Tak jo! Tos ho setřela!
,,Ou!“ všichni kluci z One Direction včetně Louise.
,,Ta ti to dala...“ řekl Liam.
,,A kastrace se neboj.“ dodala Eleanor sebevědomě s lehkým rošťáckým úšklebkem a nadzvednutým obočím. Ještě hodila bokem na pravou stranu a křížila ruce na hrudi.
,,Hm!“ Harry se na ni né nadšeně díval. ,,Louisis, co kdybys jí ukázal, kde máš pokoj a rozdal sis to s ní, aby nebyla drzá.“
,,A co takle si ho jít vyhonit?“ zeptala jsem se s vážným tónem a on se na mě podíval.
,,Raději bych měl tu tlamičku zavřenou.“ naklonil se ke mně.
,,Nebo? Zatáhneš mě do křoví?“ odsekla jsem.
Niall se tam začal tlemit a já jenom sebevědomně hleděla Harrymu do zelených očí. Fajn, ještě, že budu chodit alespoň s tím na L a né s timhle nadržencem... ten by mě ojel už ve dveřích do mého domu a nestále na mě šmatal...
,,Raději nebuď drzá...“ řekl tiše Harry.
,,Ou... už se třesu.“ odsekla Eleanor a pohledem upřeným na Hazzu a s totální slabostí nad tím jak se snaží. Obešla ho a šla ke schodům. ,,Louisi, kde máš pokoj? Abych se převlékla a tady Harold po mě nejel.“
,,Haha.“ Louis se jenom zasmál s mým kufrem šel předemnou. Vyšli sme schody a on zamířil na konec chodby na levo od schodů. Louis otevřel a vešli sme k němu do pokoje. Překvapil mě...
Velká postel uprostřed pokoje u zdi, noční stolky, samé skříně a dva stoli s počítači, teda na jednom bylo uklizeno na tom druhym ne... samý papíry. Naproti dveřím byl balkón. Louis se na mě docela se zájmem díval jak sem si prohlížela jeho pokoj.
WOW!
Tak jo, tohle uznávám... má vkus.
,,Líbí?“ zeptal se s překvapením v hlase.
,,J... jo...“ odpověděla jsem a ještě dodala. ,,Čekala jsem větší nepořádek. A Letku, ale to je detail.“ Louis se jenom zasmál.
,,Vyprázdnil jsem ti nějaké police a máš i volný ramínka, tak si vybal a když tak přijď dolů.“ usmál se na mě a odešel. Já se podívala po pokoji.
,,TY VOLE!“
Za půl hodiny sem měla všechno vybalený, ale měla jsem na sobě ještě ty věci, ve kterých jsem přijela. Klečela jsem u kufru a do skříně k jeho botám jsem si dávala ty svoje. Dala jsem si tam poslední lodičky a rozhlédla se.
,,To se mu musí nechat...“
Co?
,,Snaží se bejt milej...“
Aha...
,,A vsadim se, že kvůli mně si tu uklidil...“
Taky bych souhlasila... známe pana Šaška... navíc on je z nich asi nejvíc nepořádný, ale teda nechávám to... umí... teda se snaží... být milý... naproti tobě...
,,Co zas já?“ řekla jsem si tiše, stejně jako všechno ostatní.
On se snaží bejt milej a ty hned vyjedeš po Hazzovi, i když přiznej že to uplý tílko mu seklo... Né zpátky k věci! On se snaží bejt milej a ty si mu hned na rovinu ukázala co to pro tebe je!
Nemužu za to, že mi nesedí!
A co ty tvoje kecy, že Niall je asi jedinej normální?
Niall není ani náhodou normální... to mi spíš přijde ten Zayn...
Zayn a normální??? Ty vole Harolde cos jí udělal?!
Pokud by na mě sáhl dostal by lepana!
Tomu věřím, ale přiznej, že na tebe Louis zapůsobil!
Jenom tím uklidem...
A teď celou pravdu...
Fajn, i tím, že mi vypráznil nějaký poličky...
Povzdechla jsem si a vztala. Vyndala si svůj starý Samsung Galaxy Mini a stoupla si před zrcadlo vyfotila se jak jsem teď a dala to na Facebook. Hned sem si vypla upozornění na fb a mobil hodila na postel. Patoh jsem měla na posteli a teď jsem si sáhla pro obyčejné kraťasy a tílko.
Převlékla jsem se a odlíčila se. Byla jsem to stará já. Nadechla jsem se a přemýšlela jestli má jít dolů. Nakonec sem se rozhodla, že půjdu.
,,Eleanor?“
Uslyšela jsem Louise za dveřmi.
,,Ano?“ zeptala jsem se a Louis vešel.
,,Kluci objednali pizzu, snad si dáš s náma.“ řekl.
,,Jo, hned tampřijdu.“ řekla jsem bez úsměvu a došla jsem si k batohu. Louis jenom přikývl a chtěl odejít. ,,Louisi...“
,,No?“
,,Pro Harryho sem Dračice?“ zeptala jsem se a podívala se na něj docela překvapeně.
,,Jo... a pro Nialla už taky... nemůže se dočkat až tě uvidí bez make-upu.“ usmál se.
,,Sakra.“ usmála jsem se a oba sme se zasmáli. ,,Ještě se podíval na... něco ještě udělam a přijdu.“
,,DObře, budu ti hlídat místo, jinak se tam Niall rozvalí.“ usmál se a odešel.
TYS NA NĚJ BYLA MILÁ!
,,Fajn...“ ušklíbla jsem se. ,,Takže Dračice... Hm...“
ČTEŠ
Proč toto?! 1.díl {FF-LouisTomlinson}
FanfictionEleanor byla obyčejná a normální holka, dokud nepotkala jeho. Dokud spolu nemuseli trávit čas, předstírat společně a chodit spolu na veřejnost. Z přátelství se to trochu pokazilo a nepokazilo se jen přátelství.. 1.díl Trilogie! Proč toto?! {FF-Loui...