Nebyla sem schopna žádného slova. Ležel na zdmi v kaluži krve a nikde, nikdo nebyl. Jen Tinus.
Došla sem k němu a moje kroky doprovázely silná vzlykání. Pomalu sem si k němu sedla a Pohladila ho po vlasech.
,,B-bože T-tinusi proč." Zakoktala sem tiše, ale bylo to plné bolesti. Nevěděla sem co dělat. ,, Haló, jste tu někdo, prosím pomoc!!" Křičela sem přes celý les.
Najednou se za stromem něčí myhlo a já začala mít strach. Z poza stromu vystoupil Marcus a si oddechla.
,, Bože můj, c-co, s-se s-stalo a co tu děláš ty, proč, jak aa..co Tinus B-bože." Marcus mlel pátý, podívala sem se na něj a spatřila jeho vystrašený výraz.
,, N-někdo ho střelil." Opět sem tačaka brečet a Marcus se ke mě sklonil jednu ruku dal kolem mého pasu a do druhé si dal mobil a volal sanitku.
,, Bude tady za pět minut, bude muset zastavit někde poblíž." Dořekl Marcus a začaly mi téct slzy. Byla mi tu strašná zima opravdu a navíc se měla strašný hlad.
Po chvíli přijela sanitka a začali s Tinusem dělat všechny možný veci. Ošetřili mu rány a poté jo položily na převozné lůžko. ,,Slečno a pane chcete jít snami nebo pujdete domů?" Zeptal se nás jeden ošetřovatel.
,, M-my půjdem ne?" Zašeptala sem k Marcusovi a on přikyvl. Šli jsme teda s Tinim a posadili se do sanitky.
,,Neboj bude to dobrý." Dal mi pusu do vlasů Marcus a pohladil mě po tváři. Podívala sem se zpátky na Tinuse a tohle mě udělalo šťatnejsí.
Začal pomalu otevírát oči a i ten pan si toho všiml. Nic neříkal jen se usmíval.
,, E-e-el." Chtěl vyslovit me jméno, ale já ho zastavila. ,, Sem tady." Ukápla mi slza a stiskla sem mu ruku. Jen se lehce usmál a zavřel oči. Musí být vyčerpaný.
V nemocnici jsme čekali asi 3 hodiny společně s Marcusem i jejich rodicema. Paní Anne měla kapesník a brečela, zatímco jí Kjell-Erik hladil po zádech.
Já s Marcusem jsme byli v objetí a čekali, kdy přijde doktor.
,, Co všechno víte prosím.." Začala vzlykat paní Gunnarsenová, když zrovna přišel doktor. Doktor se nadechl a řekl.
,, Martinus měl v sobě 2 náboje. Myslím, že nešlo o sebevraždu, ale někdo se ho pokusil zabit. Policie nám neřekla nic. Dokonce poté co jsme odjeli, to tam proskoumala policie. Pistoli nenašli. Takže ji vrah musel vzít sebou. Jiné další stopy nemáme.
Co se týče Martinuse je teď v umělém spánku. Takže sem někdy do 6 hodin probudí. Je naprosto vporadku. Vyndali jsme náboje z jeho těla. A však měl štěstí, protože ho pistol střelila skoro do srdce. Druhá do břicha, takže sme měli trišku komplikace. ." Dořekl doktor svůj monolog a já byla rada, ze je vporadku.
,, Budu za ním moct jít?" Zeptala sem se opatrně doktora, který zrovna domluvil s paní Gunnarsenovou.
,, Ano, dáme vám vědět." Lehce se usmál a odešel se všemi papíry ke stolu a Gunnarsenovi s ním.
,, Sem tak rada, že se mu nic nestalo." Položila sem si hlavu na Marcusovo rameno. ,, Já taky." Široce se na mě usmál a vlepil mi polibek na rty. Začal mě jemně líbat a kousat do rtu. Užívala sem si tu chvíli. Asi nejsi jediný koho miluji Marcusi.
Tvůjeho bratra.
Nervórně sem se kousla do rtu, když sem stála, před bílými dveřmi do pokoje. Nadechla sem se a otočila klikou.
Pohled mi spadl na ležící osobu na býlém lůžku. Oci měl zavřené. Přešla sem blíže a sedla si na židli co byla hned vedle postele. Chytla sem ho za volnou ruku a stiskla ji. Doufala, sem že me uslyší.
,, Martinusi prosím, dej mi znamení, že me slyšíš." Zkusila sem to a čekala. U tu chvíli sem pocítila jak mě jeho palec jemně pohladil po ruce. Bylo to znamení byla sem ráda
Jeho oči se pomalu otevřely a když mě spatřil široce se usmál. ,, Elis." Zašeptal a lehce se usmál. Já mu nic neřekla a moje ruce sem mu obmotala kolem krku a on jeho kolem mého pasu. Zůstali jsme takhle v objetí asi 3 minuty a pak přišel Marcus.
Trošku se zasekl, když nás takhle viděl, ale pak povolil a já si oddechla. Šel k Tinusovi a oevně se objali. Byla fakt roztomilý.
18:30 pm
Jelikož sem byla strašně unavená, tak sem šla s Macim domů. Šli jsme k němu a dohodli se, ze přespím a zítra půjdeme za Tinusem do nemocnice.
Dneska toho na mě bylo moc a tak sem si dala rychlou sprchu a lehla si do postele a čekala na Marcuse.
Když přišel měl na sobě černy tepkáky, pod kterými měl Calvin Klein, tricko nemel,ale měl morké vlasy a rozcucháné. To ho dělalo sexy.
Dneska to tu skončím👋👋
Tusen takk for read🙏🏻🙏🏻
Wait for next chapter💋
Illyyy vše Týnskaa🙏🏻🙏🏻
ČTEŠ
I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||
Adventure,, I Love you." He said ,, I love you too." I said ,, You said that you love me, but It was lie!" ,, No really, i Love you so much!!" ,, No no go away Martinus. I don't Love you anymore!" ⚠️příhěh obsahuje takové zajímavé chvíle kdy sou spolu dva...