17 - A je to venku! A v prdeli!

452 24 0
                                    

O týden později

Ráno jsem se probudila a na balkóně byl Louis, držel sklenici vína a díval se na východ slunce v Londýně. Nechtěla jsem vstávat, tak sem se jenom převalila na druhej book. Přemýšlela jsem.

Včerejšek byl skvělej. Ale co, když sem se do Louise zamilovala a nevím? Ne! Holka jako já se nemůže zamilovat po pár dnesch. Dneska mě má Louis vzít po Londýně, tak sem zvědavá jak se to vyvyne.

Snad dobře a snad bude nějaká dobrá nálada, abychom se nijak nepoštěkali nebo tak nějak. Nechci hádku zrovna, když si začínám myslet, že ho mám ráda.

Louis tam s někým mluvil, ale já to ignorovala. Nechtěla jsem nic vědět. A už vůbec né jestli je to jeho příelkyně. Je to jeho věc a já sem jenom magnet pro veřejnost.

,,Eleanor?“ uslyšela jsem jeho hlas a hned na to ucítila jeho ruku na mém rameni. Ignorovala jsem to. ,,Vím, že nespíš a že mě tu celou dobu posloucáš a sleduješ. El, vstávej mám pro tebe překvapení.“

Nereagovala jsem.

Jednoduše sem ho ignorovala.

,,El... nenuť mě to udělat.“

Nic.

Louis mě převrátil na záda a začal mě líbat. Snažila jsem se ho ignorovat, ale pak sem ho odstrčila a schovala se pod deku.

,,Stalo se něco?“

Byla jsem tiše a nechala svoje slyzy stékat po tváři.

,,Eleanor?“

Nevnímala jsem. Chtěla jsem jeden den pro sebe, abych nemusela předstírat.

Louis mi dal pusu přes deku na rameno a odešel.

,,Co sem to udělala?“ řekla jsem si pro sebe.

Celý dopoledne sem tam ležela a přemýšlela. Několikrát usla a probudila se. Byli tři, když sem se probudila. Očividně sem usla.

Vstala jsem a dala si sprchu.

Vzala si červený džíny a bílý tílko. Seběhla jsem dolů do kuchyně. Louis nikde. Jena s Harrym na gauči se k sobě tulili a líbali. Já se nad tím jenom zašklebila a Niall mi na to přikývl. V kuchyni byl jenom Liam a zayna něco řešili.

,,Ahoj, kde je Louis?“ zeptala jsem se s pozdravem.

,,Brý ráno slečinko!“ odsekla Zayn.

,,Co je? Co se děje?“ zeptala jsem se.

,,Louis nám zmizel!“ odpověděl Liam.

,,Ale ne!“ řekl jsem naštvaně na sebe.

,,Prej si nechtěla vstávat tak se na tebe vybodl a šel sám.“ řekl Niall, kterej se objevil ve dveřích.

,,Kam šel?“ zeptala jsem se.

,,Nevím, jenom mi řek to, že to co měl na plánu dneska s tebou šel sám plus to překvapení. Nemám potuchy kam mohl jít.“ pokrčil rameny Niall.

,,Já vímjenom o jednom místě kam mě chtěl vzít.“ řekla jsem tiše.

,,Tak to máš smůlu.“ řekl Zayn.

,,Ach jo!“ zavrčela jsem a rozeběhla se ke dveřím. Hodila jsem si na nohy svoje bílé converse boty, čapla Liamovi klíče od domu a vyběhla jsem ven. Fanynky samozdřejmně hned na mě, ale já je ignorovala a jednoduše se rozeběhla ke Big Benu.

Proč toto?! 1.díl {FF-LouisTomlinson}Kde žijí příběhy. Začni objevovat