Chapter five

176 10 0
                                    

,, Marcusi! Já se tě lekla!" Oddechla jsem si, když sem si sedla do písku u moře. ,, Promiň, to jsem nechtěl." Omluvil se. ,, Vpohodě." Podívala sem se na něho. ,, No a proč jsi tady?" Zeptal se mě po chvíli. ,, Já ani nevím, chtěla sem se projít." Pokrčila sem rameny. ,, Ani se ti nedivím, je to tu nádherné." Zašeptal. ,, Sem už jsem chtěla jet jako malá, ale neměli jsme dost pěněz na tuhle dovolenou. Víš dřív jsme bydleli v Americe. Táta tam vůbec nemel úspěch a třikrát ho vyhodili z práce." Povzdechla sem si. ,, No a potom jsme se přestěhovali do Norska a máma i táta začali vydělávat a bylo to mnohem lepší. Teď už si žijeme spokojeně jako rodina...bez problémů a depresí." Dořekla jsem mu svůj monolog. ,, Aha, my jsme s Martinusem vyhráli v deseti soutěž a postupně jsme se začali stávat známějšími, no teď pojedeme na turné do Evropy. Vlastně mi táta říkal, že se s tvojí mamkou znaj už od malička přišlo mi to roztomilý." Uculil se a já se mu musela zasmát. Bože on je roztomilej. ,, Nechceš už jít?" Zeptal se mě Marcus. ,, Ještě ne." Zavrtěla jsem hlavou a Marcus přikývl. ,, Je ti zima?" Zeptal se po chvíli Marcus. ,, Trosku, ale to neva." Pokusila sem se o úsměv, který mi hned spadnul. ,, Na." Podal mi svou bundu Marcus a dal mi jeho ruce kolem ramen. Ještě chvíli jsme tam takhle seděli a pak jsme šli zpátky do hotelu.

,, Vstávaaaat!!" Zařval myslím, že Tinus po pokoji. ,, Ty ses fakt blbej, kolik je??" Vyhrkla sem na něj. ,, Bude půl desátý krásko." Ušklíbnul se na mě Tinus. ,, A-aha." Odpověděla sem. Vystřelila sem z postele a rovnou do koupelny, kde sem vykonala svou hygienu. Pak jsem oblíkla. Vzala sem si světle modré šaty a vlasy dala do drdolu. ,, Počkat, kde je Marcus?" Zeptala sem se Tinuse, když sem se rozhlédla po pokoji. ,, Ten už je na snídani s rodičema." Řekl Tinus. ,, No tak jdeme ne?" Řekla jsem a popostrčila ho ke dveřím. ,, Jojo jo už jdeme!" Otevřel dveře. Sešli jsme schody a jakmile jsme zalezli do jídelny, kde byla snídaně, tak jsme hledali kde sedí. ,, Támhle!" Koukla sem se na Tinuse, když jsem spatřila jak se zdálky Marcus směje a mává ať tam jdeme. Rozešli jsme se ke stolu a se všemi se pozdravili. ,, Ahoj zlatíčko, jak si se vyspala?" Hned na mě vysypala mamka. ,, Jojo vpohod, a ty?" Usmála sem se na ní. ,, Taky přece a tatínek domluvil, že dneska budeme cely den u moře." Koukla se na mě mamka. ,, Dobře." Přikývla sem a společně s Martinusem jsme se vydali pro snídani. ,, Tak co si dáš?" Zeptal se mě Tinus. ,, Asi ovocný jogurt." Odpověděla sem mu. ,, Tak já taky!" Uculil se. Trdílko.

,, Počkej, tohle si vypiješ!!" Zakřičela jsem přes celou pláž, když sem se opalovala a někdo na mě vylil vodu z moře. ,, Tak si mě chyť!" Vypláznul na mě Tinus jazyk a běhal po celý pláži. ,,Nechytíš, nechytíš." Řval Martinus a smál se. ,, Počkej, já už nemůžu!" Řekla jsem udýchaně a sedla si do písku. ,, No vidíš!" Zasmál se Tinus a sednul si vedle mě. ,, Noa??" Prastila sem ho do ramene a zasmáli jsme se. Mamka nám řekla ať jdeme na oběd. A tak jsem zaujali zase to stejné místo jako na snídani. K obědu jsem si vzala lazaně a kluci taky. Jak jinak. ,, Dobrou chuť!" Popřali jsme si a všichni začali jist. Když jsme dojedli tak jsem se rozhodla, že půjdu na pokoj. Vyšla jsem schody a vešla do pokoje. Lehla jsem si na postel a začala projíždět Ing. Ještě jsem se převlíkla, protože nehodlám být v těch mokrých plavkách. A tak jsem si vzala jen obyčejný natelnik a kratasy. Po chvíli sem usla.

,, Elis." Zašeptal mi někdo do ucha. ,, Ano?" Zeptala sem se a snažila se probrat z tranzu. ,, Spala si celkem dlouho je asi sedm večer. ,, Ježís!" Vyjíkla jsem. ,, Klid, klid." Pohladil mě po zádech Marcus. Měla jsem husí kůži pod tričkem. ,, Jdeme na večeri." Ozval se od dveří Tinus. Jen jsem přikývla a já se jen musela trošku upravit a tak na mě Tinus počkal a šli jsme. K večeři jsem si tady jen obyčejný salát, protože se nechci moc přejídat. S pití sem si dala vodu. ,, Děti, dneska jedeme do města jako my všichni." Ukázala na Gunnarsenovi a na ně s tátou. ,, Takže jsem myslela jestli by jsme nešli třeba na pláž. Dá se tam dělat spoustu věcí." Podívala se na nás s úsměvem. ,, Já myslím, že mohli ne?" Podíval se Marcus na Tinuse a pak na mě. ,, Jasný!" Řekla jsem a Tini jen přikývnul. Po večeři jsme se nachvíli odebrali do pokoje, protože rodiče už šli. ,, Tak co půjdeme na tu pláž?" Zeptala sem se po chvíli. ,, No jako mohli by jsme ne Martinusi?" Řekla Mac. ,, Jojo." Odpověděl a já se šla převlíknout. Vzala jsem si sportovní šortky a tílko. Vzala jsme míč a šli jsme.

Na pláži jsme hráli dost her. Jako je třeba přehazovaná, vibíjená, fotbal a nebo volejbal. Moc jsme si to užili. Dokonce jsme se byli schadit v moři, protože nám bylo strašny vedro. ,, Jdeme?" Zeptal se Marcus. ,, Já myslím, že můžeme ne?" Mrkl na mě Tinus a já šla za nimi.

,, Pistíme si nějaký film?" Zeptal se Martinus, když jsme došli na pokoj. ,, Jojo jasný." Řekla jsem. ,, Tak něco vyberte, jdu se zatím osprchovat." Dodala sem a zavřela se v koupelně, kde jsem se umyla a vzala na sebe volnější overál. ,, Tak co jsem vybrali?" Zeptala sem se kluků. ,, Sirotčinec Paní Peregrinové( nevím jestli je to dobře) " Odpověděl Tinus. Sedla jsem si mezi ně a koukali na film. Po chvili jsem si tady hlavu na Macovo rameno, který se na to usmál a dál sledoval film. Po chvíli sem usla.

Taak jooo, další kapiitolkaa je na světeee!!
Mám motýlky v břiše když o nich píšu.

Martinus- Tinus- Tini
To Tini je strašně mooc mega roztomilý😻😻🌚

Ilyyy all🌞🌞

💦💦Vaše Týnskaaa💦💦

I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat