil, tak jsme ho nechali a šli jsme s Tinusem do pokoje.
,, Ty o něj nemáš strach?." Zeptala sem se Tinuse. ,, Ani ne." Zakroutil hlavou. On se z toho dostane." Dodal. A já se zamyslela. ,, Půjdu za ním." Zvedla sem se z postele a zamířila sem si to k jeho pokoji.
,, Marcusi." Zašeptala sem tiše, kdyby náhodou spal. ,, Ano?" Zachraptěl. ,, Všechno vpohodě?" Začala sem se vyptávat. ,, No jo." Oddechl si. ,, Nic si nepamatuju." Dodal. ,, Jestli si unavený, tak ještě spi, ale tohle už nedělej prosím." Řekla sem mu varovně. On na to nic neřekl jen se mi díval do očí. Po chvíli jeho rukou hladil mou tvář. Zachvíli jí obmotal kolem mého pasu. A objímali jsme se. Hladil mě po zádech a já jeho ve vlasech. Chrněl mi přitom do ucha, což bylo roztomilý.
,, Chceš něco k jídlu?" Zeptala sem se ho s nadějí. ,, Ani ne." Zakroutil hlavou. ,, Měl by si něco sníst." Podívala sem se na něj. ,,Přinesu ti rohlík a vodu, dobře?" Usmála sem se na něj. ,, Tak fajn." Pokusil se o úsměv a já se zvedla. Jeho ruka se obmotala kolem mého zápěstí, kterým mě strhnul k sobě. A přitáhl si mě do hlubokého obětí. ,, Děkuju Elis." Zašeptal mi do krku. Odtáhla sem se a vyšla z pokoje.
Zašla sem pro rohlík a vodu, kterou sem napustila do skleničky. ,, Je vpohodě?" Chytla mě Anne za rameno. ,, Ano, ale nesu mu jídlo a pak půjdu spát." Usmála sem se na Anne, která s nadějí přikývla.
,, Tady to máš." Podala sem Macovi jídlo. ,, Děkuju poděkoval. ,, Teď se vyspi, aby si nebyl unavený. ,, Jojo, přijdeš ráno?" Zeptal sem mě. ,, Můžu." Přikývla sem a vrátila sem se za Tinim do pokoje.
,, Tak co?" Sednul si na postel. ,, Nic." Zakroutila sem hlavou. Tinus přišel ke mně a ruce obmotal kolem mého pasu. ,, Stalo se něco princezno?" Zašeptal blízko mých rtů. ,, Ne." Řekla sem a on spojil naše rty. Hladil mě po zádech a přitom moje rty obdarovával morkými a sladkými polibky. Skousl mi ret a mu vzdychla do rtů.
,, Jdeme spát." Odtáhla sem se od něj. ,, Jak chceš." Lehla sem si na postel a objala sem polštář. ,, A co já?" Uraženě se na mě podíval Tinus. ,, Pojd sem." Řekla sem mu. Objal mě kolem pasu a usnuli jsme.
Ráno 10:45
Pohled Marcuse
Probudila sem se s tím, že mi do očí svítili paprsky slunce. Strašně mě bolela hlava. Včera sem šel do baru a zlil se jak prase. Pohádal sem se s Tinusem. Byla mi s toho špatně. Ale já ji tak strašně miluju. Její oči, její rty, který chutnají jak jahody. A ty její hebké medové vlasy. Kdybys tak nebyl debil.Vstal sem z postele a zaťukal na dveře od Elisi pokoje. Opatrně sem otevřel. Ležela tam na posteli. Měla odkrytý pas a nohy měla přikryté. Tinus tam nebyl, protože zřejmě šel dělat snídani. Přešel sem k ní a sednul si na postel, pozoroval sem jí. Po chvíli sem ucítil jak se prohnula matrace. Vzbudila se.
,, Dobré ránko." Řekla mi sladce.
,, Dobré rano." Usmál sem se na ní. ,, Je ti líp?" Zeptala se a posadila se. ,, Jo, jen mě bolí hlava, ale to nic." Zakroutil sem hlavou na náznak nesouhlasu. ,, Dobře." Řekla a vylezla z postele.
,, Nevíš kde je Tinus?" Zeptala se mě. ,, Nevím, nejspíš bude už dole." Věnoval sem jí falešný úsměv.Pohled Elis
Šla sem do koupelny, kde sem si vyčistila zuby a učesala si vlasy. Navlíkla sem na sebe overál. Trošku sem se nalíčila a běžel dolů.
,, Dobré ránko." Pozdravili sem mile všechny u stolu. Sedla sem si vedle Tiniho. ,, Dobré lásko." Zašeptal mi do ucha, které jemně, nenápadně skousl. Věnovala sem mu úsměv a s radostí se pustila do jídlo.
5 weeks after
Uběhlo to tak rychle. Gunnarsenovi už odjeli, protože zítra začíná škola. Nejsem z toho nějak nadšená, ale zase budu s klukama chodit do třídy, ty což sem ráda. Dneska je něděle, takže sem doma. Tak nějak jsem si přichystala věci na zítra do školy. Myslím, tím oblečení a tašku. Nové věci do školy, dostaneme zítra.
21:30 pm
Dokoukala sem film a odložila Notebook na stůl. Nastavila sem si budík na půl sedmou a šla do koupelny. Dala sem si rychlou sprchu a oblékla sem se do pižama. Odmalovala sem se a zalezla do postele. Chvíli sem si ještě psala s Tinim ohledně skoly. Pak sem mobil vypla. A zahrabala se do pěřiny..
Takže další kapitola here.
Čeká nás hodně velká zápletka. Takže tak v další kapitole😁😁
Ilyyy all🤪✨Vaše Týnskaa🐬🐬
ČTEŠ
I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||
Adventure,, I Love you." He said ,, I love you too." I said ,, You said that you love me, but It was lie!" ,, No really, i Love you so much!!" ,, No no go away Martinus. I don't Love you anymore!" ⚠️příhěh obsahuje takové zajímavé chvíle kdy sou spolu dva...