Chapter fourteen

120 8 0
                                    

Pohled Elis 6:00am

Vzbudila sem se v Tinusově objetí. Byl hrozně roztomilý. Přilepila sem se mu na rty a odtáhla se.

,,Dobré ráno." Otočila sem se na něj tak, abych mu viděla do očí.

,,Dobré ráno princezno." Věnoval mi polibek na tvář. ,, Tak tohle neberu." Udělala sem uraženou.

,, Si si ale citlivka." Odpověděl Tinus svalil si mě pod sebe. Dravě mě políbil a nakonec mě kousl do rtu. ,, Tinusi.."Vydechla sem a zakronila hlavu, přičemž sem mu dala prostor k tomu, aby mi udělal flíčky na krku.

Přetočila sem ho pod sebe a přejížděla sem mu po hrudi. Následně sem mu otřela o rty a kousla ho do rtu. ,, Ahh." Zasténal a zaklonil hlavu. Políbila sem ho na krk.

,,Tinusi musíme vztávat." Promnula sem si oči a vstala z postele. Šla sem do koupelny a vyčistila sem si zuby. Vzala sem si na sebe ryfle a crop-top a udělala sem si francouzské copy.

,, Sluší ti to." Obmotal mi paže kolem mého pasu Tinus. ,,Děkuju." Začervenala sem se. ,, Nemusíš se červenat." Zašeptal a dal mi pramínek vlasů za ucho.

,,Měli bychom jít." Odtáhla sem se od Tinuse.
,, Jo to měli." Podrbal se na zátylku.

Pohled Martinuse

Hned jak jsem vešli do školy s Elis, mi spadl pohled na mojí bývalou holky ze školy do, které sem chodil dřív. Rozešel sem se sní, kvůli Elis, protože jí moc miluju. Hned jak mě uviděla běžela k nám. Spíše řečeno ke mě.

,, Ahoj Martinusi." Pozdravila mě mile, ale když se podívala vedle mě tak se trošku zasekla, když viděla, že s Elis máme propojené ruce.

,, Ahoj Miriam, co tady děláš?" Zeptal sem se jí a pokud sem se o úsměv. Ona nic neřekla a vtáhla si mě do objetí, čímž sem pustil Eliinu ruku.

Když jsme se odtáhli. Proukroutil sem nenápadně očima a chtěl sem zpátky dát Elis ruku, ale ona uhla.
,, Ahoj já sem Miriam." Podala Miriam ruku Elise.
,, Elis." Řekla chladně a neutrálně. Miriam mě vzala za ruku a někam mě táhla, byla silná. Kdybych s ní nešel měl bych problémy s jejími rodiči. Hodil sem ho Elis omluvný a lítostivý pohled, zlomeně se na mě podívala a šla ke své skříňce.

Pohled Elis

Tak tohle mě docela zarazilo. Tohle bude zřejmě jeho bejvalka. Jednou mi o ní povídal. Ale docela mě zarazilo, že se nechal obejmout. Mě to si moc nevadilo. Ale to objetí bylo celkem dlouhý a procítěný. Pak ho ale někam odtáhla, hodil po mě lítostivý a omlivný pohled ale já mu tohle nesežeru.

Došla sem si na záchody. A to co sem viděla mi vrazilo nůž do zad. Tinus a Mariam. Líbali se. Tinus se sice vzpíral, ale neodtrčil ji. Chvíli sem tam na ně koukala a pořad se líbali.

V očích sem měla nespočet slz. A v srdci nejdu velkou ránu. Vydala sem ze sebe vzlyk. Což sem nechtěla, ale prostě se to stalo. Rychle se od sebe odtáhli. A když mě spatřil Tinus tak šel ke mě blíž.

,, Lásko tohle není jak to vypadá." Řekl mi zoufalým hlasem. ,, Heh, tak není? Doprdele cos to udělal? Víš jak to bolí, ty si sem nakráčíš, jako největší frajírek a za tebou letí tvoje bejvalka, ty mě kludně pustíš a jdeš jí obejmout! Okej neva. Ale v tom objetí jste stáli asi 3 minuty. A pak se jen tak necháš odtáhnout a ještě předemnou?" Brečela sem jak želva a řvala přes celou chodbu a nevadilo mi ze na nás kouká celá škola včetně Miriam.

,, Já nechtěl miluju jenom tebe, nechal sem se unést a nevěděl co sem dělal!" To už vzlykal i on.

,, Prosím vážně nechtěl sem, víš to že miluju jenom tebe, je to mrcha a já už jí nechci, chci jenom tebe." Dodal.

,, Ale já tebe už ne! Di mi z očí! Ty debile." Vykřikla sem. Přitom sem od něj schytala zoufalý pohled a smutný.

,, Elis prosím." Zašeptal lítostně.
,, Vypadni Gunnarsene.! Nesnášim tě!" Vykřikla sem a něžela sem domů nebo spíše někam ven s té mučírny. Je mi jedno, že promeškám školu. Budu naopak ráda.

Zastavila sem se někde u lesa. Tohle je fakt strašný jak mi to mohl udělat. Já toho debila tak moc miluju, a přitom tak strašně nesnášim. Dala sem si hlavu do kolen a začala sem brečet. Vybrečela sem až dost, že už sem ani nemohla dýchat nic.

Bylo asi 14:00 nevím. Ano seděla sem tu fakt hodně dlouho.

Flashback

,,Sluší ti to." Obmotal mi paže kolem mého pasu Tinus. ,, Děkuju." Začervenala sem se. ,, Nemusíš se černenat." Zašeptal a dal mi pramínek vlasů za ucho.

The end of flashback

Tohle bolí.

Strašně moc to bolí.

Mám díru v srdci.

Co budu dělat.

Co teď asi dělá?

Miriam. To bylo jediný na com sem si vzpomněla a pak sem propadla do temnoty. A tma. To jeduný sem vnímala.

Taaakkk joo, máme tady další kapitolu. Odpustí to Elis Tinusovi.? A jak se do toho zaplete Marcus? Tak si počkejte na pokračování. 😍❤️btw pardon za chyby xdd🙈

Ilyyy all💍💘

Vaše Týnsa💍✨☝🏻

I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat