Chapter thirteen

125 11 0
                                    

Pohled Eli 22:30pm

Tinus před chvílí odešel a rodiče naopak přišli. Přivezli pizzu, za což sem byla nesmírně ráda, jelikož sem měla strašný hlad. Každopádně Tinus mi řekl, že zítra zůstane doma radši s Marcusem. Sice nechápu proč, ale nechám to být. To byla chyba.

Šla sem do koupelny a dala si rychlou sprchu. Vyčistila sem si zuby a převlékla do pižama. A samozřejmě sem si i přichystala věci do školy. Lehla sem si do postele a ještě napsala Tinusovi.

Elisa❤️✨: Dobrou❤️❤️

Tinus❤️💍: Jo dobrou.

Bez smajlíků. Bez emocí. Jen obyčejný dobrou. Co se to děje?

Nechápu to.

Pohled Elis 6:00 am

Vstala sem z postele a šla do koupelny, kde sem si došla na záchod a vyčistila si zuby. Vzala sem si obyčejný černý legíny a šedý crop- top, který sem pokryla koženkou. Nalíčila sem se a vlasy nechala rozpuštěné. Vzala sem si svačinu a tašku na záda a běžela sem na bus. Přišla sem do školy a vzala si svoje věci na první hodinu. Šla sem do třídy a sedla si na svoje místo. Nelly je dneska nemocná a Tinus nepřijde, protože je prý s Marcusem doma. Podívala sem se směrem ke dveřím a přišel usmívavý Marcus mířící k mojí lavici. Počkat. Tinus. Řekl mi že bude s Marcusem. Tak to těžko. Doprdele. On mi lhal. Chtělo se mi brečet.

,, Ahojky krásko." Usmál se na mě Marcus. Od kdy je takhle šťastný. Jako né, že bych nebyla ráda, naopak. ,, No ahoj." Zadržela sem slzy, které se mi hnaly do očí. ,, Stalo se něco?" Chytl mě Marcus za ruku. Ignorující výbojky elektřiny. Počkat co?
,, N-no jako ne, vlastně ano. Martinus mi řekl, že si nemocný což měl pravdu, ale pak mi řekl, že dneska zůstane s tebou doma, aby se stebou náhodou něco nestalo, ale když si tady, tak to znamená, že mi lhal." Už sem se neudržela a začaly mi téct slzy. ,, Shh." Přitáhl mi mě Mac do objetí.

Ve škole to byla veliká nuda a navíc máme úkol ze zemáku a matematiky fakt super.

Pohled Marcuse

Byl sem nemocná má pravdu. Elis mi, ale řekla,to co jí Tinus řekl. Abych vám pravdu řekl, tak ano, musel jí lhát. Protože naposledy sem se sním viděl, když včera odcházel k Eli, ale pak už se domů nevrátil. Je to dost divný, ale u mě se potom také stavila Carolina, která po Tinusovi jede. A to jako doslova. Řekl sem jí, že je u kamarádky, aby se nenasrala. Někam si to odcupitala, neřekla mi kam. Ale divný bylo, že ona taky dneska nebyla ve třídě.

Pohled Elis

Sedím doma u okna a brečím. Já vůbec nic nechápu, sem zmatená. On mi lhal. A ani mi nenapsal. Nic prostě. Já vůbec nevím co mám dělat možná ještě napsat Marcusovi, jestli se nevrátil domů.

Elis: Marcusi už se vrátil Martinus domů.?

Marcus: Jo, je ve svým pokoji. Říkal že se chystá za tebou.

Elis: Aha.

Zachvili se ozval zvonek.

Sešla sem schody a otevřela dveře. ,, Ahoj." Usmál se na mě. ,, Proč si mi lhal?" Vyjela sem po něm. ,, S čím?" Zeptal se mě. ,, S čím asi? S tím, že budeš s Marcusem doma a přitom si on přišel do školy úplně vpohodě." Řekla sem mu. Byl nervózní. Viděla sem to. J-já sem ti tohle řekl?" Zeptal se a dělal blbýho. Pozvedla sem obočí. ,, Já sem se asi spletl, chtěl sem říct, že půjdu k babičce jí pomoct, ale jak mám Marcuse teď plnou hlavu, tak sem omylem řekl tohle." Dopověděl. ,, Moc vtipný." Vražedně sem se na něj podívala. ,, A to že si mi ani sám od sebe nenapsal. To sem ti to dobrou nemusela napsat. Heh, ty na to napíšeš jen obyčejný " jo dobrou"
Myslíš, že mi to nebylo líto?" Podívala sem se na něj. ,, Lasko, promiň. Odpustíš mi to?" Zeptal se mně se soucitem v očích. ,, Ano, jako o nic nejde, ale je to divný." Zakroutila sem hlavou.

,, Děkuju." Zašeptal mi do krku. Pojď sem." Přitáhl si mě do objetí. Tohle sem teď potřebovala. Pohupoval ze strany na strany a zpíval mi do ucha jejich písničku.

Tell me is it gonna be another lonely heart tonight
Without you without you

Cause I don't wanna wake up in the morning and knowing you're not mine.

Without you, without you

Gotta get you back to me, get away my misery

Tell me is It gonna be another lonely heart tonight
Without you, without you

Dozpíval mi písničku a na krk mi věnoval vlký polibek. Podíval se na mě a začali jsme se líbat. Začal pohybovat rty proti těm mým. Bože ten pocit. Jeho měkké polštářky. Kousl mě do rtu a následně jsem se odtáhli. ,, Víš jak moc tě miluju." Řekl mi Tinus a strčil mi pramínek vlasů za ucho. ,, I já tebe Tini." Řekla sem a nachvíli se mi přilepil na rty.

,,Nechceš u nás přespat?" Zeptala sem se Tiniho, protože vím, že Jakob je na pracovní cestě na týden a mamka o Tinusovi ví, ale jestli to řekla tátovi to nevím. ,, Jasně, že ano." Objevili sem mu jiskřičky v očích(poprvé sem tam napsala hvězdičky💘😂)
Šli jsme společně do pokoje, kde jsme si sedli a chvíli si povídali. ,, Nepustíme si film?" Navrhla sem Martinusovi. ,, Můžem." Přikývnul a položil si Notebook na nohy. ,, A co si pustíme?" Zeptal se mě Tinus. ,, Anabeeel!" Vykřikla sem. ,, Cože? Horor? Na to zapomeň!" Vykulil na mě oči. ,, Ale nóták." Udelala sem psí oči. Jo já vím, taky horory nemusím, ale občas si je pustím a horor Anabel sem si oblíbila. ,, No jo a co za to?" Podíval sem na mě Tinus s úšklebkem. ,, Co bys chtěl?" Zvedla sem hlavu, abych mu viděla do očí.

Na to mi nic neřekl. Jen mě povalil pod sebe a začal mě líbat. Zase sem potřebovala víc a víc. Jeho rty jsou měkké a tak sladké. Mňam💘😂. Začal mě líbat jemně na krku, což mě hrozně šimralo, takže sem ze sebe vydala hrozně divný zvuk, při, kterém jako bych se uchechla a chrochla. Tinus se okamžitě převalil zpátky a chytl se břicho. Oba jsem se začali strašně moc smát až nás z toho bolelo břicho. ,, B-bože c-co to by-ylo?" Začal se ještě víc smát Tinus. Když jsme přestali smát lehli jsme si normálně a začala koukat na horor.

Night 22:00 Pm.

,, Lásko spíš?" Políbil mě na tvář Tini. Zabručela sem a uvědomila si, že sem u toho usnula. ,, Kolik je?" Zeptala sem se Tinuse. ,, Je 10." Usmál se na mě. ,, Jdem spát." Řekl mi Tinus a obmotal mi ruce kolem mého pasu. Čímž si mě otočil k sobě. Což znamená, že jsme od sebe byli asi 2cm. ,, Miluju tě Elis." Zašeptal a spojil naše rty. ,, Já tebe." Zašeptala sem do polibku. On mi ještě věnoval pár na krk a zhasnul světlo. ,, Dobrou princezno." Řekl a přitáhl si mě do objetí, ve kterém jsme usnuli.





Uuuhhh💘😂WAAAACAAAP HEREEE!!
Joo další kapitola venku. Už jsme si mysleli, že Tinus a Elis se budou hádat? No Elis to ještě překousla. Ale uvidíme čeho se ještě dočká.😈😈

Hope you like it like💍

Ilyy alll💜💜

Vaše Týnsaa💘💘

I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat