Chapter nine

142 10 0
                                    

,, Jdu otevřít." Řekl Tinus a kráčel si to ke dveřím. Já sem šla opatrně za ním. U dveří stáli mí rodiče a za nimi Gunnarsenovi. ,, Ahoj mami." Pozdravila sem mamku a tátu také. ,, Ahoj." Řekla sem Erikovi a Anne. Všichni se odebrali na gauč, společně s Tinusem, který na mě mrknul, když odcházel. ,, Ahoj." Špitl ke mně Marcus a sundaval si boty a já ho pozorovala. ,, Ahoj Marcusi." Pokusila sem se o úsměv. Přišel ke mně blíž. ,, Mohli bychom si potom promluvit." Zašeptal ke mně. Pouze sem přikývla a šli jsme za nini do obýváku. ,, Takže Elis, běž ukázat Anně a Erikovi pokoj, kde budou spát. Dále mi Anně řekla, že Emma, jejich ségra ti bude taky. Akorát, že byla teď dlouho u babicky, takže jí sem kolem sedmé večer hodí. Marcuse doveď taky." Nařídila mi mamka. A pak mi do ucha zešeptala. ,, Myslím, že Tinus bude spát s tebou." Mrkla na mě a já se Usmála.

,, Takže tohle je váš pokoj." Ukazála sem pokoj Anne a Erikovi. ,, Děkujeme moc Eli." Vřele se na mě usmali a vyložili si věci. ,, No a Macu ty pojď za mnou." Ukázala sem směrem ke dveřím. ,, Budeš mít pokoj vedle mě a kdyby si něco chtěl, tak ťukej." Odvedla sem ho do pokoje. ,, Jo, děkuju." Poděkoval a já se chystala jít ven ze dveří, ale to mě zastavila jeho ruka kolem mého zápěstí. Otočila sem se na něho s nechápavým pohledem. Dívali jsme si do očí. V nich sem viděla strach, smutek, vztek a lásku. ,, Je mi to líto, všechno co se tam stalo, nechtěl sem na tebe řvát, je mi to opravdu líto." Zašeptal. ,, Děkuju, ze ses mi omluvil, ale proč si smutný?" Zeptala sem se ho opatrně. ,, Jedna věc mě trápí a to je to, že si s mým dvojčetem." Dořekl ale pak dodal. ,, A taky to že tě miluju." Sklopil pohled. ,, Marcusi vzdycky jsme si rozumněli a já chci aby to tak bylo dál. Jsme nejlepší kamaradi. Kde je ten usměvaví Marcus?" Pozvedla sem obočí. ,, Už není." Šeptl a odešel z pokoje. Achjo co teď. Šešla sem dolů po schodech, kde už všichni čekali. ,, Tak tady si." Podívala sem na mě mamka a já si došla sednout k Tinusovi. ,, Takže je mi dost líto, že to takhle dopadlo, ale pijďme si to těch 14 ještě pořadne užít." Vypískla mamka a Anne s ní. Musela sem se zasmát. ,, Copak?" Zabručel mi do ucha Tinus, což bylo příjemný. ,, Jen mi to přijde vtipný." Uchechtla sem se. On mi jen skousl ušní lalůček. ,, Tini, tady teď ne." Varovala sem ho. ,, Dobře, počkám na večer." Mrknul na mě a šel za tátou s, kterým něco začal řešit.


Den probíhal v klidu. Ohledně Marcuse...

Ten byl celou dobu s Anne nebo si povídal s Emou. Když už ke mně zabloudil pohledem, tak se smutně podíval. Bylo mi ho lito, ale nic neudělám. Uvidme jak se to bude vyvíjet dál. Navíc za měsíc začíná škola a já bych se nejradši zakopala. Všechno to strašně letí. Kluci budou chodit se mnou do třídy, za což sem ráda.

,, Lásko?" Přisednul si ke mně Tini, čímž me vyrušil z přemýšlení. ,, Ano?" Podívala sem se na něho. Nic neřekl a začal mě líbat. Všude, kde se mě dotýkal mi hořela pokožka. Obmotala sem mu svoje paže kolem krku a on na moje boky. Jednou rukou sjel na zadek, který mi zmačknul, čímž sem mu vzdychla do úst. Usmál se. Vzala si mě do náruče a odnesl nahoru. Položil mě na postel a zamkl. Svléknul mi oblečení a začal mi po celém těle obsypávat polibky. Pak si vedl cestičku k mému krku nahoru. Kde udělal pár zmanínek. Opět se vrátil k mým rtům a začal je více a více prozkoumávat. Pak už stačilo jen málo a vnikl do mě.........

Ahojjj zlataaa
Další kapitola here!! Omlouvám se ale je kratší, teď nemám momentálně moc času. Ale teď jedu do Turecka, takže kapitoli určitě budou❤️❤️😍😍

Ilyyy all🌈😊🔥

Týnskaa💦💦

I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat