Chapter six

173 10 0
                                    

,, Můžu taky zmrzlinu?" Zeptala sem se mamka. ,, Ano a jakou?" Podívala se na mě. ,, Vanilkovou prosím." Usmála sem se na ní. Zmrzlinu sem si vzala a šla za klukama, kteří seděli na lavičce. Jsme ve městě a už jsme prošli asi půlku. Nakoupila jsem si i nějáké věci. Kluci taky a naše rodiče taky. ,, Chutná vám to?" Zeptala sem se kluků. ,, Jojo." Usmáli se oba. Zvedla sem se od lavičky a šla blíž k výhledu, kde bylo moře. Vítr si pohrával s vlasy a já si to užívala. Koukala jsem jak odpouvají lodě a bylo to opravdu nádherná. ,, Elis." Zašeptal mi Marcus do ucha. ,, Ano?" Otočila jsem se na něj. ,, J-já, jen, že jdeme." Řekl a falešně se usmál. Přišlo mi že něco chtěl říct ale pak si to asi rozmyslel. A řekl že jdeme.

Došli jsme do jídelny, kde jsme si sedli automaticky k našemu stolu. Šla jsem si pro jídlo a pro pití. Vzala sem si špagety. Na oběd mi to stačí. Když sem všechno snědla, tak jsem šla na lehátko. A zachvíli přišli kluci s ovocem. ,, Chceš něco?" Zeptal se mě Marcus a strčil mi pod nos tácek s ovocem. ,, Jojo vezmu si, dekuju." Poděkovala sem mu. A vzala sem si kus melounu. A on taky. Máma se opalovala a Anne taky. A táta s Erikem se šli vykoupat. ,, Dem si zahrát pinponk?" Zeptala sem se kluků. ,, Ne já nechci." Zakroutil hlavou Marcus. ,, Já půjdu klidně a rád." Řekl mi mile Tinus a chytnul mě za ruku a už se mnou běžel směrem k pinponku. ,, Počkej co tak letíš.?" Řekla sem se smíchem Tinusovi. ,, Aby jsme toho stihli víc." Usmál se nazpátek. Jak to myslel?

Já beru tuhle, ty si vem tamtu!" Uculil se na mě Tinus. ,, Hej, a proč? Vždyť je polorozbitá?" Podîvala sem se na něho. ,, No právě!" Mrknul na mě. Zakroutila jsem hlavou a začali jsme hrát. Samoržejmě, že první kolo vyhrál Tinus, ale druhý jsem vyrovnala já.

Když jsme dohráli sedli jsme si do písku, jelikož ten stůl byl u moře. ,, Tak jak se ti tu líbí?" Zeptal se mě Tinus. ,, Je to tu fakt krásný." Řekla jsem nazpátek. ,, Jojo mě se tu taky líbí." Řekl nazpátek a já se ponořila do myšlenek. Než jsem stihla zvednout byla sem celá mokrá. ,, Ty trdlo!! To si vypiješ!" Křikla sem na Tinuse, který se válel po písku smíchy. Využila sem toho a rychle se zvedla začala ho zahrabávat do písku. ,, No tohle!" Křikl a zasmál se.
,, To máš za tu vodu." Otočila sem se na něho a on se zasmál. ,, To bylo ze srandy přece." Otočil se na mě a pohladil mě po tváři. Chvíli jsme si tak koukali do očí. ,, Hej!!" Zařval někdo od moře. A my hned věděli o koho se jedná. ,, Coje Marcusi?!" Křikl na něj otráveně Martinus. ,, Nic, jen jestli nechcete do vody?" Zeptal se Mac. Stejně to udělal jen kvůli tomu, že nás spolu viděl. ,, Chceš jít?" Zeptala sem se Tinuse. ,, Jestli jdeš ty tak půjdu i já." Usmála se na mě Tini. Vyběhli jsme do vody, kde jsme si všichni házeli s míčem.

,, Pojďte!!" Zakřičela mamka od pláže a my šli. Vzala sem míč do ruky a šla za klukama. ,, Zlato, jsou asi 4 hodiny odpoledne a, tak jsme se všichni rozhodli, že půjdeme na procházku kolem hotelu, hm?" Usmála se na mě mamka. ,, Tak dobře." Nadšeně sem jí odpověděla a šla to říct klukům. Ti byli taky rádi.
Na hotelu jsem si došla do sprchy, abych se umyla od té slané vody. Navlíkla jsem na sebe roztrhané kraťasy a crop-top. A trosku jsem se dolíčila. Vyšla jsem z koupelny. ,, Sluší ti to." Přišel ke mně Tinus. ,, Děkuju." Trošku sem se začervenala. ,, Joko moc ti to sluší." Podíval se na mě i Marcus. ,,Dík." Poděkovala sem a šla si vzít mobil z nabíječky.

Prošli jsme toho celkem hodně. Našli jsme i hřiště, které je kousek od našeho hotelu. Můžeš tam hrát fotbal, basketbal a mnoho dalšího. Našli jsme i nějáký sady a tak. Po ceste si kluci někdy kopali i míčem. Teď akorát sedím na večeři. A jím pizzu.
,, Mňam, to bylo fakt dobrý!" Řekl můj táta a chytnul se za břicho a všichni se začali smát. ,, Děti, myslím si, že dneska Beach Párty. Což znamená, že na pláži se bude pít a tancovat a budem tam hudba. Taky si něco můžete dát, ale s alkoholem to nebudete přehánět." Dořekla mamka. A my s klukama se začali radovat. Včetně Jakoba. ,, Jakob už může, už je dospělý, ale vy tři si dávejte pozor jo?" Ukázala na nás mamka a my přikývli.

Došla sem na pokoj a svalila se na postel. Zachvili přišel i Tinus. ,, Ale, ale nějaká unavená ne?" Uchechnul se a sednul si naproti mě. ,, Ne to ne." Usmála sem se. ,, Půjdeme na tu pláž?" Zeptala se Tinus. ,, No jasný, ale od kolika to je?" Zeptala sem se ho. ,, No když sem šel kolem recepce, tak tam bylo, že to začíná od půl deváté." Zamyslel se. ,, Dobře." Přikývla sem. ,, A teď je kolik?" Řekla jsem mu. ,, Sedm, máme čas. Usmál se na mě Tinus. ,, No a co teď budeme dělat?" Zeptala sem se Tinuse. ,, No, já bych věděl!" Podíval se na mě a já na něho. Když už byl jen pár milimetrů ode mně. Tak mě začal lochtat(ha schválně kdo si myslela že se budou líbat😂) ,, T-tinus-si n-nech t-toho!" Měla jsem záchvat smíchu. ,, Za co?" Přestal mě lochtat a podíval se mi do očí. ,, Za nic!" Uchechtla sem se. ,, Pusu?" Popotočil hlavu na stranu, čímž to vypadalo hrozné roztomile. ,, No to teda ne!" Vypískla sem. ,, Tak já tě nepřestanu šimrat." Řekl mi. ,, No tak dobře no!" Frustrovaně sem si oddchla a dala mi ruce na tváře, on mi jednu ruku dal na bok. A druhou mě hladil na zádech. To on na nic nečekal a propojil naše rty. Říkal mi jen pusu. Ale já se nemohla odlepit. Měl tak sladké a hebké rty. Elis ty ses zamilovala. Pohnul rty a já to zopakovala. Takhle jsme se tam líbala si pět minut, než jsem se odtáhla. ,, Miluju tě." Zašeptal Tini a koukal mi do očí. ,, Já tebe taky." Řekla jsem mu nazpátek. ,, Budeš moje?" Naklonil se k mému krku, kde mě políbil. ,, Budu." Usmála sem se a on mi věnoval krásný polibek a a objetí.

No a nakonec žádná diskotéka.. ale ne jdělam ji jindy..

Doufam že se líbí

Ilyyyyy to Tini je tak cutee ale okk😂😂

💦💦💦Vaše Týnskaaa💦💦💦

I go deep for your love✔️||FF MARCUS & MARTINUS||Kde žijí příběhy. Začni objevovat