16 - Zapomeň!

383 25 0
                                    

Přijeli sme domů a mě nebylo zrovna dvakrát dobře. Když mi Louis otevřel dveře auta, tak sem prostě vystoupila a hned šla do domu. Kluci se na sebe nechápavě podívali. Zalezla jsem do Louisova pokoje a práskla sebou na postel.

,,Eleanor?“ uslyšela jsem Liama.

,,Ano?“

,,Děje se něco? Stalo se něco mezi tebou a Louim?“

,,Ne ic nestalo.“ řekla jsem a snažila se zadržet slzy.“

Liam přišel k posteli a sedl si vedle mě.

,,Rodina co?“ podíval se na mě a já se na něj koukla.

,,Jo... nemůžu bejt tak dlouho bez nich.“ odpověděla jsem.

,,Tak tam zajeď.“ řekl s úsměvem.

,,Nemůžu...“

,,Proč?“

,,Musíte...“

,,Eleanor. Stačí jeden z nás, aby ti to povolil. Jeď. A pozdravuj.“

,,Opravdu Liame?“

,,Jo.“

,,Seš fakt kamarád!“

Objala jsem ho kolem krku a dala mu pusu na tvář. Vyskočila postele a rozeběhla se ke dveřím.

,,Jo El...“

,,No?“

,,Přivezli ti sem tvoje auto.“

,,JOOOO!“

Sjela jsem schody po zábradlí a hned sem běžela do předsníně. Vzala si lodičky a vyběhla ven s klíčky od domu a auta. Nasedla jsem a jela. Byla jsem tam za půl hodiny. Bylo tam auto. Táta je doma. V celým době bylo rozsvíceno.

Vystoupila jsem a zamkla si auto. Došla ke dveřím a odemkla si.

,,Mami?“ řekla jsem.

,,Eleanor!“ rozeběhl se ke mně George.

,,Pojď sem ty moje zlato!“ řekla jsem a vzala si George hned do náruče.

Mamka, Valetina a táta přišli. Pak sem uviděla i Joshe.

,,Tak co práce?“ zeptal se Josh.

,,No... nemám moc času, ale prostě sem se teď na to vysrala. Musela jsem vás vidět!“ řekla jsem a objala mámu a ještě v náručích George? Dobrý.

Josh ke mně přišel a já položila malýho. Objal mě co nejsilněji mohl a já jeho taky.

,,Tak sis našla i přítele jo?“ usmál se a já se na něj podívala nechápavě.

,,Co? Koho?“ vykoktala jsem.

,,No toho z One Direction.“ usmála se Valentina.

,,Ach. Jo Louise. No... dalo by se říct, že jo.“ odpověděla jsem s úsměvem a objala tátu.

,,Je to skvělý!“ řekla Valentina a dost mě překvapila. ,,Kdy mě seznámíš s Niallem?“

,,Valent... jedinej kdo teď potřebuje to co chceš je Harry.“ usmála jsem se.

,,Fakt? Seznamka?“ ušklíbla se.

,,Ne. Promiň.“ řekla jsem. ,,Ale Niallovi to očividně taky chybí.“

,,Seznámíš?“ usmála se. Všichni sme se zasmáli.

,,A kdy nám představíš Louise?“ zeptala se mamka.

Proč toto?! 1.díl {FF-LouisTomlinson}Kde žijí příběhy. Začni objevovat