Čekala sem v čekárně až mě pustí za Tinusem. Proti sobě sem uviděla paní Gunnarsenovou jak jde, vypadala vesela čímž sem byla klidnější. Přišla sem k ní.
,, Můžu za ním?" Zeptala sem se nejistě a přešlápla. Paní Anne jen přikývla a já ji věnovala poslední úsměv než sem šla.
Zaklepala sem na dveře a pohled mi spadl na usmívajícího se blonďáka. Přešla sem k němu a s úsměvem ho Pozdravila.
,, Ahoj, jak ti je?"Zeptala sem se ho rovnou, protože vypadal o dost líp než včera.
,, Je mi dobře děkuju, a co ty?" Pousmál se a drkl do mě rukou čímž sem se uchechtla. ,, Já dobrý." Řekla sem rázně. Jen přikyvl.
,,Zítra me budou moct pustit." Usmál se od ucha k uchu a chytl mě za ruku.
,,Vážně,to je super!!" Vyjíkla sem a skočila mu kolem krku. Zase nějak pomalu, abych ho neumačkala.
.
.
Den uběhl zase rychle jako voda. Uvařila sem Marcusovi špagety, aby měl co sníst. Jo jo jedlík můj. Svými city sem si jistá. Miluji Marcuse. Martinuse jako kamarada. Nic víc v tom nevidim. Možná.
Sedla sem si do postele a čekala až pro me Marcus přijde. Řekl mi, že si pro mě v osm přijde, že má pro mě překvapeni. Co ten ťuňťa zase vymyslel. Přesně v osm zazvonil a já s radostí šla otevřít.
,, Ahoj babygirl." Zašeptal mi do ucha a já se zachvěla. Věnoval mi polibek a chytil mě za ruku. Vedl mě a u toho smál jak sluníčko. Když jsme došli bylo to tu nádherné.
Byly viděl obrysy hor v dálce a před tím západ slunce. ,, Líbí?" Pozvedl Mac obočí a věnoval mi úsměv.
,, Nádhera." Vydechla sem a pořad pozorovala zapadající slunce. Marcus mě zezadu objal kolem pasu a jeho bradu si položil na moje rameno.
A takhle jsme spolu koukali na západ. Potom si mě, ale otočil směrem v němu, takže sem mohla cítil jeho svaly na mém břiše.
Naše nosy se dotýkaly. ,, Miluju tě babygirl." Zašeptal a přitiskl jeho rty na ty mé. Pomalu jimi pohnul a já cítila motýly v ném břiše.
,, Já tebe taky." Usmál sem se když jsme se odtáhli.
Dneska hodně krátká, pardon. Nemám teď vůbec čas kvůli škole ale budu se snažit..
Hope
u like it!!
Vaše Týns❤️
ČTEŠ
I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||
Adventure,, I Love you." He said ,, I love you too." I said ,, You said that you love me, but It was lie!" ,, No really, i Love you so much!!" ,, No no go away Martinus. I don't Love you anymore!" ⚠️příhěh obsahuje takové zajímavé chvíle kdy sou spolu dva...