Chapter three

198 11 0
                                    

,, Hej Nelly!" Okřikla sem jsem ji, když mi vzala misku popkornem. ,, No coo? Si to sežrala skoro celý, tak co se divíš?" Zeptala se mě. ,, Haha, moc vtipný!" Řekla sem jí nazpátek a obě jsme se začaly smát. Když jsme dokoukaly horor, řekla jsem Nelly, že půjdu do vany. Napustila sem si plnou vanu a dala si do ní jahodovej lush. Když sem ze sebe sundala oblečení pustila sem si písničky. Celá sem se omyla a pak sem si jen ještě umyla vlasy, když už sem byla, navlíkla sem na sebe pižamo. A šla si vyčistit zuby. Pak jsem si vysušila vlasy ručníkem a následně vyfoukala. A vydala se do pokoje.

,, So i do It solo.." Zpívala si Nelly, když sem vešla do pokoje. ,, Ty seš blbá fakt." Zasmála sem se jí. ,, No jo no." Uculila se na mě a upila si její vody. ,, Ty už jdeš spát?" Zeptala se mě. ,, Ne ještě nejdu." Podívala sem se na ní. ,, Hele a ským, že to jedeš na tu dovolenou?" Zeptala se Nelly a nandala na sebe pižamo. ,, Moje máma má nějákeho kamaráda z dětští no a ona mi řekla, že se dlouho neviděli, takže mu nabídla, ze pojedou s námi. Má dva syny, přesněji dvojčata. Už jsem si s jedním psala a jsou celkem simpatičtí." Dořekla jsem jí. ,, Aha." Kývla hlavou. ,, Tak si to určitě užiješ!" Prohladila me po rameni. ,, Jo snad jo." Uchechtla sem se.

.

.

,, Nelly, půjdeme k jezeru? Je tam i Jakob a hrají tam z klukama fotbal, tak můžem za nima ne?" Usmál sem se na ní. ,, Jasný!" Vypískla. Vzala jsem si tašku, kam jsem naházela všechno možný a šly jsme. Cestou jsme si ještě koupily zmrzku a pokračovaly v cestě. ,, Tak tady to je!" Ukázala sem kolem sebe a poté na kluky, kteří hrajou fotbal. ,, Ok, jdem za nima ne?" Zeptala sem mě Nelly. ,,Jo okej." Položila sem věci a rozprostřela deku na trávu a běžela sem za Nelly, která už se tam vybavovalas klukama. ,, Čaau ségraa!!" Pozdravil mě můj můj bratr, čímž jsem si získala všechny pohledy kluků. ,, Nazdar." Řekla jsem mu nazpátek. ,, Tak hele já vás představím." Ozval se Jakob. ,, Tohle je David, Cameron, Shawn a Trisen. ,, Těší mě!" Řekli všichni s úsměvema jim úsměv opětovala. ,, Já jsem Elis." Dodala sem a běžela do vody za Nelly.

.

.

Vrátila sem se domů užícená jak něco. Vyběhla sem schody a zamířila si to rovnou do koupelny, kde jsem se šla osprchovat. Když sem byla hotová, šla jsem do pokoje s ručníkem a věci, které jsem dneska měla u vody jsem zaklidila a podobně. Oblékla sem si pižamo, protože už je mi to večer pohodlnější. Sešla sem dolů, kde seděla mamka u stolu. A táta na sedačce. ,, Už je večeře?" Zeptala sem s hladem. ,, Ano je támhle, a zítra budeme balit,jen aby si to věděla." Usmála se na mě mamka a já přikývla. Ohřála sem si jídlo a snědla. Poté jsem se odebrala nahoru do svého pokoje. Po chvíli jsem usla.

.

.

,,Vstávat!!" Vtrhnul do pokoje Jakob. ,, Vypal!" Řekla jsem mu. ,, Hele vstávej." Uculil se a odešel. To mě jako bude budit takhle hnusně každý ráno nebo co? Vstala sem a šla se ke skříni, kde jsem si vzala kostkovanou košili a gucci ryfle. Vlasy sem si nechala rozpuštěné a šla do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby a umyla obličej. Poté sem se i trochu nalíčila. Korektor, make-up, řasenka a lesk na rty.

Když sem dojedla snídani. Rovnou jsem zamířila zpátky do pokoje a vzala si sportovní oblečení. ,, Mami, já jdu běhat." Oznámila sem mamce, když vařila oběd. ,, Běž, ale ve dvě budeš doma, ano?" Usmála se na mě mamka. A já přikývla. Vzala jsem si mobil a sluchátka dala do uší a vyběhla jsem směr les. Sem chodím jen někdy, ale mám to tu ráda. Běžela jsem takhle kolem a pak se vrátila zpátky, kde sem si sedla na pařez. Vypila jsem svou vodu a začala koukat kolem sebe. Fakt krásný místo. Když sem se rozhodla, že už půjdu, tak jsem vzala batůžek a sluchátka do uší a běžela jsem směrem domů. ,, Jsem doma!" Ozvala sem se od dveří. ,, Tak pojď, jdeš akorát na oběd!" Křikla mamka zpátky a já se šla ještě převléct. Došla jsem ke stolu a sedla si. ,, V kolik zítra odlétáme?" Zeptala sem se mamky. ,, Ve dvě v noci vstáváme." Odpověděla. ,, Dobře." Přikývla sem a začala jíst. ,, Já si du zabalit." Řekla sem mamce a zvedla sem se od stolu. A šla do pokoje.

,, Tak snad mám všechno." Zamyslela sem se, když sem Koukala na hromadu věcí v kufru. Ale najednou mi cinknul mobil. Neznámé číslo.

Neznámé číslo- Ahooj

Já- Ehm ahoj? Kdo jsi?

Neznámé číslo- Promiň moje chyba.. Marcus..

Já- Joo ahaaa, potřebuješ něco?

Neznámé číslo- Nene, já si jen chtěl psát, ale zítra už se už se uvidíme😅

Já- Jojo😛, hele já si ještě musím dobalit tak pa.

Marcusiik- Ahoj😍

Bože můj to bude dovolená. ,, Zlato, už máš všechno zabalené?" Vešla do pokoje mamka. ,, Jojo, tak přibližně." Zasmála sem se. ,, Tak si to dobal ať to máš a kufr dej do předsíně ano?" Dala mi mamka pusu na čelo a odešla. Já sem si dobalila věci jak řekla a odnesla jsem kufr do předsíně.

Taaaak jooo, máme tu 3 kapitolu, doufám , ze se vám líbí..❤️🌴😅

Ilyyy all💛🌈

💦💦Vaše Tynskaa💦💦

I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat