,, Tinusi." Přitulila sem se k němu, když sem se vzbudila. ,, Chyběla si mi." Zašeptal mi do ucha a pohladil mě po vlasech. ,, Ty mě taky." Řekla sem nazpátek. ,, A teď mi řekni co se děje." Podíval se mi do očí. ,, Je to složitější." Sklopila sem pohled. ,, Povídej." Řekl mi. ,, Víš...ten den, co jsme hledali Marcuse" odmlčela sem. ,, Tak sem ho potom našla. Oba víme, že když jsme spolu začali chodit, že se začal chovat divně. Bylo to kvůli tomu. Že sem se od začátku bavila jen skoro s tebou a všechno. A taky ještě kvůli jedný věci. A to že mi řekl, že me miluje." Zabořila sem hlavu do polštáře. ,, A-aha." Odpověděl. ,, A ty ho co?" Zaraženě se zeptal. ,, Já ho mám jen ráda. Já miluju tebe." Řekla sem. ,, Já tebe taky a začal mě líbat. Poté na krku a pak zase zpátky na rty. Užívala sem si ten pocit. ,, Půjdu udělat snídani." Zašeptala sem mu do polibku on přikývnul.
,, Bylo to výborný." Ozval se Tinus. Jen sem se usmála. ,, My budeme chodit s tebou do školy víš to?" Optal sem mě Tinus. ,, Jasně, že jo." Cvrnkla sem ho do nosu. On mě políbil. Pohnul rty proti těm mým. Přitom mě kousnul do rtu. ,, Tini." Zavzdychala sem, natož se jen usmál. Šli jsme do pokoje a on mě položil na postel, kde se nahnul nademně a líbal mě. Svou rukou zajel pod moje tričko a hladil mě po něm, přičemž se pokojem odezval můj sten. Když ty takhle, já taky. Vyhoupla sem se nad jeho a šáhla sem mu pod tricko, kde sem přejala prsty, po jeho objemné hrudi. A koukla sem ho do rtu. ,, E-elis." Zasténal a zaklonil hlavu. Otřela sem se pánví o tu jeho a kousla ho do ucha. ,, Kurva." Vydechl slastně a prohnul se.
Zachvili jsme leželi nazí...
Ráno 9:34
Probudila sem se a otočila sem se na Tinuse. Je tak roztomilý, musela sem se pousmát. ,, Tinusku." Zabručela sem mu do ucha a on se probral. ,,Elis." Zašeptal a pohladil mě po tváři. ,, Ano?" Podíval se na mě. ,, Miluju tě." Podíval se mi do očí. ,, Já tebe taky přece." Usmála sem se na něj.
,, Půjdu udělat snídani jo?" Oznámila sem mu.
,, Dobře." Přikývnul. Tinusovi zvonil mobil, tak to vzal. ,, No Marcusi?" Řekl do mobilu. A já ztuhla. Bože, stalo se něco?
,, Aha, no tak dobře. A jo zavolám prosimtě. Čus bro." A hovor zavěsil. ,, Co říkal?" Zeptala sem se opatrně. ,, Jen že se vaši vrací domu a naši taky. A že mu potom mám zavolat, až půjdu nějak domů." Usmál se na mě. ,, Aha." Vydechla sem.
Sešla sem schody a rozhodla sem se pro lívance. Vzala sem mouku, misku, mlíko, olej a pánev. Když sem udělala těsto, dala sem to smažit. ,, Mmm, tady to ale hezky voní." Zabručel mi Tinus do ucha a svoje paže obmotal kolem mého pasu. Jednou rukou zajel po tričko a hladil mě po břiše. Zatímco mi na krku dělal znamínko lásky. ,, Tin-ni." Vydechla sem slastně. ,, Poočkej, připálí se mi to." Prastila sem se do čela. A podívala sem na Tinuse, který se válel smíchy. ,, No co?" Podívala sem se na něj vražedně. ,, Nic." Uculil se a dal mi pusu na tvář.,, Tak tohle bylo fakt výborný." Řekl mi Tini a dal talíŕ do dřezu. ,, Dneska se všichni vrací a jelikož jsme nedončili dovolenou, tak se prý rodiče rozhodli, že ještě 14 dní budeme spát my u vás. Prej, že máte ještě dva volný pokoje. Myslím, že Mac může spát s Emou a rodiče spolu." Dořekl a já měla pusu až někde, nevím kde. ,, Aha, tak to je dobrý no." Vydechla sem nakonec. ,, Alespoň budeme spolu." Podíval se mi Tinus do očí a nakonec mě políbil, byl to polibek plný vášně. Chytnul mě za jeden bok a jeho druhá ruka, byla pod mým tričkem, kde mě hladil po břiše, tou druhou mi masíroval bok a rty mi drtil krk. Pak je přemístil zpátky na mé rty a ladně a nimi pohyboval. Vyzvedl si mě do náruče a sli jsme do pokoje tak mě položil na postel. Vyhoupl se nademně a kousl mě do rtu. ,, Martinusi." Vydechla sem. ,, Když ty takhle já taky. Vyhoupla sem se nad něho a otřela sem se svou pánví o tu jeho, příčímž sem mu prouzkoumávala rukou svaly a svými rty sem ho kousala a sála jeho rty. ,, Ahh...bože." Zakronil hlavu a vzdychl. Pak se otočil ke mně a podíval se mi do očí. ,, Miluju tě, moc." Řekl mi. ,, Já tebe taky Tinusku." Uculila sem se na něj.
,, Já se půjdu oblíknout." Řekla sem mu a on to odkývnul. Šla sem se převlíknout, vzala sem si letní šaty a obmotala páskem. Vlasy sem si nechala rozpustěné a udělala sem si hygienu. ,, Princezno?" Zakřičel na mě zdola Tini. ,, Ano?" Křikla sem zpátky. ,, Přijdou kolem jedný, tak se musíme připravit. ,, D-dobře." Řekla sem nazpátek a vydala se zpátky do koupelny. Začínám mít strach s Marcuse. Nebo né strach, ale proste je mi to líto. A to tady sním budu ještě dva týdny no. Vyšla sem konečně po 20 minutách z koupelny a šla dolů. ,, Sluší ti to." Políbil mě Tinus. ,, Děkuju." Mrkla sem na něj. Bylo asi půl jedné a já začala mít strach. ,, Bude to vpohodě, Marcuse už to třeba přešlo." Snažil se mě uklidnit. ,, Já vím, ale jak na mě řval." Vydechla sem. ,, Třeba se ti omluví, teda podle mě by měl." Odmčel se Tinus a ozval se zvonek u dveří.
Super
Takže další kapča, myslíte, že nakonec Elis zůstane s Marcusem a nebo Tinim
Více v další kapitole, ve který se odehraje voce veciii🌔🌔
Ilyyyyy
💦Váše Týnskaa💦
ČTEŠ
I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||
Adventure,, I Love you." He said ,, I love you too." I said ,, You said that you love me, but It was lie!" ,, No really, i Love you so much!!" ,, No no go away Martinus. I don't Love you anymore!" ⚠️příhěh obsahuje takové zajímavé chvíle kdy sou spolu dva...