Chapter seventeen

146 9 0
                                    

,, Hej, ale notak vrať mi ten sešit." Zasmála sem se. Honila sem Marcuse po celý chodbě. Protože pan Gunnarsen mi ho prostě musel vzít. Nejhorší na tom je že je pondělí a, že víkend utekl rychle.

,, Ani mě nehne." Uculil se a dál utíkal. ,, Marcusi." Zakňučela sem. ,, Dobře, ale něco za něco." Ušklíbl se. No věděla sem, že bude chtít pusu a tak sem si ho za tváře přitáhla blíž a dlouze ho políbila. ,, Tak a teď mi ho vrať." Varovně sem na něj ukázala a on mi do ruky sešit dal.

,, Pojď sem ještě." Zaškemral a přitáhl si mě do objetí. Tak se odtáhl a podíval se mi do očí. Naklonil se ke mně a pohnul rty. Ale zazvonilo. Marcus se ode mně odtáhnul a oddechl si. Ruka v ruce jsme šli do třídy.

Sedla sem si k Nelly a na Niky sem jen mávla, která mi to s úsměvem oplatila. ,, Tak co Marcus?" Zeptala se mě. ,, Super." Zasmála sem se.

,, Jestli ti něco udělá, tak skončí bez hlavy." Podívala se na mě Nelly. A potom jsme se obě potichu zasmály.

Při dějepisu sem se podívala na Marcuse, který se na mě sladce usmál a poslal mi vzdušný polibek. Jen sem se usmála a sklopila pohled k učení, aby nebylo vidět jak se červenám.

Po škole sem šla ke skříňkám s holkama. ,, Hele holky já chodím s Jonesem." Vypískla šťastně Nikolet.
,, Tak to gratujulu." Objala sem jí a Nelly taky.
,, A co si takhle zajít na nějákou společnou párty?" Uculila se na nás Nelly a my se s Niky zasmály.

,, Jasně, že můžeme." Usmála sem se. ,, Tak v pátek v 7 večer bychom mohli jít, ty vezmeš Marcuse já Jonese a Nelly ty můžeš vzít Patrika." Začala vymýšlet Niky.

Když jsme se konečně dohodli. Šla sem si sednout na lavičku před školou. Někdo si ke mě přisednul.
,, Ahoj." Zašeptal. No už sem hned něvědela kdo to je. Jen klid, jen klid. ,, Potřebuješ něco?" Zeptala sem se z nezájem. ,, Eli prosím." Zakňučel Tini. Najednou se mi vybavil ten sen. ,, J-já nevím." Podívala sem se na něho. ,, Já s tebou chci vycházet, já už nesnesu být od tebe daleko, prosím Eli." Slzy měl na kraji.

Něco se ve mě hnulo. Je mi jo líto. Strašně moc. Druhou šanci bych mu mohla dát.

,, Tinusi, já si to rozmyslím." Podívala sem se směrem k němu. V jeho očích se objevili jiskřičky.

,, Vážně?" Zeptal se s nadějí v hlase. ,, Jo." Neutrálně sem přikývla. Chtěla sem odejít, ale nejednou sem měla nutkání ho obejmout. Tak se taky udělala. Sedla sem si vedle něho. A pevně ho objala. Jeho silné paže obmotal kolem mého pasu. A já moje kolem jeho krku.

,, Tohle mi strašně chybělo." Otřel se rty omylem o můj krk.

,, Tak ahoj." Řekla sem a on mi zamával.

Vůbec nevím jestli sem udělala dobře, ale mám pocit, že ano.

Došla sem domů a sjela po dveřích. Absolutně se nechápu. Nikdy se nepoučím. Pořad nevím, jestli sem udělala dobře. Ale Tiniho mám ráda, Marcuse miluju.

Jelikož máme úkol ze zemáku a matematiky, tak sem šla rovnou nahoru. Mamka je v práci a zachvíli příjde. Táta odjel. Brácha je v práci.

Vzala sem si čistý oblečení a pohodlnější. Hodila sem sebou o postel a vyndala si učebnice na postel.

,,Ahoj zlato." Vykoukla mamka ze dveří. Tak brzo sem jí tu nečekala.

,, Ahoj." Usmála sem se na ní. A došla ke dveřím, abych jí mohla obejmout.

,, Děláš úkoly?" Zeptala sem mě a ukázala na postel, kde byly učebnice.

,,Áno." Přikývla sem hrdě, aby to nevypadalo tak, ze se neučím.

,, Tak to je dobře, až bude večeře, tak tě zavolám..."Řekla mamka a šla dolů.

17:45 Pm

Spojeně sem dodělala úkoly a práskla sebou o postel. Tohle mě fakt zabije. Dole sem slyšela, že někdo přišel. Mamka ho pozdravila a no už sem slyšela, jak někdo jde po schodech.

,, Ahoj." Otevřel dveře Marcus a v ruce držel růži. Došel ke mně a sedl si ke mě.

,,Ahoj." Objala sem ho. On mi dal růži, která byla fakt nádherná a na jednom listu byla napsáno E&M.
Ten kluk má fakt nápady.

,, Děkuju moc je krásná." Usmála sem se mile na Marcuse, který se celou dobu, tak sladce culil.

,, A pusinku nedostanu?" Podíval se na mě uraženě. No na to už sem ho políbila. On spolupracoval. Jednou rukou mě hladil po tváři a tou druhou zase po zádech.

,, Miluju tě." Vzdychl mi do úst, když sem mu zkousla horní ret.

,, Já tebe." Zamumlala sem do polibku, když jsme se odtáhli. ,, Nechceš tu přespat?" Zeptala sem se ho.

,, Jestli můžu." Usmál se zpátky. ,, Ano můžeš zlato." Dala sem mu pusu na pusu. Vyrušilo nás volání mamky.

,, Děti večeře!" Zavolala mamka a my se na sebe podívali. Sešli jsme společně ruka u ruce, aby ti mamka viděla.

,, Tak vy dva spolu- aa bože děti moje!" Objala nás moje mamka a my se zasmáli. ,, Tady je večeře doufám, že vám bude chutnat." Usmála se mile mamka a podala nám pití.

Když jsme dojedli poděkovali jsme mamce a odešli do pokoje. ,, Lásko?" Ozval se ten sexy božský hlas.

,, Ano?" Pozvedla sem obočí. On nic neřekl jen prijepil rty na mé. Začal pohybovat rty a svalil mě na postel. Začal mě líbat na krku.

,, Dneska né, není mi úpkně dobře." Zastavila sem ho, ikdyž bych chtěla.

,, Prosím." Zakňučel. ,, Né, zítra, ano?" Podívala sem se na něj s nadějí.

,, Tak dobře Elis." Pohladil mě po tváři a lehl si vedle mě. Ve společném objetí sme spolu usnuli.


Taaak další kapitola here..OMG sem pyšná❤️už 17 kapitola🤦🏼‍♀️❤️😂😂😂 jinak píšu další knížku. S názvem " Just a shit" takže se máte na co těšit..

Zatím paa💘💘

Tusen takk for přečtení lovees🤟🏾😚

Ilyyy vaše Týnskaa❗️❤️🌙

I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat